رای تخلفات دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی تبریز اعلام شد

استقلال از حضور تماشاگران در اولین میزبانی اش در لیگ برتر محروم شد
رای کمیته انضباطی در خصوص تخلفات تیم استقلال و تراکتورسازی تبریز که روز هجدهم اسفندماه از سری رقابتهای لیگ برتر از هفته بیست و هشتم برگزار شد، اعلام شد.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بنا به گزارش داور، نماینده فدراسیون،نماینده سازمان لیگ برتر و رئیس کمیته انضباطی که به عنوان ناظر ویژه این دیدار انتخاب شده بود، تخلفاتی از سوی بازیکنان و هواداران دو تیم پیش از آغاز بازی، در جریان بازی، بین دو نیمه و در پایان بازی اتفاق افتاد که کمیته انضباطی در7 بند رای خود را درخصوص تخلفات اعلام می کند.
1-کمیته انضباطی رعایت ضوابط و مقررات قبل از بازی را به باشگاه تراکتورسازی به صورت موکد توصیه می کند.
2-به دلیل رفتار تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز این باشگاه به مبلغ 80میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
3- آرش برهانی،علاوه بر محرومیت ناشی از کارت قرمز داور، به مدت دو جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات لیگ برتر محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال محکوم شد.
4-مصطفی اکرامی بازیکن تیم تراکتورسازی به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.
5-حنیف عمران زاده به مدت یک جلسه از همراهی تیمش و حضور در مسابقات رسمی لیگ برتر محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
6-جواد کاظمیان به مدت یک جلسه از همراهی تیمش و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
7-هواداران تیم استقلال تهران به دلیل پرتاب مواد منفرجه، اهانت به عوامل و تماشاگران تیم میهمان و اهانت به داور مسابقه که باعث شد داوران در آغاز نیمه دوم تصمیم به عدم برگزاری بازی بگیرند و با وساطت از تصمیم خود منصرف و حاضر به ادامه بازی شدند، با توجه به سوابق قبلی تیم میزبان و عدم تنبه و بروز تخلفات گذشته، باشگاه استقلال به برگزاری یک مسابقه به عنوان میزبان در لیگ برتر بدون حضور تماشاگر و به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.
با توجه به تاخیر دو دقیقه ای تیم استقلال در ورود به زمین، این تیم به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.
همچنین کمیته انضباطی از اقدامات پسندیده امیر قلعه نوعی و میرشاد ماجدی-سرمربی و سرپرست تیم میزبان که ضمن اقدام لازم در جهت پرهیز تماشاگران از بروز تخلف از تیم داوری نیز عذرخواهی کردند، قدردانی می کند. به استثنا جریمه نقدی تیم تراکتورسازی تبریز که قابل تجدید نظر است در بقیه موارد رای صادره، به استناد مقررات ماده 15 آئین نامه انضباطی قطعی است.

یک پاسخ

  1. بازههم یک رای ضعیف و از روی ترس فقط یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر .اقای حسن زاده تاسف برای شما که روح عدالت و زیر سوال میبرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *