علی خسروی: مشکلی با کمیته داوران نداریم

علی خسروی

علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تشکیل کانون داوران فوتبال اظهار داشت: اصلا قرار نیست که این کانون مقابل کمیته داوران قرار بگیرد. انتخابات کانون داوران زیر نظر وزارت کشور انجام شده و افرادی که در حال حاضر سمت دارند در رای‌گیری شرکت کردند. در واقع کانون داوران نه تنها یک اپوزیسیون علیه کمیته داوران نیست، بلکه بازوی این کمیته است. نه من و نه عنایت اهل دعوا نیستیم و با هیچکس مشکل نداریم.

خسروی ادامه داد: این کانون اهدافی دارد که چند مورد آن را مطرح می‌کنم. حمایت از حقوق و منافع مشروع داوران، حمایت‌های مادی و معنوی از حقوق داوران فعال و غیرفعال، همکاری با داوران در جهت رفع مشکلات آنها، ایجاد حسن رابطه بین کلیه داوران کشور و کمک به آنها در تمام زمینه‌های صنفی و شخصی، قبول وساطت و حکمیت در اختلافات شخصی، اقدامات خیرخواهانه و افتخاری مانند ایجاد صندوق بازنشستگی و بیمه‌های عمر، صندوق ذخیره تعاون و ….

سخنگوی کانون داوران فوتبال عنوان کرد: هدف اصلی این کانون ایجاد آشتی ملی در سطح کل داوری و به وجود آوردن وفاق است. هدف ما این است که در تمام 32 استان کشور نمایندگی‌های‌مان را ایجاد کنیم.

خسروی همچنین به معرفی اعضای هیات مدیره کانون داوران پرداخت و گفت: مسعود عنایت به عنوان رئیس هیات مدیره کانون داوران انتخاب شده و مسعود مرادی، علی خسروی، مجید سهن دژ، علیرضا یزدانی، علیرضا رجبلو، محمد فنایی، سعید مظفری‌زاده، رامین حقیقی، حبیب الله شیرازی، رامین حقیقی و جواد فهیمی‌راد از اعضای هیات مدیره این کانون هستند.

وی در خاتمه تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا 6 ماه آینده 10 هزار نفر از داوران را عضو این کانون کنیم. ما به عنوان یک NGO مستقل فعالیت می‌کنیم و مشکلی با کمیته داوران نداریم، البته به عنوان کارشناس داوری اگر انتقادی از خود عسگری هم باشد آن را مطرح خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *