اصفهانیان:آیین‌نامه کمیته داوران هفته آینده اجرایی می‌شود

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از ابلاغ آیین‌نامه جدید این کمیته به هیات‌های فوتبال و اجرایی شدن در هفته آینده خبر داد.
به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری مهر، فریدون اصفهانیان در مورد شرایط و زمان اجرایی شدن آیین‌نامه جدید این کمیته ضمن بیان مطلب فوق گفت: آیین‌نامه جدید کمیته داوران به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسیده و قرار است دوشنبه هفته آینده کمیته داوران جلسه نهایی خود را در این خصوص تشکیل دهد.وی همچنین خاطرنشان کرد: پس از این جلسه، آیین‌نامه جدید برای ابلاغ به هیات‌های فوتبال در اختیار فدراسیون قرار گرفته و جنبه اجرایی پیدا کند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص محدودیت سنی که برای عضویت در کمیته داوران در این آیین‌نامه جدید به آن اشاره شده، اظهار داشت: طبق آیین‌نامه جدید، فردی که می‌خواهد عضو کمیته داوران شود، باید به مدت 4 سال در این کمیته فعالیت کند، بنابراین حداکثر باید 61 سال داشته باشد.

اصفهانیان در پایان گفت: بنابراین افرادی بالای 61 سال، نمی‌توانند عضو کمیته داوران شوند. البته عضویت در کمیته داوران یک حداقل سنی نیز دارد که 40 سال برای آن در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *