قهرمانی:می‌خواستم خداحافظی کنم قضاوت نمی‌کردم

داور بین‌المللی فوتبال ایران با بیان اینکه فضا برای قضاوت داوران در هفته بیست و ششم لیگ بهتر از قبل شده بود،گفت: برای قضاوت بازی پیکان و سایپا آرامش داشتم.
 

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبر گزاری  مهر، محسن قهرمانی در خصوص تصمیم برخی از داوران شاغل در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برای کنار گذاشتن قضاوت از جمله تصمیم خودش در این خصوص ضمن بیان مطلب فوق گفت: مصوبه ای که سه شنبه گذشته فدراسیون فوتبال در خصوص افرادی که به داوران توهین کرده و شخصیت آنها را زیر سوال ببرند، به تصویب رساند، بر عملکرد داوران در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر تاثیر زیادی گذاشته بود به طوریکه خود من در این هفته با آرامش قضاوت کردم.

وی در همین خصوص افزود: البته ما هفته قبل با آقایان تاج و عسگری در خصوص مسائل و مشکلاتی اخیری که برای جامعه داوری پیش آمده صحبت کردیم بنابراین بیشتر وارد جزئیات نمی شوم چون قرار شد خود آنها پاسخ رسانه ها را بدهند.

داور بین المللی فوتبال در خصوص صحبتهایی که در خصوص خداحافظی وی مانند محسن ترکی از میادین فوتبال مطرح شده تاکید کرد: اگر می خواستم خداحافظی کنم که بازی تیم های پیکان و سایپا از هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر را سوت نمی زدم. در حال حاضر پس از نشستی که با تاج و عسگری داشتیم و همچنین پس از مصوبه جدید فدراسیون فوتبال در حمایت از داوران، فضا برای قضاوت داوران در هفته بیست و ششم لیگ بهتر از قبل شده بود. مطمئن باشید اگر ما حرفی هم می زنیم درخواست کل جامعه داوری است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *