عسگری:ترکی شنبه برای قضاوت در لیگ قهرمانان آسیا به کره جنوبی می‌رود

 محسن ترکی داور بین‌المللی فوتبال ایران برای قضاوت در لیگ قهرمانان آسیا شنبه عازم کره جنوبی است.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس حسین عسگری  در مورد وضعیت محسن ترکی و خداحافظی او از داوری، گفت: برای محسن ترکی سال‌ها هزینه شده است تا داوری مثل او داشته باشیم بنابراین اجازه نمی‌دهیم ترکی از داوری کناره ‌گیری کند. او روز شنبه نیز برای قضاوت در لیگ قهرمانان آسیا عازم کره جنوبی است.

وی در مورد اینکه ترکی خواهان کنار گذاشتن نامش از فهرست داوران بین المللی شده است، گفت: او برای ما چیزی نوشته بود اما ما که چنین داور خوبی را به راحتی از دست نمی‌دهیم.

عسگری در مورد شایعه مشکل داشتن رباط صلیبی محسن ترکی گفت: چنین شایعه‌ای صحت ندارد. او بعد از یکی از مسابقات گفت به من داوری ندهید زیرا دچار کشیدگی عضله شده بود. این امر طبیعی است و برای داوران پیش می‌آید. مثلا بخشی‌زاده نیز به دلیل مشکلی که برای پایش پیش آمده بود از ما خواست که مدتی به او قضاوت ندهیم.

7 پاسخ

  1. خداروشکرکه اقای ترکی برگشتن ایشاالله تو این بازی باموفقیت وسربلندی از زمین خارج بشن

  2. با ارزوی موفقیت برای محسن خان ترکی مرد با اخلاق ومودب جامعه داوری ایران

  3. محسن از اینکه تصمیم به بازگشت برای قضاوت را گرفتی خوشحالم چندین سال را با تو و گاها زیر یک سقف بوده ام .بدون هیچگونه تردید ترا مثل سایر دوستان سالمترین داور این کشور میدانم . برایت در بازی پیش رو آرزوی بهترین قضاوت را دارم .

  4. چرا واقعا
    مسئولین کمیته داوران از واقعیت ها می ترسند؟؟؟

  5. سلام

    با آرزوی موفقیت برای آقای محسن ترکی داور خوب کشورمان از این مسئله خوش حالم و اینکه انشاالله شاهد داوری خوب ایشان باشیم.

    ممنون

  6. ضمن اینکه آرزوی موفقیت برای شما در تمام بازی ها به خصوص لیگ قهرمانان آسیا دارم امیدوارم با این اعتراض ها دل سرد نشوید وکاریکنید راه برای ما داوران جوان باز شود چرا که همیشه الگوی ما بودید و خواهید بود.

  7. ضمن ارزوی موفقیت برای داور سرشناس ایرانی آقای ترکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *