خسروی: کمیته داوران فدراسیون فوتبال نقش مترسک را داشت

 داور بازنشسته فوتبال ایران گفت: کمیته داوران با وجود حضور اعضای برجسته و شخصیت‌های ممتاز داوری متاسفانه نقش مترسک را داشت.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس ،علی خسروی با اشاره به استعفای مسعود مرادی و محمد فنایی از کمیته داوران فدراسیون  فوتبال گفت: در کمیته داوران فدراسیون فوتبال شخصیت‌های ممتاز و اعضای برجسته‌ای حضور داشتند اما متاسفانه اساسنامه کمیته داوران فدراسیون فوتبال اجرایی نمی‌شود. به همین دلیل داوران با سابقه و برجسته‌‌ای چون مرادی و فنایی از این کمیته استعفا کردند چون این کمیته نقش مترسک را در داوری داشت.

وی افزود: اصفهانیان هم یکی از شخصیت‌های ممتاز است. کسی که ریاست شورای شهر زنجان را هم برعهده دارد. بنابراین پیشنهاد من به او و صدرالدین موسوی هم این است که آنها نیز از کمیته داوران استعفا بدهند. وقتی اساسنامه کمیته داوران اجرا نمی‌شود بهتر است این بزرگوران نیز خود را کنار بکشند و دپارتمان داوری خودش همه کارهای داوری را به تنهایی پیش ببرد.

خسروی با اشاره به برگزاری کلاس توجیهی برای داوران بدون حضور اعضای کمیته داوران مثل موسوی و فنایی گفت: طبق اساسنامه برگزاری کلاس توجیهی نباید بدون اطلاع و حضور اعضای کمیته داوران باشد اما این اتفاق رخ داده است. بنابراین بهتر است اصفهانیان هم استعفا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *