آیت الهی: داوران باید هدایت کننده و پیش برنده باشند

نایب رئیس اول فوتبال در مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوران وکمک داوران نیم فصل حضور داشت و دقایقی برای حاضرین سخنرانی کرد.
به گزارش سایت داوران ایران، سید محمد هادی آیت الهی گفت: خانواده بزرگ فوتبال شامل چند خانواده است که تاثیرگذارترین، تعیین کننده ترین و یکی از  ارزشمند ترین خانواده زیر مجموعه فوتبال، خانواده داوری است. خانواده بزرگی که پیش برنده بوده که کار مقدس قضاوت را انجام می دهند.
وی ادامه داد : در جمع حاضر یادگار های ارزشمند جامعه داوری را می بینم، ممیز، خوشخوان، بهلولی، نظری، ریاحی، مقدس زاده، احمدی، سیار، امامی، ابهری، انوری، اعتمادی و رمذی. اینها همه الگو و سنبل هستند. داور باید هدایت کننده و تعیین کننده باشد. رشد شما داوران حاضر در این دوره توجیهی نشان دهنده ارتقا فوتبال است. فوتبال بدون شما نمی تواند انجام شود. اگر داوران نباشند چیزی به نام فوتبال هم نمی تواند معنا داشته باشد.
وی در پایان گفت: از همه داوران و کمک داوران حاضر در این دوره می خواهم در قضاوت هایشان مدیریت داشته باشند. مدیریت نشان دهند توانمندی یک داور است.مطمئنا اگر این اتفاق بیافتد، فوتبال هم با آرامش کارش را پیش خواهد برد و اگرمدیریت وجود نداشته باشد اتفاقاتی می افتد که جبرانش سخت خواهد بود. من در پایان صحبتهایم موفقیت همه داوران ایرانی را در همه عرصه های آسیایی و جهانی خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *