عسگری: هیچ اختلافی بین من و عنایت وجود نداشته است

رئیس دپارتمان داوری گفت: محسن ترکی جایی نرفته بود که حالا بخواهد برگردد و داستان‌هایی که برای او به وجود آوردند تو خالی بود.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس، حسین عسگری در خصوص اینکه محسن ترکی به عنوان یکی از گزینه‌های قضاوت در دیدار فینال جام حذفی معرفی شده و آیا مشکل او برای قضاوت در لیگ داخلی برطرف شده و بازخواهد گشت اظهار داشت: ترکی نرفته بود که بخواهد حالا بازگردد، مسائلی که مطرح می‌شود داستان‌های توخالی است و مدارک او هم در فدراسیون وجود دارد که ترکی مصدوم بود.

وی درباره اینکه چرا ترکی در مسابقات خارجی قضاوت می‌کرد خاطرنشان کرد: داوران هم همچون بازیکنان احتمال دارد پس از مدتی مصدومیتشان برطرف شود ضمن اینکه مسئولان آسیایی 3، 4 ماه پیش از مسابقات وضعیت داوران را می‌سنجند و هنگامی که ترکی مدارک خود را ارسال کرده مصدومیتی نداشته است.

رئیس دپارتمان داوری افزود: ترکی هم اکنون در ازبکستان به سر می‌برد، ما نمی‌توانستیم پس از قضاوت او در مسابقات آسیایی در لیگ داخلی به او قضاوت دهیم، خودش اعلام کرد که به او استراحت بدهیم، حالا این داستان‌ها را به وجود می‌آورند. مگر اینجا این گونه است که هر داوری هر جور دلش خواست رفتار کند، البته ترکی داور حرفه‌ای است و خود این مسائل را می‌داند. اگر داوری قضاوت می‌کند باید هم در لیگ داخلی این کار را انجام دهد و هم در لیگ‌های خارجی مگر اینکه مصدومیتی داشته باشد.

عسگری در مورد مسائلی که شب گذشته مرتضی کریمی در برنامه 90 مطرح کرده بود مبنی بر اینکه عسگری به علت اختلاف با عنایت به پرونده البرز حاجی پور مبنی بر پیشنهاد دریافت سکه رسیدگی نکرده یادآور شد: در ابتدا باید بگوییم که هیچ اختلافی بین من و عنایت وجود نداشته، این داستان‌هایی است که بی مورد مطرح می‌کنند. در ضمن رسیدگی به این موضوع چه ربطی به اختلاف من با آقای عنایت دارد، مشخص است عده‌ای نمی‌خواهند جامعه داوری آرام باشد.

وی افزود: کدام گزارش به فدارسیون ارسال شده است که ما رسیدگی نکردیم مگر ما علم الغیب داریم و یا جادوگر هستیم. تنها گزارشی که در دو سال و 3،4 ماهی که من در فدراسیون حضور دارم به دست ما رسیده بحث البرز حاجی پور بوده که ما هم این گزارش را به مسئولان ذیربط انعکاس دادیم، وظیفه ما برخورد با این موارد نیست، تصمیم گیرنده نیستیم و باید مسئولان در این باره تصمیم بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *