مرادی: فدراسیون باید با پرخاشگری علیه داوری مقابله کند

ناظر داوری گفت: فدراسیون فوتبال باید با پرخاشگری‌های صورت گرفته در مورد داوران مقابله کند.

 به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود مرادی پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گهر در خصوص قضاوت سعید بخشی زاده، داور مسابقه عنوان کرد: من ناظر داوری بودم و نمی‌توانم در مورد قضاوت داور اظهارنظر کنم اما موضوعی که وجود دارد این است که باید این پرخاشگری‌ها کمتر شود، در این زمینه فدراسیون باید همت قوییی داشته باشد تا مقابل این مسائل بایستد.

وی درباره شکستگی سر کمک داور این دیدار خاطرنشان کرد: پس از اتمام بازی و هنگامی که داوران در حال ورود به رختکن بودند سر محمدرضا امینی دچار شکستگی شد و مداوای اولیه را بر روی او انجام می‌دهند. در صورتی که درمان او سرپایی انجام نشود او را به بیمارستان انتقال خواهند داد.

ناظر داوری در مورد اینکه سنگ از سمت کدام هوادار پرتاب شد تصریح کرد: متأسفانه ورزشگاه آزادی جایگاه ندارد و این برای ورزشگاه زشت است. به همین دلیل ندیدم که این سنگ از کجا پرتاب شد. به هر حال منتظر مداوا هستیم تا ببینیم شرایط چگونه است.

مرادی در خصوص نامه‌ای که ترکی برای عدم قضاوت در بازی‌های داخلی و خارجی به فدراسیون ارسال کرده خاطرنشان کرد: در این مورد خبری ندارم اما موضوعی که مهم است نباید اجازه دهیم کناره‌گیری داوران در فوتبال باب شود. این افراد سرمایه‌های کشور هستند و باید از آنها حمایت کنیم.

وی در مورد اینکه تاج این خبر را به رسانه‌ها داده گفت: اصفهانیان باید در مورد داوران صحبت کند اما در مجموع این عمل را نمی‌پسندم، متأسفانه در گذشته رفیعی استعفاء داد و خیلی راحت او را کنار گذاشتیم باید امنیت شغلی برای داوران فراهم شود زیرا در غیر این صورت قضاوت بسیار سخت خواهد شد و این موضوع به فوتبال ما ضربه خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *