حضور علیرضا فغانی در سمینار داوران وسط جام جهانی

علیرضا فغانیسمینار داوران وسط کاندیدای قضاوت در جام جهانی 2014 برزیل 4 تا 10 خرداد 92 در ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت داوران ایران، این سمینار مخصوص داوران وسط جام جهانی بوده و از 4 تا 10 خرداد امسال در ریودوژانیروی برزیل برگزار می شود. در این سمینار 52 داور از نقاط مختلف جهان حضور دارند و از آسیا 7 داور به این سمینار خواهند رفت.
از ایران علیرضا فغانی، از امارات علی حامد البداوی، از عربستان خالد ابراهیم القدمی، از ازبکستان روشن ایرماتوف؛ از ژاپن یویچی نیشی مورا، از بحرین نواف عبدالله غایت شکرالله و از استرالیا بنیامین جان ویلیامز در سمینار داوران جام جهانی حضور پیدا خواهند کرد.
از قاره آفریقا 7 داور، از شمال، مرکز آمریکا و حوزه دریای کارائیب یا همان کونکاکاف هم 7 داور، از آمریکای جنوبی 10 داور، از قاره اقیانوسیه دو داور و از اروپا 19 داور در سمینار حضور خواهند داشت.
در این سمینار کارگاههای مختلف برای داوران وسط برگزار می شود و همچنین از آنها تستهای مختلف بدنی، فیزیکی و تستهای قضاوت در حین بازی و تستهای تئوری قوانین بازی به زبان انگلیسی و همچنین آزمون ویدیویی تشخیص صحنه های خطا برگزار می شود.
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *