سیار: محسن ترکی یکی از معروفترین و با استعداد ترین داوران ایران و اسیاست

پرویر سیار کارشناس داوری فوتبالسیار کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: بازی های لیگ دوازدهم با بهترین و توانایی های داوریهای آسیا به پایان رسید.
به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبر گزاری باشگاه خبر نگاران پرویز سیار گفت: در مسابقات این فصل داوری متوسطی داشتیم قضاوت داوران در لیگ دوازدهم تا حدی راضی کننده بود اما متاسفانه قضاوت های بی جا و بی هم توسط داوران در لیگ دوازدهم دیده شد.

وی ادامه داد: داوری های سر تا سر این فصل و لیگ دوازدهم توسط کمیته داوران بررسی می شد و تمام عملکرد و قانون های داوری را در لیگ دوازدهم زیر نظر داشت و اعتراضاتی که بر داورهای مسابقات لیگ برتر وارد شد را پیگیری کردیم.

وی تاکید کرد: فوتبال ایران دارای داوران به نامی است اما در بعضی بازی های لیگ به محض اینکه داور کارت زرد نشان می داد، مربیان و بازیکنان با حرکات معترضانه و رفتارهای زننده، حرفی زده اند که در شان آن بازیکن یا مربی نبوده و رسانه ها به خصوص تلویزیون هم این گونه رفتارهای ناشایست را نشان داده است.

سیار ادامه داد: به یکی از داوران به نام کشورمان اشاره می کنم؛ محسن ترکی یکی از معروفترین و با استعداد ترین داوران ایران و بین المللی است که بیش از 138 داوری بین المللی داشته و در زمینه داوری دارای سوابق بسیار درخشانی است و جز یکی از بهترین داوران آسیا می توان از وی یاد کرد.

وی اضافه کرد: اخیرا ترکی در کمیته داوری تصمیمی گرفت که به تصمیم ایشان اعتراض کردند و حرف های نه چندان شایسته در موردش گفتند.

سیار کارشناس داوری فوتبال کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع داوری لیگ دوازدهم خوب بود و نقصی بزرگی نداشت و ما تمام تلاشمان بر این بود که حق کسی ضایع نشود و خوشبختانه در این دوره از بازی ها حق به حق دار رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *