عسگری: ترکی را از دست نمی‌دهیم

رئیس دپارتمان کمیته داوران گفت: مگر به این راحتی است که ترکی را از دست بدهیم؟

 به گزارش سایت داوران ایرا ن و به نقل از خبرگزاری فارس، حسین عسگری درباره نامه خداحافظی ترکی از داوری اظهار داشت: نامه ای که آقای ترکی داده است پیرو همان هجمه‌هایی‌ست که علیه داوران راه افتاده است و ما اتفاقا در جلسه‌ای که روز گذشته با مدیران ارشد فدراسیون داشتیم، این مسئله را مطرح کردیم.

وی افزود: هجمه‌هایی که علیه داوری به راه افتاده خیلی زیاد شده و تمرکز داوران را مخدوش کرده است. ما نامه ترکی را روز گذشته مورد بررسی قرار دادیم، او در این نامه آورده است که اگر این انتقادها ادامه داشته باشد کار داوری مشکل می‌شود و در این شرایط قضاوت نکنند بهتر است.

عسگری ادامه داد: ما با این نامه و درخواست ترکی موافقت نکردیم مگر به این راحتی‌ است که یک داوری مثل ترکی که زحمت کشیده است از دست بدهیم. قرار شده با کلیه افرادی که به دنبال جو سازی علیه داوران هستند برخورد کنیم و تصمیم بر این است که شدیدترین جریمه آیین نامه را برای این گونه افراد در نظر بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورتی که داوری اشتباه محرز انجام دهد کمیته داوران چه برخوردی با این داور انجام می‌دهد گفت: انتظار دارید چه برخوردی انجام دهیم ما که نمی‌توانیم داوران را به صلابه بکشیم. اشتباهات داوری همه جای دنیا هست، ما طبق قوانین با داورانی که اشتباه می‌کنند برخورد می‌کنیم مگر وقتی بازیکنی اشتباه می‌کند چه برخوردی با او می‌شود.

عسگری در پایان خاطر نشان کرد: داوران همه برای این فوتبال زحمت کشیده‌اند، یک داور 10،12 سال زحمت می کشد تا به سطح حرفه‌ای برسد و ما نمی‌توانیم سرمایه‌های خود را از دست بدهیم.

یک پاسخ

  1. برادر من ترکی آدم زرنگی است اینطور بنظر میآید که شما و مدیریت غلطتان عرصه را برایش تنگ نموده ……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *