هاوارد وب داور بازی رئال مادرید و دورتموند شد

هاوارد وبهاوارد وب در دوران حرفه ای اش، قضاوت دیدار مهمی مانند فینال جام جهانی 2010 و همچنین فینال چمپیونزلیگ 2010 بین اینتر و بایرن مونیخ را در کارنامه دارد

به گزارش سایت داوران ایران،اتحادیه فوتبال اروپا داور انگلیسی را به عنوان داور دیدار برگشت تیم های رئال مادرید و بوروسیا دورتموند در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ معرفی کرد.

در دیدار رفت دو تیم که چهارشنبه گذشته برگزار شد، دورتموندی ها با نتیجه 4-1 به پیروزی رسیدند و اکنون شاگردان مورینیو برای رسیدن به فینال به 3 گل نیاز دارند.

هاوارد وب در دوران حرفه ای اش، قضاوت دیدار مهمی مانند فینال جام جهانی 2010 و همچنین فینال چمپیونزلیگ 2010 بین اینتر و بایرن مونیخ را در کارنامه دارد.
در فینال جام جهانی 2010، سه بازیکن رئال، ژابی آلونسو، ایکر کاسیاس و سرخیو راموس حضور داشتند که با پیروزی 1-0 اسپانیا به پایان رسید. در پایان آن دیدار بسیاری وب را به خاطر اخراج نکردن نایجل دی یونگ به خاطر خطای خطرناکش روی ژابی آلونسو مورد انتقاد قرار داده بودند.
او همچنین به خاطر اخراج کردن دو بازیکن چلسی در دیدار فینال جام اتحادیه سال 2007، با ژوزه مورینیو درگیری لفظی پیدا کرده بود. آنها پیش از آن هم به خاطر پذیرفته نشدن گل سالومون کالو در دیدار مقابل بلکبرن در سپتامبر همان سال، با هم دچار مشکل شده بودند. بعد از آن اتفاق، مورینیو از هاوارد خواسته بود که با او تماس بگیرد و عذرخواهی کند:” من چیزی را که باید به او گفتم؛ به او گفتم که منتظر تماس او برای عذرخواهی هستم.”
دیدار سه شنبه شب رئال- دورتموند، پنجمین قصاوت وب در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ است. او در 4 دیدار قبلی 15 کارت زرد و یک کارت قرمز نشان داده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *