سعید مظفری‌زاده:دعا می‌کنم همه چیز درست شود

داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبریز در واکنش به اتفاقات این مسابقه و شعارهایی که علیه او سرداده شد گفت: فقط دعا می‌کنم که همه چیز درست شود.
 

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس سعید مظفری‌زاده در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای بازی تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبریز گفت: فقط دعا می‌کنم همه چیز درست شود. درباره سایر مسایل این بازی حرفی برای گفتن ندارم و نمی‌خواهم صحبت کنم.

 مظفری زاده که در این دیدار قضاوت خوبی داشت در بین دو نیمه و پس از آنکه برخی هواداران تیم فوتبال استقلال شعارهایی زشت و ناشایست علیه او سردادند، قصد داشت نیمه دوم قضاوت نکند که با پادرمیانی برخی مسئولان از جمله تاج و حسن زاده راضی به بازگشت شد.

2 پاسخ

  1. اقامظفری زاده داوربین المللی کشورمون دراین بازی اشتباه تاثیرگذاردرنتیجه بازی نداشتن ولی تصمیماتی داشتن که تاثیرگذاردرروندبازی بود.بعضی درگیریها ناشی ازهمین تصمیمات بود.

  2. باعرض خسته نباشید به تیم داوری بازی استقلال-تراکتور
    بازی بسیار حساس و استادیوم جو بسیاربسیار سنگینی داشت و مطمئنم تیم داوری تا پایان بازی فشار بیش از اندازه ای را تحمل کردن.داوری بازی خوب و به نظرم تیم داوری با اون شرایط سنگین بازی و جو بسیار بد استادیوم قضاوت قابل قبولی داشتند.واقعا خسته نباشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *