داور فوتبال ایران به قتل رسید!

حمله به داور

حمله به داور با تیغ موکت‌ بری در تبریز / بازیکنان پرسپولیس نوین، داور را طوری زدند که خون بالا بیاورد! / داوری که قربانی خشونت بازیکنان شد / ضرب و شتم داور توسط یک عضو فعال نظارت در هیئت فوتبال استان اصفهان

مسئولین محترم! خط بالا عنوان خبر هاییست که چند روز گذشته از نظر ما فاجعه بوده است! هنوز ماجرای تالش از ذهن داوران پاک نشده است.

آیا حتما باید این عنوان را بشنوید تا به خود بیایید؟! “داور فوتبال ایران به قتل رسید!”

آیا شما خود را به جای داوری گذاشته اید که می گوید: “اگر تیغ موکت بری یک سانتیمتر این طرف تر خورده بود، بچه یک و نیم ساله ام یتیم شده بود!”

اصلا آیا وقت رسیدگی به این اتفاقات را دارید؟! آیا خود را در برابر این اتفاقات مسئول می دانید؟!

رسانه که در اختیار شماست! برای دلخوشی داوران هم که شده در مورد این مسائل یک مصاحبه در میان مصاحبه های روزانه تان می کردید! شما که نامتان هر روز در اخبار روزنامه ها و تلویزیون شنیده می شود! آیا مشکل شما فقط خبر چین کمیته داوران است؟! یا مشکلتان وجود سایتی به نام داوران است؟!

آیا وقت آن نرسیده است که دست از لج و لجبازی بردارید و باعث شکسته شدن بیشتر حرمت ها نشوید؟!

اگر به اندازه ای که برای تعطیلی سایت داوران تلاش کردید برای وظیفه اصلی تان تلاش می کردید، شاهد چنین اتفاقات تلخی نبودیم.

ما می نویسیم ولی شما جدی نگیرید! و باز هم برای تعطیلی این سایت تلاش کنید و از هیچ کاری فروگذار نکنید!

8 پاسخ

  1. خداییش این کارو کردن بی وجدانا؟؟!!
    به نظرم اصلا هیئت فوتبال و تیمهای تحت پوشش اونو باید منحل کنند…
    *آقایون بسیار بیجا می کنند که دنبال تعطیلی سایت داوران هستند..*
    *جنبه انتقادو ندارید بکشید کنار بزارید ما هم یک نفس راحت بکشیم…*
    واقعا باید در اتاقشنو گل و لای گرفت اگه بخوان برا اون تیم و شهری که همچین جنایتی کردن دوباره داور بفرستن..
    آقایون…آقایون…آقایون مسئول…به هوش بیاین از خواب زمستونیتون پیگیر قضیه بشید..البته اگه جایگاهتون به خطر نمیافته..!!!

  2. واقعا وقت آن رسیده داوران کل کشور اعتصاب کنند و تا زمانی که بطور قاطع با بازیکنان ،مسولین و افراد گستاخی که به جامعه داوری حمله ور شده و این قشر مظلوم را چه از طریق مصاحبه و چه از طریق ضرب و شتم مورد تعرض قرار میدهند در هیچ رده ای از مسابقات چه بازیهای شهرستان و استان و چه مسابقات لیگ قضاوت نکنند تا مسولینی که به خواب زمستانی رفته اند از خواب ناز بیدار شوند.
    واقعا اگر خود مسولین یا یکی از بستگان و نزدیکان آنها این جور مورد ضرب و شتم قرار میگرفتند باز ساکت می نشستند و خم به ابرو نمی آوردند.
    بخدا قسم الان با قلبی دردناک از مسایل ژیش آمده این مطالب را به رشته تحریر در آوردم.
    آقای مسول اگر پسر خودت هم کتک میخورد آیا ساکت می ماندی یا یقه چاک میدادی ؟

  3. * واقعا وقت آن رسیده داوران کل کشور اعتصاب کنند و تا زمانی که برخورد قاطعی با بازیکنان ،مسولین تیمهاو دیگر اشخاص گستاخی که داوران شریف را از هر طریق ممکن (مصاحبه ، ضرب و شتم و…) مورد هجمه قرار میدهند، بعمل نیاید از قضاوت در کلیه مسابقات چه شهرستان و استان و چه مسابقات لیگهای کشور خودداری نمایند.
    * واقعا آیا اگر خود مسولین و یا یکی از نزدیکان و آشنایانشان مورد ضرب و شتم قرا میگرفتند همینجور ساکت می ماندند.
    * اقایان ، مسولین محترم بجان عزیزتان از خواب زمستانه بیدار شوید و برخورد قاطعی با مقصرین و گستاخان به جامعه پاک داوری داشته باشید.
    * بخدا با قلبی دردناک این مطالب را به رشته تحریر در آوردم.
    * اقای مسئول اگر پسر خوت هم همینجور کتک میخورد و تهدید میشد باز هم ساکت میماندی و رای های آنچنانی میدادی یا اینکه یقه چاک میدادی و در پی احقاق حق میرفتی ؟

  4. از کسانی که هر کاری میکنند تا در پست خود باقی بمانند یا برای یک ابلاغ مدرسی یا نظارت به هم فحش ناموسی می دهند انتظار دارید از داوران دفاع کنند.
    آقایان … که بخواهند سایت داوران را تعطیل کنند.

  5. با سلام مرگ داور این بازی رو به جامعه داوری تسلیت میگم!!مسولان چند نفر دیگر باید قربانی شوند تا شما دست از تفریحات خود بردارید و به داوران و حفاظت از جانشان فکر کنید واقعا در جواب خانواده این داور چه دارید که بگویید؟؟بیجا میکنید سایت داوران را تعطیل کنید این دیگه املاک شما نیست

  6. واقعا برای تمام مسئولین مرتبط با این موضوع متأسفم آقایون فقط هدفشون برگزاری بازی در هر شرایطی هستش اما این وسط فقط داوران لطمه میخورند….
    و تا آخر هم همینطری خواهد بود مگر…………؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. با سلام واقعا اگه قشر زحمت کش داوران نباشن این بازیکنا و مسئولان از کجا میخوان این ثروت های میلیاردی رو به هم بزنن ؟؟؟ اما دریغ از یه خورده امنیت که شامل حال داوران عزیز بشه متاسفم واسه همشون و درود بر داورانی که با تمام این خطرات باز هم با وجدان به مسابقات رفته و سوت میزنن

  8. همین هفته داور بودم در لیگ 3 کشور تماشاچی به طرفم حمله کرد
    هفته پیش در لیگ یک کمک داور رو با ظرف اب به سرش زدند
    یک کاه پیش توی لیگ دو داور چهارم رو با مشت زدند که به گفته خودش دنده اش شکست
    اکثر بازی ها همین طور هست به خاطر اینکه هیچ حمایتی از داور نمیشه فحش های ناموسی که همیشه بوده و هست و مسولین هیچ اقدامی نمیکنن
    خیلی از داور های حوب رو میشناسم به خاطر این مسایل از داوری رفتن
    و مطمین هستم پیش بینی شما یک رو درست در میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *