تاج: با این روند داوران و باشگاه‌ها متضرر می‌شوند

سرپرست سازمان لیگ برتر گفت: اگر روند داوری به همین گونه ادامه یابد داوران هم متضرر خواهند شد.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی تاج درخصوص جلسه امروز خود با مسئولان فدارسیون عنوان کرد: جلسه خوبی بود و در مورد مسائل فوتبال ایران در آسیا صحبت‌های خوبی انجام شد.

سرپرست سازمان لیگ برتر در مورد قضاوت داوران خاطر نشان کرد: داوران باید کمی دقت خود را بیشتر کنند. نباید اشتباهات تاثیر گذار در بازی وجود داشته باشد.

نمی‌توانیم بگوییم باشگاه‌ها هیچ گونه اعتراضی به داوران نداشته باشند و داوران هم هیچ اشتباهی نداشته باشند.این موضوع طبیعی‌ست اما باید دقت داوران بیشتر شود و قضاوت‌های مناسبی داشته باشند.

تاج افزود: اگر باشگاه‌ها اعتراض هم نکنند به هر حال ضرر هم می‌کنند باید طوری تدارک ببینیم که هر تیمی بهتر بازی کرد برنده میدان باشد، باید فضای امنی به وجود آوریم که هر کس خوب بازی کرد بداند که پیروز می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ ادامه داد: اعتراض به داوری به این شکل در قوانین AFC وجود ندارد، باید برای داوران هم فضای امنی ایجاد کنیم.محسن ترکی به علت این فشارها عنوان کرده که نمی‌خواهد قضاوت داخلی داشته باشد و نه خارجی، قهرمانی هم همین مسئله را عنوان کرده، باید اطمینان را برای داوران فراهم کنیم، البته معتقدم که آنها هم باید حداقل اشتباه را داشته باشند.

وی یاد آور شد: اگر روند داوری به همین گونه ادامه یابد خود داوران هم به علت اعتراض‌هایی که می‌شود متضرر خواهند شد، هم باشگاه‌ها اعتراض می‌کنند و هم داوران با فشارهایی روبه‌رو خواهند شد.

وی در ادامه موضوع داوری عنوان کرد: دست مزد داوران کم است و در قبال شغلی که دارند حقوق خوبی نمی گیرند این موضوع به سازمان لیگ هم برمی‌گردد که باید درباره آن فکر اساسی شود. باید موضوع در هیئت رئیسه مطرح شود و با مشورت باشگاه‌ها در این مورد تصمیم گرفته شود.پیشنهادی برای حقوق داوران ندارند بلکه این موضوع را باید کمیته داوران تصمیم بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *