تاج : از قضاوت داربی راضی بودم

مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال که امروز صبح با حضور سیدمحمدهادی آیت الهی، مهدی تاج و حسین عسگری، اعضای دپارتمان داوران و داوران و کمک داوران لیگ برتر برگزار شد، مهدی تاج به نکاتی اشاره کرد

به گزارش سایت داوران ایران، وی درباره وضعیت داوری کشور گفت: داوران فوتبال ایران جزو زحمتکش ترین قشر جامعه فوتبال هستند و باید توجه بیشتری به حقوق آنها صورت پذیرد. من زمانی که رئیس کمیته داوران بودم با موافقت فدراسیون حقوق ایشان را افزایش دادیم و به نظرم تقاضای کمیته داوران برای افزایش حق الزحمه داوری، تقاضای به حق است.
تاج در ادامه گفت: کار داوران حساسیت ویژه ای دارد و با توجه به نزدیکی رقابتها در لیگ برتر و دسته یک، تصمیمات داوران برای تعیین تیم های بالا و پایین جدول بسیار حیاتی است. لذا داوران باید دقت بیشتری به خرج دهند و این حساسیت زمانی بیشتر می شود که امسال از هر گروه لیگ دسته یک چهار تیم و لیگ برتر چهار و نیم تیم به دسته پایین تر سقوط می کنند. 
سرپرست سازمان لیگ در پایان با اشاره به قضاوت داوران در لیگ برتر گفت: متاسفانه برخی فضا سازی ها پیش از بازی انجام می شود تا ذهن داوران را منحرف کند و برخی از عوامل تیم ها با گفتگوهای پیش از بازی سعی دارند تا ذهنیت ها را نسبت به داوری بی طرفانه عوض کند که خوشبختانه در اکثر موارد ناکام مانده است و قضاوت داوران در بازیهای حساس مثل داربی نشان داد که تیر آنها به سنگ خورده است. من به شخصه از قضاوت داربی تهران راضی ام و امیدوارم داوران در بازیهای حساس آینده لیگ برتر و دسته یک با مدیریت و درایت قضاوت کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

3 پاسخ

  1. یه وقت زیاد نکنید ها!!
    به آقای دائی بر می خوره

  2. آقای حسن زاده رو چه دعوت بکنید چه نکنید فرقی نداره
    ایشون همون بی تفاوتیشون نسبت به مسائل رو حفظ می کنند

  3. انجمن … دور هم جمع شدن مشکل را حل کردن این جلسه بیش از این که کمک به روند نگرش حرفه داوری وفوتبال باشد مسئولین به دنبال صلب مسئولیت از خود ودیگران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *