عسگری: در کلاس توجیهی از داوران برتر لیگ تقدیر می کنیم

حسین عسگری نائب رییس کمیته داورانرئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: در کلاس توجیهی که اوایل تیر ماه برگزار می‌کنیم از داوران برتر لیگ دوازدهم تقدیر می‌شود.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس، حسین عسگری در مورد انتخاب داور برتر لیگ دوازدهم، اظهار داشت: هر ساله در کلاس‌های توجیهی که قبل از شروع فصل برگزار می‌کنیم از داوران برتر فصل گذشته تقدیر می‌کنیم.
وی در مورد اینکه فغانی داور برتر لیگ دوازدهم بود یا نه، گفت: در کلاس توجیهی که اوایل تیر ماه برای داوران برگزار می‌کنیم داورانی که کارنامه قوی‌تری داشته‌اند و بر اساس گزارش ناظران مورد تقدیر قرار می‌گیرند. در حال حاضر نیز دو روز است که لیگ برتر دوازدهم به پایان رسیده است و اجازه بدهید که چند روز از تعطیلی لیگ بگذرد.

وی در مورد قضاوت داوران در هفته پایانی لیگ گفت: بازی‌های هفته آخر لیگ برتر را آنالیز ویدئویی کردیم و در بازی‌های حساسی مثل ملوان – ذوب آهن، نفت تهران- فولاد و سپاهان- آلومنیوم، داوران به خوبی قضاوت کردند و مشکل خاصی مشاهده نشد.

اشتباهات هم البته در کار داوران وجود داشته اما بزرگ و تاثیر گذاشته نبوده است. در هر حال هفته آخر لیگ برتر به خوبی برگزار شد و داوران کمترین اشتباهات را داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *