عسگری: اختلافی وجود ندارد

رئیس دپارتمان داوری گفت: اختلافاتی بین اعضای داوری وجود ندارد و نمی‌دانم از کدام اختلافات صحبت می‌کنید.

 به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس، حسین عسگری در پایان جلسه اعضای فدراسیون فوتبال درباره اختلافاتی که در جامعه داوری وجود دارد، گفت: نمی‌دانم از چه اختلافاتی صحبت می‌کنید مگر ما در دپارتمان داوری می‌توانیم هر طور که دوست داریم رفتار کنیم. ما دارای تشکیلات هستیم. رئیس فدراسیون، دبیر و آقای اصفهانیان حضور دارند، چرا تا به حال آقای اصفهانیان به عنوان ریاست کمیته داوران موضوعی را مطرح نکرده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است فغانی از لیست نامزدهای قضاوت جام جهانی خارج شود، عنوان کرد: چرا خود ما با مطرح کردن این مباحث مشکلات ایجاد می‌کنیم و در خبرگزاری‌ها آنقدر به این موضوعات می‌پردازیم. اگر اتفاقی افتاده هنوز چیزی به اثبات نرسیده است، چقدر باشگاه‌های خودمان درباره مسائلی مدعی می‌شوند اما پس از بررسی آن می‌بینیم که آن صحبت‌ها درست نبوده است. چیزی که ادعا شده معلوم نیست درست باشد و نباید در مورد آن صحبت کرد.

عسگری افزود: 7 نفر در آسیا کاندید قضاوت در جام جهانی هستند، یک سال تا انجام انتخاب نهایی باقی مانده، آنها قضاوت این داوران را در بازی‌های مختلف بررسی می‌کنند و هر فردی که دارای کارنامه قوی‌تری باشد در نهایت انتخاب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *