اصفهانیان: اطلاعی از استعفای مرادی و فنایی ندارم

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اظهار بی‌اطلاعی از استعفای مسعود مرادی و محمد فنایی گفت: آن‌ها حتی شفاهی هم نگفته‌اند استعفا می‌دهیم و مشکل خاصی با آن‌ها نداریم.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فریدون اصفهانیان با اظهار بی‌اطلاعی از استعفای مسعود مرادی اظهار کرد: من هیچ اطلاعی از استعفای مرادی و همین طور محمد فنایی که اعلام و سپس تکذیب شد، ندارم. هیچ کدام از این دو نفر نامه رسمی به کمیته داوران نداده‌اند و حتی در صحبت‌هایی که بعضا با یکدیگر داریم هم اشاره‌ای به استعفا دادن نکردند.

 وی افزود: ما هیچ مشکلی با آن‌ها و سایر اعضای کمیته داوران و حتی دپارتمان داوری نداریم و واقعا اگر مسئله‌ای از طرف برخی‌ها عنوان شود نمی‌دانم چیست.

 اصفهانیان در واکنش به اینکه آیا مشکلاتی که قبلا میان کمیته داوران و دپارتمان داوری بود حل شد گفت: مشکل خاصی وجود نداشت. عزیزان‌مان در دپارتمان داوری وظایف مشخصی دارند ما هم در کمیته داوران به همین شکل. اختلاف سلیقه گاهی به وجود می‌آید اما با همدلی و تعامل قابل حل است. در این بین اگر کسی بخواهد فقط خودش را ببیند کارها به خوبی پیش نمی‌رود و بهتر است همه، منافع فوتبال ایران را همواره در نظر داشته باشیم.

 رییس کمیته داوران درباره جلسه‌ امروز (سه‌شنبه) و مصوبه برخورد با مصاحبه‌های ضد داوری گفت: این مصوبه هیات رییسه فدراسیون بوده که به کمیته داوران، دپارتمان داوری و تمامی باشگاه‌ها و همین طور کمیته انضباطی ابلاغ شده است که با هر گونه مصاحبه علیه داوری طبق قانون برخورد شود. از این پس هم کمیته انضباطی محکم‌تر در این باره برخورد کند و اگر آیین‌نامه‌ها هم ایراداتی دارد، با برطرف کردن آن ایرادات و بروز رسانی آیین‌نامه‌های انضباطی، شرایطی ایجاد کنیم که این همه هجمه و مصاحبه تند علیه داوری وجود نداشته باشد.

 اصفهانیان در واکنش به اینکه آیا کمیته داوران نیز اشتباه‌های داوری را رصد می‌کند و با داوران برخوردهای لازم را دارد به ایسنا گفت: بعد از اتمام بازی‌ها در هر هفته دپارتمان داوری ضمن تعیین نمرات داوران و بررسی کار آن‌ها تصاویر مربوط به قضاوت آن‌ها را هم می‌بیند و طبق آیین‌نامه‌ای که وجود دارد، داوران تنبیه و تشویق می‌شوند. البته این تنبیه‌ها و تشویق‌ها رسانه‌ای نمی‌شود.

وی درباره شکایت قطری‌ها از علیرضا فغانی به خاطر کارت زردی که به یک بازیکن قطری در بازی با تایلند داده است، خاطرنشان کرد: AFC خودش به این گونه موارد رسیدگی می‌کند و نیازی به ورود کردن ما نیست.

یک پاسخ

  1. : به نظر میرسدکه علت پایین بودن مهارت مدیریتی و چند شغله بودن درشماست وکاش اعتبار داوری را با گرایش به این سمت از دست نمی دادید و سنگین و رنگین همان داور خوب میماندید ولی حیف که ………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *