عسگری: قضاوت داوران در بازیهای جام حذفی مشکلی نداشت

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون، تاکید کرد قضاوت داوران در جام حذفی هیچ مشکلی نداشته است.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وی در این باره گفت: خوشبختانه قضاوت داوران در جام حذفی هیچ مشکلی نداشته و تا این لحظه که ما گزارشهای ناظران را بررسی کرده ایم و چند فیلم بازی را دیده ایم داوران به خوبی از عهده رقابتهای جام حذفی برآمده اند.
عسگری ادامه داد: در بازی استقلال و سایپا که قضاوت داور مورد انتقاد مربیان و برخی بازیکنان تیم سایپا قرار گرفته هیچ صحنه اشتباهی وجود ندارد و اخراج بازیکن سایپا درست بود چرا که روی بازیکن استقلال تکل خطرناکی اتفاق افتاد.
وی در ادامه گفت: گلهای استقلال همه به صورت سالم به ثمر رسید و هیچ خطایی برروی دروازه بان سایپا روی صحنه گل سوم استقلال اتفاق نیفتاد. من می خواهم بگویم تیمی که با نتیجه یک بر صفر یا دو بر یک یا هر نتیجه نزدیک باخته است اعتراض سرمربی اش منطقی به نظر می رسد، اما تیمی که با اختلاف چهارگل باخته است باید به بررسی نقاط  ضعف تیمش بپردازد نه اینکه مرتب داوران را مقصر باخت معرفی کند.
رئیس دپارتمان داوران در پایان درباره ضرب و شتم داوران در تهران و تبریز گفت: متاسفانه داوران در چند روز گذشته در لیگ های داخلی  و استانی مورد ضرب وشتم قرار گرفته اند که رسیدگی به این موارد مربوط به هیاتهای فوتبال  استانی است اما به هر جهت باید تمهیداتی اندیشیده شود که شاهد چنین صحنه هایی نباشیم و موارد به کمیته انضباطی گزارش شود و با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد.

2 پاسخ

  1. خوبه حداقل خبر دارید داوراتون کتک خوردن…باز جای شکرش باقیه…
    در ضمن داورا از کمیته داوران کشور که زیر نظر فدراسیونه ابلاغ میگیرن اما چطور کتک میخورن هیئت فوتبال استان باید وارد عمل بشه؟؟؟مگه از هیئت فوتبال استان ابلاغ گرفتن که اونا بررسی کنن؟؟؟
    البته لازم به ذکر که این انتقادات من راجع به بازیهای کشوریست نه بازیهای استانی…

  2. فوری-فوری-فوری
    با سلام سوالی داشتم
    بازیکنی در جریان بازیهای هفته 4 لیگ به علت مسائل انضباطی کارت قرمز میگیرد،(مسلما جریمه اش اخراج از بازی و محرومیت از بازی بعد).حال دو روز بعد کمیته انضباطی حکم به محرومیت 2بازی دیگر نیز میدهد. با توجه به برگزاری مسابقات جام حذفی به صورت همزمان نیز ،اکنون مساله ساز شده است که : بازیکن خاطی بعد از هفته چهارم لیگ ، ابتدا محرومیت هفته 5 را رعایت کند و بعد 2جلسه کمیته انضباطی را و یا ابتدا محرومیتهای کمیته انضباطی وبعد محرومیت کارت قرمزش ؟؟؟
    با توجه به برگزاری جام حذفی و لیگ در منطقه ما مسئله حیاتی است،لطفا درخصوص جواب قانونی با اشاره به ماده و تبصره قانونی دوستان کمک نمایند. تشکر…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *