عسگری:با آنهایی که هجمه درست می‌کنند، برخورد می‌کنیم

رئیس دپارتمان داوری تأکید کرد: اگر مرادی و فنایی استعفاء دادند به خودشان مربوط است و مسئولان امر باید در این ارتباط نظر بدهند.

 به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس،حسین عسگری در مورد جلسه امروز که برای حمایت از جامعه داوری برگزار شد، گفت: همانطور که از اول فصل پیش‌بینی کرده بودیم و آن را در صحبت‌هایمان انعکاس داده بودیم می‌دانستیم در نیم‌فصل دوم به خاطر شرایط خاصی که وجود دارد با مسائل مختلفی روبرو خواهیم شد. دیدید که این اتفاق هم افتاد و هجمه‌های کاذب و یا هر اسم دیگری که می‌خواهید روی آن بگذارید علیه جامعه داوری به وجود آمد.

وی افزود: امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان عالی‌رتبه فوتبال ایران آقای کفاشیان، نبی، تاج، آیت‌اللهی، حسن‌زاده، علیپور، بهروان و غیره انجام دادیم تا راهکاری برای این اتفاق پیدا کنیم. در همین راستا بیانیه‌ای صادر شد مبنی بر اینکه افرادی که قبل یا بعد از بازی علیه داوران هجمه می‌کنند و انتقادات نادرستی را مطرح می‌کنند برخورد جدی خواهد شد تا جلوی این مشکلات گرفته شود و داوران با فکری راحت‌تر و آسوده‌تر بتوانند کار خود را دنبال کنند.

رئیس دپارتمان داوری در مورد اینکه آیا این نوع برخورد که قبلاً هم امتحان شده می‌تواند به تنهایی باعث جلوگیری از این اتفاقات شود، گفت: رسانه‌ها هم باید به ما کمک کنند و با ایجاد فرهنگ‌سازی جلوی این کارها را بگیرند، نباید توقع داشته باشیم که داوران اشتباه نکنند که در این صورت چنین مشکلاتی ایجاد می‌شود.

عسگری در مورد اتفاقات داوری بازی استقلال و راه‌آهن اظهار داشت: فیلم بازی را تماشا کردیم و اصلاً صحبت‌هایی که مطرح می‌شود را ندیدیم. من برنامه شب قبل 90 را نگاه نکردم و نمی‌دانم داستان چه بوده است اما آن صحبت‌هایی که می‌شد و می‌گویند صحنه‌های حساسی اتفاق افتاده نبوده است.

وی در مورد اینکه ماجدی اعلام کرده پنالتی نگرفته شده در بازی با استقلال را او تأئید کرده است، عنوان کرد: اگر اشتباهاتی رخ دهد پس از بررسی فیلم مسابقه آن را اعلام می‌کنم، هیچگاه دنبال پوشش دادن اشتباهات نبودم و هرگاه اتفاقی افتاده آن را اعلام کردم. اما در خیلی از موارد اتفاقاتی که افتاده و برخی مدعی شده‌اند درست نبوده است.

عسگری در مورد اینکه آیا اختلافاتی که در جامعه داوری وجود دارد باعث نشده تا این هجمه علیه داوران ایجاد شود،‌ اظهار داشت: تمامی اختلافات برای گذشته بوده و نمی‌دانم برخی به دنبال چه چیزی هستند که مسائلی که مربوط به گذشته است را مطرح می‌کنند.

وی در مور اینکه محمد فنایی و مسعود مرادی به دلیل اینکه نقشی در تصمیمات داوری نداشتند از سمت خود استعفاء داده‌اند گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چرا این کار را انجام داده‌ اند. اگر چنین کاری کردند تصمیم خودشان بوده و باید در مورد آن از مسئولان سؤال کنید.

7 پاسخ

  1. بارفتن شماواقای فنایی باید فاتحه ی کمیته ودپارتمان داوری راخوند

  2. وقتی عسگری در انتخابات مجمع فدراسیون در اسفند ماه 1390 رای اعتماد نگرفت وچند وقت بعد نبی طی حکم فرمایشی عسگری را به عنوان مسئول دپارتمان منصوب می کند واونیز هر کاری که دلش می خواهد می کند مشخص است چقدر دمکراسی در فوتبال ما حاکم است این پر واضح است کسی که از جامعه داوری نمایندگی ندارد نباید به پیشکسوتان وصاحب نظران وجامعه داوری تامین نمی کند وتمام تمرکز خود را در راستا جلب ارباب خود معطوف می نماید. این راه به ترکستان است .

  3. من متاسفم.ارزش کمیته داوران از بین رفت.افای اصفهانیان از خواب بیدار شو وگر نه ابروی تو را نیز خواهند برد.

  4. اقای خسروی ازاین همه حاشیه ومصاحبه برای تخریب داوری خسته نشدی واقعا که

  5. اشتباهات داوری همه جا هست نباید اینقدر بزرگش کنیم

  6. بنویسید اصفهانیان رئیس کمیته داوران کشور بخوانید……… !!!!!!

  7. فقط حرف وحرف وحرف اقای عسگری پس کو عمل. ببینید کار به کجا کشیده که فرد صبوری مثل ترکی خداحافظی میکنه امیدوارم که محسن خان منصرف بشه از تصمیمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *