عسگری: عملکرد مظفری زاده فوق العاده بود

saeed mozaffari zade , سعید مظفری زاده
رئیس دپارتمان داوری در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره عملکرد داوران در بازیهای دیروز لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.
به گزارش سایت داوران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عسگری گفت: بازیهای دیروز حساس و نزدیک بودند و خوشبختانه بر اساس گزارش ناظران داوری بازیها داوران اشتباهات تاثیر گذاری نداشتند و بازیهای نزدیک و حساس دیروز را داوران خوب سوت زدند.
رئیس دپارتمان داوری ادامه داد: مظفری زاده فوق العاده عمل کرد و در بازی بسیار سخت سپاهان و استقلال که پر برخورد هم بود بسیار خوب قضاوت کرد، به موقع اخطار داد و اخراج کرد و به خوبی بازی را مدیریت کرد. گل سپاهان هم به درستی مردود اعلام شد چرا که روی مهدی رحمتی قبل از ضربه بازیکن سپاهان خطا شده بود.
وی درباره دو صحنه آفساید که مربیان استقلال به آن اعتراض داشتند گفت: باید فیلم ها را بازبینی کنیم تا مشخص شود کمک داوران اشتباه کرده اند یا نه.
عسگری در پایان گفت: بازی تراکتورسازی در اهواز مقابل فولاد هم بازی سختی بود که بر اساس گزارش ناظر داوری اشتباه تاثیرگذاری از سوی داوران به وجود نیامده است. من خودم بازیها را از شبکه های استانی دنبال می کردم و اشتباه تاثیرگذاری ندیدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *