هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:مصاحبه علیه داوران ممنوع!

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز چهارشنبه با حضور کلیه اعضا برگزار و در پایان تصمیات زیر گرفته شد.
1- بنا بر پیشنهاد کمیته داوران صدرالدین موسوی به عنوان عضو جدید کمیته داوران انتخاب شد.
 
2- تاکید شد کلیه داوران، مدرسان و ناظران مسابقات که با فدراسیون همکاری دارند، نمی توانند بدون هماهنگی رئیس کمیته داوران و روابط عمومی جهت تفسیر مسابقات لیگ های داخلی اقدام کنند.
 
3-  کلیه افرادی که در فوتبال دارای جایگاه بوده و هستند و در آن فعالیت دارند، از مصاحبه بر علیه کمیته، دپارتمان و داوران کشور خودداری کنند و در صورت مشاهده این اقدام وفق مقررات با ایشان برخورد خواهد شد و اصلح است که بدوا مدارک خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کنند تا طبق مقررات رسیدگی و اعلام نظر در این خصوص صورت بگیرد تا خدشه ای بر شخصیت حقیقی و حقوقی این قشر زحمت کش جامعه فوتبال کشور وارد نشود.

2 پاسخ

  1. بازم خداخیر اقا مظفری زاده گل بکنه،یه تکونی به فدراسیون داد

  2. سلام وعرض تسلیت ایام سوگواری سالارشهیدان قبلا هم تقریبامشابه همین اطلاییه صادرشده است اما چه فایده بعضی ها مقررات رادریزد زیرپاگذاشتند باانهابرخوردشدحتی اسامیبعضی از انهابه فدراسیون اعلام شدوبدون انکه محرومیتشان لغوگرددیابرمسندکارند ویامتاسفانه اکنون به انهاابلاغ کشوری هم داده میشود اگرقانون هست بایدبرای همه باشد متاسفانه عده ای چون از افرادخاص حمایت وخط میگیرند ودرسایتهاوپیامکهای تلفنی هم بااسم مستعار انواع واقسام تهمتها وشایعه پراکنی رابیان میکنند برمسندکارقرارمیگیرند و اب هم از اب تکان نمیخورد امیدوارم این دفعه با قاطعیت این کارراانجام دهیدتاانشااله شاهد اجرای قانون توسط قانون گریزان وقانون شکنان باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *