ترکی:ظرف امروز و فردا تصمیم خود را برای بازگشت به عرصه داوری اعلام می کنم

https://davaran.ir/wp-content/uploads/2012/02/torki.jpg

محسن ترکی که به دلیل برخی اظهارات از سوی علی دایی قصد کناره گیری از داوری را داشت سکوت خود را شکست.
به گزارش سایت داوران ایران وی به بیان مسایلی پرداخت که از ما خواست تا آنها را رسانه ای نکنیم اما در بخشی از اظهارات خود به تماس یکی از اساتید داوری با وی اشاره کرد و گفت: «شب گذشته این استاد بزرگ داوری با من نزدیک به یک ساعت صحبت کرد و به من گفت که بودنم کمک بیشتری به جامعه داوری می کند.شاید این طور باشد.»
وی ادامه داد: «هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ام و ظرف امروز و فردا تصمیم خود را برای بازگشت اعلام خواهم کرد.»
ترکی در خصوص مصاحبه روز گذشته دایی که اظهاراتی درباره ترکی کرده و گفته بود از دست بازیکن خودش عصبانی بوده نه از ترکی، گفت: «من شنیده ام که ایشان چنین حرفهایی زده.به هرحال مسایلی وجود دارد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید مسایل را بررسی کند.»
این داور بین المللی در پاسخ به این سوال که این روزها چه می کند، خاطرنشان کرد: «سرم از همیشه شلوغ تر است. در حال تدوین پایان نامه ام هستم و خود را برای دفاع از آن آماده می کنم. من در حال تحصیل رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد هستم.»
ترکی افزود: «انتظارم از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران این است که جدی تر به مسایل ورود کنند و حامی داوران باشند. داوران قشر مظلومی هستند که به حق خود نمی رسند.»
ترکی بعد از انتقادات تند علی دایی به داوری وی در بازی استقلال گفته بود تنها در صورت عذرخواهی سرمربی راه آهن به عرضه داوری باز خواهد گشت.

2 پاسخ

  1. اقای ترکی زودتربیاکه داورخوب نداریم عشق است استادمحسن ترکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *