گراهام پل:یوفا باید به “کونیت چاکیر” تبریک بگوید

داور بازنشسته لیگ برتری از عملکرد “کونیت چاکر” در خصوص قضاوت دیدار منچستریونایتد – رئال مادرید دفاع کرد.
 

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال منچستریونایتد سه شنبه شب در حالیکه با نتیجه یک بر صفر از رئال مادرید در ورزشگاه اولدترافورد پیش بود در نهایت با حساب 2 بر یک تن به شکست داد تا با مجموع شکست 3 بر 2 از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازبماند.

“کونیت چاکر”، داور ترکیه ای این دیدار، در دقیقه 56 بازی با اتخاذ تصمیمی جنجال برانگیز اقدام به اخراج “نانی” از زمین کرد.

“گراهام پل” در گفتگو با “دیلی میل” اظهار داشت: چاکیر یک قضاوت عالی داشت. او در نیمه نخست تقریبا بدون اشتباه قضاوت کرد و با وجود کارت قرمزی که به نانی نشان داد خیلی باثبات به امر قضاوت پرداخت و من انتظار دارم که یوفا بابت این عملکرد خوب به او تبریک بگوید.

وی افزود: روی فردیناند هم به دلیل اینکه پس از سوت پایانی بازی پیش چشم داور اقدام به کف زدن تحقیرآمیز کرد می‌تواند با محرومیت مواجه شود.

یک پاسخ

  1. آقای چاکر دقیقه ی 92 پنالتی روی اورا بازیکن منچستر رو نگرفت . بابت چی باید یوفا بهش تبریک بگه!! متاسفم برای فوتبال اروپا که واقعا ناراحت کننده است. نانی هم بازیکن حریف ر و ندید و برای استوپ توپ رفته بود . که روبین ون پرسی این رو به داور گوشزد کرد ولی داور تصمیمی عجیب گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *