آئین‌نامه کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصویب شد

آئین‌نامه کمیته داوران از سوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب شد.
به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال امروز ابتدا سه مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون را روی خروجی خود گذاشت و ساعتی بعد چهارمین مصوبه هیئت رئیسه به این خبر اضافه شد و آن تصویب کلیات آئین نامه کمیته داوران بود.
به این ترتیب کمیته داوران می‌تواند برای دپارتمان داوری و حتی ریاست دپارتمان داوری تصمیم گیری کند. بیشتر اختلاف اعضای کمیته داوران و دپارتمان داوری بر سر تصویب این آئین‌نامه بود.
پیش از این صدرالدین موسوی، محمد فنایی، مسعود مرادی، محمد فنایی و فریدون اصفهانیان آئین نامه کمیته داوران را  در این کمیته مورد بررسی و تصویب قرار داده بودند اما رضا غیاثی و اسماعیل صفیری دو عضو دیگر کمیته داوران برای تصویب این آئین‌نامه حاضر به شرکت در جلسه نشده بودند.
به نظر می رسد تصویب آئین نامه کمیته داوران در آینده باعث شود اختلافات این کمیته به حداقل برسد.

5 پاسخ

  1. جناب آقای صفیری به دلیل مشکلات شخصی و کاری نتوانسته بودند در جلسه حضور پیدا کنند نه اینکه حاضر به شرکت در جلس نشده باشند.

  2. خدارا شکر صد هزار مرتبه…آرزوی موفقیت برای عزیزان حاضر در کمیته داوران..تو رو خدا یک سر و سامانی به دپارتمان بدهید..به امید بهتر شدن وضع کنونی….

  3. تا حالا بهانتون آیین نامه بود حالا که آیین نامه جدید تصویب شد ببینم میتونین …

  4. امیدوارم چه دپارتمان فعلی و چه تغییر دپارتمان و آمدن نفرات جدید در دپارتمان به نفع جامعه داوری باشد نه تضعیف و مهو کردن برخی از داوران از داوری کشور

  5. با رفتن عسکری بزودی روحیه ناامیدی که جامعه داوری را گرفته از بین برود انشااله
    این چندسال تام زحمات عنایت را عسکری با ندانم کاری و بی لیاقتی از بین برد
    خیر نبینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *