غیاثی: داوران از برخورد کمیته انضباطی ناراحتند

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: محسن ترکی به من قول داد در لیگ برتر ایران قضاوت می‌کند.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس سیدرضا غیاثی در مورد اینکه چرا محسن ترکی که گفته می‌شد به دلیل مصدومیت در لیگ برتر ایران قضاوت نمی‌کند در لیگ قهرمانان آسیا قضاوت می‌کند، گفت: من از جمله افرادی بودم که مسئله ترکی را از ابتدا پیگیری کردم. ترکی از جمله بزرگترین و سالم‌ترین داوران فوتبال ایران و آسیاست و دلش برای داوری می‌تپد و هر زمانی که احساس کند دپارتمان داوری و کمیته داوران به او نیاز دارند پا پیش می‌گذارد. مگر در این دو هفته که ترکی قضاوت نکرده چه اتفاقی رخ داده است؟ داوران ما خیلی خوب قضاوت کرده‌اند.
وی ادامه داد: ترکی هم به خود من قول داد که دوباره در لیگ ایران قضاوت ‌می‌کند. البته او و برخی دیگر از داوران از اینکه کمیته انضباطی با افرادی که به داوران بی‌حرمتی می‌کند خیلی محکم برخورد نمی‌کنند ناراحتند.
غیاثی تصریح کرد: ترکی البته توقع داشت داوران از او بیشتر حمایت می‌کردند و حداقل حمایت لفظی از او انجام می‌دادند. اینکه یک بازیکن بگوید ترکی باید افتخار کند برای ما قضاوت می‌کند درست نیست. مگر این بازیکن چه افتخاراتی دارد؟ داوران از کمیته انضباطی انتظار دارند که برخورد جدی با متخلفان انجام بدهد و با آنهایی که به داوری بی‌حرمتی می‌کنند برخورد شدیدتری انجام بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *