حسن‌زاده:از این پس مصاحبه علیه داوری یک تا سه جلسه محرومیت دارد

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از محرومیت یک تا سه جلسه‌ای برای کسانی که علیه داوری مصاحبه می‌کنند خبر داد و گفت: اگر این عمل تکرار شود، محرومیت 8 جلسه‌ای و حتی محرومیت از یک فصل از رقابت‌های لیگ می‌تواند در انتظار خاطیان باشد.

به گزارش سایت داوران ایراو و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسماعیل حسن‌زاده درباره مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال مبنی بر برخورد شدیدتر کمیته انضباطی فدراسیون با کسانی که علیه داوران مصاحبه می‌کنند، اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد که در نتیجه آن مقرر شد تا کمیته انضباطی از این به بعد برخورد بسیار جدی‌تری را با همه عوامل فوتبال که علیه داوری انتقادهای تندی دارند و آنها را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند، داشته باشیم. این برخوردها شدیدتر از قبل خواهد بود.

وی افزود: حتی اگر کمیته و دپارتمان داوران به عنوان متولی امر داوری از شخصی که علیه داوری مصاحبه کرده شکایت هم نکند، کمیته انضباطی به طور مستقل تمامی اظهار نظرها و صحبت‌های قبل و بعد از مسابقه‌ها توسط عوامل تیم‌ها را کنترل می‌کند. ما انتقادات علیه داوری که باعث تشویش فضای داوری و فوتبال کشور می‌شود را یک امر غیر اخلاقی می‌دانیم و ملزم هستیم با آن برخورد کنیم.

رییس کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که برخوردها به چگونه خواهد بود و چه میزان تنبیه برای خاطیان در نظر خواهید گرفت گفت: با توجه به نوع اقدامی که مرتکب شوند، با آن‌ها برخورد می‌کنیم که از یک تا سه جلسه محرومیت از بازی‌های فوتبال خواهد بود. حتی اگر این مصاحبه‌ها و اهانت‌ها تکرار شود تا 8 جلسه محرومیت تعیین کرده‌ایم و اگر برای چندمین بار باشد کمیته انضباطی می‌تواند آن شخص را به مدت یک فصل از حضور در فوتبال محروم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *