اصفهانیان:امیدوارم فغانی بهترین داور سال آسیا شود

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد علیرضا فغانی عنوان بهترین داور سال آسیا را به دست آورد. وی گفت: این مسئله می‌تواند به فغانی کمک کند تا شانس قضاوت خود در جام جهانی را افزایش دهد.
به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری مهر، فریدون اصفهانیان در مورد قرار گرفتن نام علیرضا فغانی در بین نامزدهای بهترین داور سال 2012 آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این نشان می‌دهد توانایی داوران ما بسیار بالاست و امیدواریم ایشان به چنین عنوان مهمی دست پیدا کند.

وی شاخصه‌های داوران ایرانی را زحمات زیاد و توانایی بالا دانست و افزود: فغانی با قضاوت‌‎های خود شایستگی چنین عنوانی را داشت و من  آرزو می‌کنم بتواند در ادامه راه داوری‌اش در تورنمنت‌های مهم آسیایی و جهانی قضاوت کند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا قرار گرفتن در بین سه داور برتر آسیا شانس فغانی را برای قضاوت در جام جهانی بیشتر می‌کند، اظهار داشت: حتما این مسئله می‌تواند به فغانی کمک کند تا شانس قضاوت خود در جام جهانی را افزایش دهد اما او باید تلاشش را بیشتر کند تا بتواند به چنین فرصت مهمی دست پیدا کند.

وی در مورد اینکه چرا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تمامی افرادی که در فوتبال دارای جایگاه بوده و در آن فعالیت دارند، از مصاحبه علیه کمیته، دپارتمان و داوران کشور خودداری کنند، تاکید کرد: من هم موافق این مسئله بودم زیرا بهتر است تمام مسائل حول و حوش داوری در خانواده داوری مطرح شود و مسائل مختلف در مقر داوران مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

اصفهانیان در پایان در مورد اینکه آیا پس از صحبت‌های مسعود مرادی و رضا غیاثی  نشست کمیته داوران برگزار می‌شود و چه زمان مشکلات بین اعضای این کمیته برطرف خواهد شد، گفت: ما همیشه جلساتمان را برگزار کرده‌ایم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی بین اعضا وجود داشته باشد.

3 پاسخ

  1. ما فکر می کردیم با آمدن آقای اصفهانیان وضع داوری کشور بهتر می شود ولی از قرار معلوم حریف تیم مافیایی پایتخت نشینان نیست با وجود این همه انشقاق در هسته تصمیم گذاری ودپارتمان اظهار نبود هیچ مشکلی را بیان می کند حال انکه همین کتمان حقیقت خود ااولین ومهمترین مشکل داوری ایران است.

  2. به دل خود صابون نزنید فغانی انتخاب نمی شود با توجه به اینکه ایرمتوف در سال گذشته شده امسال نیشمورا از ژاپن انتخاب خواهد شد این نیز مانورو ای اف سی است تا زمانی که ای اف سی دست محمد بن حمام بود بجز مرادی در چند سال گذشته کسی انتخاب نشده وبا توجه به اینکه نایب رئیس چینی ای اف سی آب را به آسیاب نماینده شرق آسیا می ریزد می گوید نه پنج شنبه معلوم خواهد شد.

  3. جناب اقای اقای رضایی به جای این حرفا سعی کن ببین میتونی یه روز خودت حداقل بین المللی بشی بعد در مورد فغانی اظهار. نظر کن با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *