عسگری:پنالتی استقلال درست بود

رئیس دپارتمان داوری گفت: پنالتی استقلال در دیدار مقابل فجرسپاسی درست بود.

 به گزارش سایت داوران ایران، حسین عسگری درباره عملکرد داوران در بازی‌های روز گذشته عنوان کرد: در بازی ملوان و فولاد در انزلی، ملوانی‌ها معتقد بودند که روی اولادی خطای پنالتی انجام شده اما ما فیلم بازی را دیدیم و متوجه شدیم که خطای پنالتی نبوده و تصمیم داور کاملا درست بوده است. بازیکن فولاد توپ را می زند و کاملا درست تکل کرده است. پس از اینکه تکل هم کرد با مهاجم حریف برخورد کرده است. همچنین پنالتی که به سود ملوان اعلام شده درست بود چرا که مدافع فولاد، مهاجم ملوان را هل داد.

وی ادامه داد: در بازی ذوب آهن و مس در صحنه ای که دقیقه 53 ذوب آهنی ها معتقد بودند که خطای پنالتی روی مهاجم‌شان انجام شده است اما قبل از درگیری، مهاجم ذوب آهن یک شبیه سازی انجام می دهد و اصلا قبل از آن آفساید بوده که کمک داور به اشتباه اعلام نکرده است. در این صحنه داور به درستی پنالتی را نگرفت اما باید بازی را قطع می کرد و برای شبیه سازی به مهاجم ذوب آهن کارت زرد می داد و یک ضربه آزاد غیر مستقیم به سود مس کرمان اعلام می کرد.

عسگری در پایان درباره بازی فجر و استقلال گفت: در بازی فجر و استقلال، مشکل خاصی وجود نداشت و داور به درستی برای استقلال پنالتی اعلام کرد و دروازه بان فجر مهاجم استقلال را سرنگون کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *