مرادی: تماشاگران قضاوت داوران ایرانی را پذیرفتند

عضو کمیته داوران فوتبال ایران در مورد قضاوت دربی ۷۶ گفت:‌ تماشاگران دیگر قضاوت داوران ایرانی را در دربی پذیرفتند.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبر گزاری فارس  مسعود مرادی در مورد قضاوت دربی 76 گفت:‌ با توجه به روندی که داوران در دربی های گذشته داشته اند کار قضاوت دربی ها در آینده راحت تر شده است. تماشاگران دیگر پذیرفتند که داوران ایرانی می توانند این دیدار را به راحتی قضاوت کنند و هیچ مشکلی وجود ندارد. قضاوت دوباره داوران ایرانی از زمان ریاست آقای عنایت آغاز شد و تا امروز ادامه داشته است.

وی در مورد اینکه کدام داورها می توانند این بازی را قضاوت کنند، اظهار داشت: داوران زیادی داریم که می توانند این بازی را قضاوت کنند اگر از داوران دیگری هم که این بازی را قضاوت نکردند استفاده کنند مطمئنا آن ها هم می توانند از پس این ماموریت بر بیایند و اعتماد بیشتری به جامعه داوری خواهد شد.

مرادی در مورد تفاوت قضاوت دربی با سایر مسابقات، اظهارداشت: باید قبول کنیم که فوتبال ما دو قطبی است  و تیم های پرسپولیس و استقلال مهمترین تیم های فوتبال ما هستند. هواداران و جامعه روی این بازی نگاه ویژه ای دارند همه این مسائل باعث شده که حساسیت زیادی روی این بازی به وجود بیاید. خودم یک دربی را سوت زدم. قبل از بازی فکر می کردم کار خیلی سخت است اما همین که چند دقیقه از این مسابقه را پشت سر گذاشتیم شرایط کاملا روی روال قرار گرفت و کارمان راحت شد.

پیشکسوت داوری ایران تأکید کرد: آنچه که در این بازی داخل میدان اتفاق می افتد کاملا با آچه که از بیرون نگاه می کنید متفاوت است. بیشتر التهابات فقط روی سکوهاست و درون زمین کار راحت است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم هر تیم داوری که قضاوت این مسابقه را بر عهده می گیرد با موفقیت این دیدار را به پایان برسانند. قضاوت خوب در این مسابقه به همکاری دو تیم پرسپولیس و استقلال با داوری در ارتباط است و باید به تصمیمات داور در این دیدار احترام گذاشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *