سلیمانی:اگر مسئولان وساطت نمی کردند تیم داوری به میدان نمی رفت

به گزارش سایت داوران ایران، یدالله سلیمانی در این باره گفت: بر اساس تماس هایی که با ناظران داوری بازیها داشته ایم قضاوتهای دیروز هیچ مشکلی نداشته اند. چند بازی را هم دیده ایم و قضاوت داوران در آن بازیها خوب بوده است.
وی درباره بازی استقلال و تراکتورسازی گفت: این بازی یک بازی بسیار سخت و حساس و برد و باخت در این بازی برای هر دو تیم حیاتی بود. قضاوت مظفری زاده در این بازی مهم بسیار خوب بود و باید بگویم که در همه صحنه ها برابر قانون تصمیم گرفت و نه وی و نه کمک هایش اشتباهات تاثیرگذاری نداشتند و توانستند به خوبی ازعهده قضاوت این بازی بربیایند.
سلیمانی درباره صحنه های بازی گفت: در صحنه اخراج بازیکن استقلال مظفری زاده کاملا درست عمل کرد. آرش برهانی حرکت غیرورزشی انجام داد و به درستی اخراج شد. این تنها صحنه ای بود که داور درست عمل کرد و متاسفانه مورد اعتراض شدید هواداران استقلال قرار گرفت و داورهم با الفاظ نامناسب هم مورد حمله قرار گرفت. در بین دو نیمه هم حنیف عمران زاده بسیار بی مورد به داور بازی اعتراض کرد که اخطار گرفت و بازهم تماشاگران با الفاظ نامناسب داور را مورد خطاب قرار دادند. تیم داوری به خاطر فضای بدی که وجود داشت نمی خواست در نیمه دوم وارد زمین شود که با وساطت تاج سرپرست سازمان لیگ و سایر مسئولان قبول کرد نیمه دوم را هم قضاوت کند. البته ناظران داوری و انضباطی گزارشهایشان را خواهند داد و باید دید دراین باره چه تصمیماتی گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *