اصفهانیان: داوران ضعیف به رده های پایین می روند

فریدون اصفهانیانرییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه هماهنگی خوبی بین وی و دپارتمان داوری وجود دارد، گفت: داورانی که در لیگ برتر ضعیف عمل کرده اند، در فصل آینده در لیگ های پایین تر قضاوت خواهند کرد.

به گزارش سایت داوران ایران  و به نقل از خبرگزاری ایرنا  ˈفریدون اصفهانیانˈ اظهار کرد: دپارتمان داوری در کنار کمیته داوران در فدراسیون فوتبال به فعالیت خود ادامه می دهد و هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد.

وی افزود: قانون می گوید که چنانچه فدراسیون احساس نیاز کرد می تواند دپارتمان ایجاد کند و امروز نیز دپارتمان همچون دبیرخانه و کمیته اجرایی ما محسوب می شود و نمی تواند بدون اجازه ما هیچ ابلاغی بدهد.

وی درمورد جابه جایی احتمالی داوران برای فصل جدید لیگ برتر گفت: این مساله طبیعی است و جابه جایی همواره وجود دارد و آنهایی که در قضاوت های خود بیش از اندازه مشکل داشتند، باید به رده های پایین تر بروند.

اصفهانیان درمورد شرایط داوران نامدار کشورمان چون محسن ترکی و سعید مظفری زاده تصریح کرد: هنوز صحبتی با این داوران نداشته ایم و شرایط انان را برای فصل آینده نمی دانیم.

وی درخصوص قضاوت های بحث برانگیز محسن قهرمانی درفصل جاری و رفتار نامناسب با بازیکنان گفت:رفتار داور دست خود او خواهد بود اما اگر مشکلی ایجاد شود و رفتارها با استانداردها همخوانی نداشته باشد به طور یقین برخورد لازم را انجام می دهیم. همانطور که داوران تشویق می شوند همان مقدار نیز جریمه وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که کمیته داوران و فدراسیون فوتبال چه حمایت های از علیرضا فغانی برای رسیدن به جام جهانی خواهد داشت؟ گفت: وی قضاوت های خوبی را انجام می دهد و همه نیازها و حمایت ها را از این داورانجام می دهیم. شانس فغانی یرای رسیدن به جام جهانی برزیل با تمامی گزینه های دیگر برابر است.

رییس کمیته داوران درخصوص حضوری در مجمع کانون مربیان فوتبال گفت: مربیان و داوران هموراه درکنار ما هستند و برای دقایقی در این مجمع شرکت کردم.

وی عنوان کرد: داوران نیز باید کانون داشته باشند ولی ابتدا باید اساسنامه تهیه شده مورد قبول فدراسیون فوتبال قرار بگیرد. مربیان فوتبال اساسنامه خود را دراختیار مسوولان کمیته آموزش قرار دادند و هماهنگی کردند ولی اساسنامه داوران اشکلاتی داشت که باید برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *