مصوبات جلسه نشست مشترک مسئولین فدارسیون فوتبال برا جلوگیری از هجمه علیه داوران

در نشست مشترک اعضای فدراسیون، سازمان لیگ، دپارتمان داوری و کمیته انضباطی که با حضور علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، سیدمحمدهادی آیت اللهی، مهدی تاج، غلامرضا بهروان، حجت الاسلام علیپور، حسین عسگری و اسماعیل حسن زاده در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد، مواردی به تصویب رسید.

به گزارش سایت داوران ایران،این مصوبات به شرح زیر است:
 
یک- وفق مفاد بند8 از ماده یک آیین نامه رابطه باشگاهها و لیگ، مدیران، اعضای کادر فنی- سرپرستی و بازیکنان باشگاهها می بایستی به وظایف ذاتی خود عمل کرده و در بیان مطالب و رفتارهای ناصواب و خارج از محدوده اختیارات خود بر علیه داوران مسئولین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، قبل، حین و پس از اتمام مسابقه جدا خودداری کنند، در غیر اینصورت مطابق آیین نامه انضباطی، با متخلفان، رفتار خواهد شد و آرای صادره قطعی و به هیچ عنوان قابل تجدیدنظرخواهی نخواهد بود. بدیهی است گزارشات واصله از سوی داوران و مسئولین برگزار کننده مسابقات لیگ در کمیته انضباطی مطرح و آرای صادره پیش ازبرگزاری مسابقه بعدی اعلام شده و لازم الاجراست.

دو-عملکرد داوران نیز یک روز بعد از هر مسابقه توسط کارشناسان منتخب دپارتمان داوران دقیقا بررسی و در صورت ارزیابی مثبت، تشویق و چنانچه اشتباهی محرز شود برابر آیین نامه به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

این جلسات هر 15 روز یک بار و با حضور اعضای فوق الذکر تشکیل می شود تا ارزیابی های لازم و نظارت های عالیه در این خصوص به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *