نظر کارشناسان داوری در مورد اخراج آرش برهانی

خداداد افشاریان روز جمعه درگفت و گو با ایرنا، گفت: اخراج آرش برهانی در دیدار مقابل تراکتورسازی 100درصد صحیح بود و رفتار برهانی در این دیدار نشان می داد که این بازیکن علاقه ای به حضور در زمین ندارد.

وی ادامه داد: برهانی با ضربه سری که به بازیکن تراکتورسازی تبریز زد خود را راحت کرد و داور نیز به درستی او را از زمین اخراج کرد.

پیشکسوت داوری فوتبال ایران، گفت: به طور حتم برهانی با این حرکت به خود و تیمش ضربه بدی زده و فکر نمی کنم دیگر لازم باشد کمیته انضباطی با او برخوردی کند.

وی در رابطه با عدم حضور سعید مظفری زاده در زمین مسابقه به دلیل فحاشی هواداران استقلال، تصریح کرد: به طور دقیق نمی دانم که مظفری زاده برای چه چیزی این تصمیم را گرفته اما اگر داور به خاطر فحاشی تمرکز خود را از دست دهد می تواند این تصمیم را اتخاذ کند.

وی اظهار داشت: باید بپذیریم داور تک صحنه حساس بازی را به درستی قضاوت کرد و حقش نیست که به این شکل به او فحاشی شود.

همچنین علی خسروی نیز این تصمیم داور را صحیح دانست و شجاعت تیم داوری را تحسین کرد و این مساله را به خاطر همکاری خوب داور دانست.

وی ادامه داد: سعید مظفری زاده بهترین تصمیم را برای شروع نکردن بازی گرفت و ای کاش واسطه ها نمی رفتند و می گذاشتند مظفری زاده بازی را شروع نکند.

پیشکسوت داوری فوتبال ایران، گفت: کسانی که واسطه شدند بازی ادامه پیدا کند کار اشتباهی کردند و ای کاش مظفری زاده نمی آمد زیرا حق ندارند به داور بازی به خاطر تصمیم درستش و حتی اگر هم غلط بود فحش دهند. اگر مظفری زاده به زمین نمی آمد هیچ کس نمی توانست این وضعیت را جمع کند و ای کاش مظفری زاده نمی آمد تا همه قدر داوری را بدانند.

وی تاکید کرد: یک سال است از کمیته داوران ابلاغی نگرفته ام و می خواهم از حق داوران دفاع کنم. سعید مظفری زاده هیچ نیازی به این داوری ندارد و نباید با او و سایر داوران چنین برخورد شود.

گفته می شود اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سعید مظفری زاده برای ادامه بازی درخواست کرده است که داور بازی این درخواست را پذیرفته است.

یک پاسخ

  1. اقای مظفری زاده باهمون تاخیرجزیی هم جوورزشگاه رابه سودخودبرگرداند.واین نشان ازدرک مدیریت این داوربه حق بین المللی فوتبال دارد.این ضعف فدراسیون وکمیته انظباطی ان هست که همجه زیادی علیه داوران فوتبال ایران ایجادکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *