نصیرزاده: مظفری زاده بازی را خوب مدیریت کرد

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری ایرنا ˈهوشنگ نصیرزادهˈ شنبه شب پس از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و داماش گیلان در مرحله نیمه نهایی مسابقه های جام حذفی فوتبال اظهار داشت: بازی در نیمه نخست، افت و خیز چندانی نداشت و به گونه ای پیش رفت که به نظر می رسید حتی بدون حضور داور هم قابل برگزاری است!

وی ادامه داد: البته در این نیمه، کمک داور دوم بازی در صحنه ای به اشتباه به ضرر تیم پرسپولیس اعلام آفساید کرد که می توان از آن گذشت.

کارشناس داوری فوتبال ایران ادامه داد: اما در نیمه دوم، شرایط به گونه دیگری بود و در یک صحنه بازیکنان داماش گیلان روی بازیکنان پرسپولیس خطا کردند و داور، مسابقه را ناگهان رها کرد و با اعلام ˈآونتاژˈ دستور به ادامه بازی داد که در ادامه، این موضوع باعث درگیری محمد آبشک و سیدجلال حسینی شد و

می توانست ابعاد بزرگتری به خود گیرد و بازی و داوری را با مشکل روبه رو کند.

به گفته وی، خوشبختانه داور این بازی با مشورت کمک داور خود ترجیح داد این صحنه را مدیریت کرده و این دو بازیکن به خصوص سیدجلال حسینی که یک اخطار هم داشت را در زمین حفظ کند.

نصیرزاده از نکات مثبت داوری این بازی به سه صحنه ای که محمد نوری، کریم انصاری فرد و غلامرضا رضایی در درون محوطه جریمه تیم داماش سرنگون شدند، اشاره کرد و گفت: در این سه صحنه خطایی صورت نگرفت و داور با هوشمندی دستور به ادامه بازی داد.

به گفته وی، در وقت های اضافه اول و دوم بازی، اتفاق خاصی رخ نداد که باعث دخالت داور بازی شود و بازی روند عادی خود را دنبال می کرد.

به اعتقاد نصیرزاده، داوری این بازی در مجموع خوب بود و عملکرد تیم داوری قابل دفاع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *