اصفهانیان: برای دیدار فینال جام حذفی از بهترین گزینه های داوری استفاده کردیم

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داورانی که در دیدار فینال رقابت های جام حذفی قضاوت می کنند از بهترین داوران کشور هستند.

دیدار فینال رقابت های جام حذفی فردا (15 اردیبهشت ماه) بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

«علیرضا فغانی»به عنوان داور وسط و «حسن کامرانی فر»،«رضا سخندان» به عنوان کمک داور و «محمدرضا اکبریان» به عنوان داور چهارم دیدار فردا را قضاوت می کنند.

همچنین «یداله سلیمانی» به عنوان ناظر و «حسین عسگری» به عنوان ناظر ویژه در دیدار فینال جام حذفی حضور خواهند داشت.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری ایرنا فریدون اصفهانیان، رییس کمیته داوران در رابطه با داوران حاضر در این دیدار اظهار کرد: سعی کردیم تا جایی که امکان دارد، برای دیدار فینال جام حذفی از بهترین گزینه های داوری استفاده کنیم.

وی افزود:داورانی که قضاوت دیدار فینال را بر عهده دارند از کارنامه قابل قبولی برخوردار هستند و تا کنون مشکلی در پرونده آنها مشاهده نشده است.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیان کرد:با دقت بر کار داوران نظارت خواهد شد،تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری شود.

وی یادآور شد: از مسوولین و بازیکنان هر 2 تیم انتظار می رود که با آرامش بازی را دنبال کنند و در کار داوران دخالتی نداشته باشند.

وی در پایان از تماشاگران دیدار فینال جام حذفی بین تیم های سپاهان و پرسپولیس خواست که همان طور که شایسته تماشاگران ایرانی است با نظم و آرامش به تشویق تیم خود بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *