بیانیه کانون داوران فوتبال

بیانیه کانون داوران

با توجه به هجمه های اخیر و ایراد تهمت و افترا به داوران فوتبال از سوی برخی از مسئولین، مربیان و بازیکنان تیمها، کانون داوران فوتبال وظیفه خود می داند که خاطر نشان سازد این جنجال سازی علیه داوران که یکی از 2 رکن بازی فونبال می باشند و هیچ بازی نمی تواند بدون داور انجام شود، قطعا” به ضرر کل فوتبال کشور خواهد بود.
شکستن حرمت و احترام داوری نه تنها کمکی به بهبود و پیشرفت فوتبال نخواهد کرد بلکه این امر موجب یاس و نامیدی علاقمندان به داوری و در نتیجه ایجاد خلاء در این رکن بازی فوتبال خواهد شد.
علاقمندان فهیم فوتبال خود آگاه می باشند این حملات به داوری نمی تواند حمله کنندگان را از مسئولیت و اشتباهات خود در مدیریت و هدایت تیمها مصون بدارد.
البته این بیانیه قصد ندارد اشتباهات داوری را که در سرتا سر دنیا و هر روزه در مسابقات مهم فوتبال توسط حتی داوران بزرگ دنیا رخ می دهد توجیه نماید.
کانون داوران فوتبال ضمن دعوت از داوران برای افزایش تمرکز و هوشیاری خود و به حداقل رساندن اشتباهات داوری، از همه دست اندرکاران تیم ها درخواست می نماید در مصاحبه های خود از ایراد تهمت و افترا به داوران شریف و زحمتکش خودداری نموده و ایرادات و اشتباهات داوری را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری نمایند.
ضمنا” از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تقاضا دارد نسبت به اتهام زنندگان قاطعیت بیشتری مبذول داشته و تنبیهات انضباطی در خور آنان اعمال گردد.
کانون داوران فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *