سعید بخشی زاده: امیدوارم کمیته داوران با این رفتارهای تبعیض آمیز مقابله کند

سعید بخشی زاده

داور بین‌المللی فوتبال گفت: رفتار دپارتمان داوری با داوران تبعیض‌آمیز است و من به نشانه اعتراض در کلاس داوری شرکت نکردم.

سعید بخشی زاده درمورد دلیل غیبتش در کلاس داوران لیگ برتری در نیم فصل گفت: من به نشانه اعتراض به رفتار دپارتمان داوری در کلاس شرکت نکردم. متاسفانه حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری رفتاری تبعیض آمیز با داوران دارد. برای چه باید در کلاس داوری شرکت می کردم. در نیم فصل اول فقط 7 بازی در لیگ برتر به من دادند و با اینکه داوری ام در این مسابقات هیچ مشکلی نداشت اما دیگر به من ابلاغ داوری ندادند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: می توانید از ناظران داوری در آن 7 مسابقه از عملکردم سوال کنید اگر قضاوت های من مشکلی داشت به این مسئله معترض نبودم اما رفتار تبعیض آمیز دپارتمان داوری من را ناراحت کرده است. برای چه باید در کلاس داوری شرکت می کردم برای اینکه نیم فصل دوم هم هفت مسابقه به من بدهند؟!

وی در مورد اینکه حسین عسگری گفته بخشی زاده به دلیل شکستگی پا در کلاس داوری شرکت نکرد، گفت: من از سلامتی کامل برخوردارم و این نعمت را خدا از من دریغ نکرده است.

این داوری بین المللی تاکید کرد: آئین نامه کمیته داوران توسط هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب شده است و منتظرم ببینم مسئولان کمیته داوران که از این پس زمام امور داوری را به طور کامل در اختیار می گیرند چه رفتاری می کنند. امیدوارم کمیته داوران با این رفتارهای تبعیض آمیز مقابله بکند.

4 پاسخ

  1. آقا بخشی زاده خداقوت…ای کاش بقیه هم مثل شما فکر میکردنو کلاسو تحریم میکردن تا آقایون به هوش بیان..
    روز روشن چقدر راحت دروغ میزنن…آقا سعید سالم تو خونش نشسته میگن پاش شکسته..خدا عاقبت ما داورا رو ختم بخیر کنه…

  2. به داد داوری استان یزد برسیدددددددددددددددددددد بی انگیزگییییییییییییییییی داوران جوان یزدیییییییییییییییی خواهشا کمککککککککککککککککککککککککککککککککک

  3. وضعیت اورژانسی داوران استان یزدییییییییییییییییییییی و دهن کجی مسولان به داوران یزددیییییییییییییییییییییی

  4. سلام آقای سعید بخشی زاده بهترین داوره چرا قدرشو ندونستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *