محسن ترکی: سکوت کردم اما این دلیلی بر آن نیست که حرفی برای گفتن ندارم

محسن ترکیداور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: پایان ماه جاری برای قضاوت در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی کره جنوبی خواهم شد.

به گزارش سایت داوران ایران  و به نقل از خبرگزاری فارس محسن ترکی گفت: از مرحله برگشت رقابت‌های لیگ برتر آسیا در مرحله یک هشتم نهایی دیدار تیم‌های افی سی سئول کره جنوبی و گوانچینگ چین را قضاوت خواهم کرد.

این مسابقه روز 31 اردیبهشت ماه در سئول برگزار خواهد شد و من با کمک‌های محمد‌رضا ابوالفضلی و محمد‌رضا منصوری قضاوت این بازی را برعهده خواهیم داشت. آقای سعید مظفری ‌زاده هم به عنوان داور چهارم حضور دارد.

ترکی در خصوص اینکه مباحث بسیاری در مورد وی در بین اهالی فوتبال وجود دارد و اینکه هواداران پرسپولیس او را عامل قهرمانی استقلال در لیگ برتر می‌دانند گفت: من حرف های زیادی برای گفتن دارم. حرف هایی که پیرامون کمیته انضباطی، تبانی‌های رخ داده در فوتبال و داوری کشور است.محسن ترکی

انشاءالله به موقع در خصوص آنها صحبت خواهم کرد تا اهالی فوتبال بدانند چه اتفاقاتی پیرامون داوری کشور رخ می‌دهد. من در چند وقت اخیر سکوت کردم اما این دلیلی بر آن نیست که حرفی برای گفتن ندارم بلکه حرف های بسیاری برای گفتم دارم. انشاءالله به موقع تمامی آنها را خواهم گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *