عسگری: داوران جوان در این هفته قضاوتهای خوبی داشتند

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره قضاوت داوران در هفته 18 لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.
به گزارش سایت داوران ایران، عسگری در باره دیدار آلومینیوم و استقلال در بندرعباس گفت: دیروز روز خوب فغانی نبود و باید بگویم که از شانس این داور استقلال توانست بازی را ببرد چرا که فغانی دو پنالتی مسلم را برای استقلال تهران نگرفت. در صحنه پنالتی اول هیچ شبیه سازی اتفاق نیفتاد و روی مهاجم استقلال کاملا خطا شد و در صحنه دوم خطای هند پنالتی کاملا محرز بود و باید پنالتی می گرفت. ضمن اینکه داور به درستی بازیکن آلومینیوم را اخراج کرد چرا که براساس گزارش ناظر داوری این بازیکن از الفاظ زشت استفاده کرده بود.
وی ادامه داد: در بازی سایپا و تراکتورسازی داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت و به درستی پنالتی گرفت و محسن قهرمانی قضاوت خوبی را به نمایش گذاشت.
عسگری در پایان گفت: فیلم دو بازی فولاد- داماش و ذوب- فجر هم بدستمان رسید. در بازی فولاد- داماش، حاجی بابایی در صحنه گرفتن پنالتی برای داماش و اخراج یکی از بازیکن داماش در دقیقه 89 کاملا اشتباه کرد. در بازی ذوب-فجر و پیکان- صبا هم داوران جوان این دو بازی بسیارعالی قضاوت کردند. در کل داوران جوان این هفته بازی قضاوتهای خوبی را به نمایش گذاشتند.

2 پاسخ

  1. با سلام: آیا میشود دوباره به روزهای خوب داوری در زمان بنیانگذار نسل جدید داوری یعنی آقای حامدی وحرکت پرشتاب روبه جلو داوری برگشت؟ آیا میشود روزهای خوب داوری را دید؟شاید من هم در آینده ای نزدیک همانند سایر داوران خوش آتیه داوری را کنار بگذارم باید بگویم اگه تاحالا صبر کردم به خاطر دلداری ها ودلگرمیهای رییس عزیزم که واقعا مثل پدری دلسوز و مهربان است دوام آورده ام_ آقایان میرجلیلی و روغنی و دهقان و حسینی و انتظاری آیا واقعا به این موضوع فکر کرده اید که دنیای دیگری هم وجود دارد ؟آیا فکر کرده اید که وقتی پشت میز نشسته اید چه وظیفه ی سنگینی دارید؟ آیا میدانید که خدا از هرچیزی بگذرد از حق الناس نمیگذرد؟ آقای میرجلیلی ازشما که دم از مکتب امام حسین و ائمه میزنی بعید است و جرا به خود نمیایی و خود را جدا نمیکنی آیا داوری و ریاست و دبیری به هر قیمت ارزشی هم دارد؟ به شماها هشدار میدهم که آه و نفرین کسانی که در حق آنها بدی کرده اید دامن شما وخانواده شما را خواهد گرفت خواهشا به جای اینکه به دنبال این بگردیم که چه کسی به عنوان ناشناس و…. از روی واقعیت پیام مینویسند (که نخواهید توانست تشخیص دهید ) روی این سوالات فکر کنید و به خود بیایید و به این موضوع فکر کنید که آیا برای خدمت آمده اید یا انتقام گیری

  2. با ارزوی موفقیت برای داور جوان و بین المللی ما آقای حسن اکرمی که در بازی ذوب – فجراین هفته قضاوت خوبی را داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *