کاری کنیم که بماند، نه اینکه کاری کنیم که بمانیم !!!

ایست

کمیته داوران از سالیان گذشته بدلیل حساسیت جایگاهش همواره با چالش های فراوانی روبرو بوده است. اما چیزی که امروزه شاهد آن هستیم با گذشته متفاوت است.

یکی از موارد قابل توجه، نحوه پرورش داوران آینده می باشد که متاسفانه در این زمینه کمیته داوران حاضر فوق العاده ضعیف عمل نموده است.

جناب آقای عسکری، اداره داوری کشور فقط توجه کردن به داوران لیگ برتر نیست! شما به عنوان رئیس دپارتمان حتی در برابر یک داور درجه سه نیز مسئول هستید و باید برای پیشرفتش گام بردارید. ولی متاسفانه آنچه در دوره شما شاهد بودیم از بین رفتن روحیه و انگیزه در بین داوران سطوح پایینتر است.

بد نیست بدانید جوان های بسیاری، سرمایه جوانی خود را صرف داوری نمودند به امید آینده روشن! اما با توجه به سیاست های دپارتمان داوران چیزی جز سرخوردگی نصیب آن ها نشد به گونه ای که شاهد کنار گذاشتن داوری و نا امیدی در بسیاری از آنان هستیم. نمونه آن: برخوردی که با سایت داوران داشتید!

نظرسنجی سایت داوران نیز گواه این ادعاست!

نظرسنجی سایت داوران

همه مسئولین روزی می آیند و روزی می روند ولی آنچه از آن ها باقی می ماند ثمره کارهای مثبت و اخلاق خوبیست که در مدت ریاستشان داشته اند.

جناب آقای عسگری!

آیا با خود فکر کرده اید که آیندگان در مورد شما چگونه صحبت خواهند کرد؟!

آیا باخود فکر کرده اید که دیدگاه داوران قبل از ورود شما به کمیته داوران و پس از آن چگونه خواهد بود؟!

83 پاسخ

  1. آدمهای مثل (…) و(…) که به فکر ورزش وجامعه داوری نیستند اینها برای حفظ کرسی ریاست دست به هر کاری می زنند متاسفانه فوتبال ایران اسیر جاه طلبی خود محوری ومنفعت طلبی گرفتار شده و هر روز شرایط ناامید کننده تر روز قبل تر خود می شود وقتی با تقلب وجعل روساء هیات استانها انتخاب می کنند وقتی با تبانی قهرمان لیگ برتر فوتسال انتخاب می شود و با انتصاب فرمایشی آقای (…)، (…) انتخاب می شود حال آنکه دبیر حق انتصاب وعزل کسی ندارد انتخاب وانتصاب افراد باید یا مصوبه هیات رئیسه یا انتخاب مجمع فدراسیون که بالاترین رکن سیاستگزاری فدراسیونفوتبال دارد یا انتخاب درون تشکیلاتی کمیته باید در عزل وانتصاب دیگران دخیل باشد این سیستم فاسد و فرمایشی راه به جایی نمی برد وفوتبال ایران روز به روز به قهقهرا خواهد رفت .

    اصل بد نیکو نگردد آنکه بنیادش بد است.

  2. سلام بااین کارهایی که اقای عسکری میکنند واقعا انگیزه رادرداوران قانونگراوجوان ازبین برده اند چون به ضوابط اصلاپایبندنیستندلیست داوران یزدارسال شده اسامی داوران فعال برای فصل ۹۱ اعلام شده ولی متاسفانه بدون انجام همکاری دریکسال گذشته باز شاهد استفاده از داوران غیرفعال هستیم شما بایدبه لیست ارسالی هیات قبلی توجه کنیدوبه انان که باخلوص نیت کارکردندبهابدهیدوحداقل یک پرسش که اسامی جدید برچه اساسی اضافه شده وهنوز ازراه نرسیده ابلاغ کشوری اقای عسکری ازتجهجت باداوران یزددست برداریدماخیلی ممنون شما هستیم ولی همه چیز راخراب نکنید ۴داورماکه درکلاس لیگ ازادگان قبول شدند چرانباید درلیگ یک ودوقضاوت کنند شهرستانهازحمت میکشندتاداورپرورش دهند انوقت شمااینچنین دسترنج انها رابهبادفنامیدهیدسلیقه ای عمل نکنید اگر به قانون عمل میکردید شرایط داوری کشورخیلی بهترازحال بود مگرمیشودهرکس هروقت خواست بیاید وهروقت نخواست نیاید وفورانامش ارسال وابلاغ بگیرد بگذاریدحساب کتاب درکارباشد تاهمه بدانندقانون درکارهست وباعث دلسردی داورانیکه باخلوص نیت کارکردندنشوید یادتان هست درسال گذشته چندداورمارابه خاطر نپذیرفتن ابلاغ کشوری محروم کردید وهرچه گفتیم چراازانهادرلیگ یک ودواستفاده نمیشود شماروی حرف خودپافشاری کردید وانهاراخانه نشین کردیدپس ماهم همین شرایط وبدترازان راداشتیم چطورشده که شما احترام نمیگذارید درصورتیکه لیست کامل داوران استان باتست امدگی جسمانی طبق نامه شماارسال شده ومجددا باز طبق نامه شما اسامی داوران لیگ ازادگان ولیگ ۳وپایه ارسال شده وحال که هیات استان دچارتغیرتحول شده برچه ضابطه ای اسامی داوران غیرفعال ارسال وشمابدون توجه به لیست قبلی به انهاابلاغ وباعپ دل ازاری داورانی شدید که به داوری وقانون احترام گذاشتند پس چندصباحی که برمسندقدرتیدبه قانون احترام بگذاریدوباعث بی انگیزگی دربین داوران خدوم نشوید به امید تجدیدنظر درافکارورویه شما وبهبود کیفیت داوری همراه بااحترام به یکدیگر وزنده نگه داشتن قانون وایجادانگیزه دربین عاشقان ودلسوختگان جامعه داوری

  3. سلام وارادت
    تمام مراتب اعلامی توسط آقای حامدی کذب محض است وبه ذودی با اسنادومدارک کلیه تهمت های ایشان را به آقای عسگری ودیگرزحمتکشان درعرصه داوری با اجازه و مجوزمسئولین استان وکشور اعلام خواهم نمود..پس منتظرباشید ..

  4. این سوال همیشه برای من پیش اومده که چرا سایت داوران مثل گذشته فعال نیست من از مخاطبان همیشگی تنها سایت داوری بودم لطفا بگید جریان چیه؟

  5. واقعا (…) در کشور و عرصه داوری هست؟
    ماکه ندیدیم….

  6. من داور نیستم ولی واقعا از دست ای (…) چی میکشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی………………

  7. ولی چرا استانها پیرو فدراسیون نیستن؟
    میشه توضیح داد که چرا کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور روی کمیته داوران استانها زیر مجموعه اش نظارت ندارد؟
    مفاد آیین نامه کمیته داوران فدراسیون هرگونه مصاحبه داور را ممنوع اعلام کرده و رعایت نکردن آن محرومیت دارد
    آقای علیرضا جدیدی 3ماه پیش بعلت مصاحبه تلویزیونی و حرفهای ناشایست علیه رئیس کمیته داوران و هیئت فوتبال استان یزد از طریق هئیت فوتبال یکسال محروم گردید و همچنین آقای حامد دهقانی بعلت فحاشی و توهین و دادن پیامکهای نامربوط علیه رئیس کمیته داوران و هیئت فوتبال یکسال محروم گردیده و نامه محرومیت آن به فدراسیون ارسال شد
    و لذا آقایان سید حسن حسینی (رئیس واحد داوران) و محمود میرجلیلی (دبیر واحد داوران ) و حمید رضا دهقانی که بعلت عدم همکاری با هیئت فوتبال قبلی و تحریک داوران علیه هیئت فوتبال و نوشتن نامه و فحاشی در جمع به رئیس کمیته داوران و هیئت فوتبال ، محروم شده بودن حال چگونه با تغییر هیئت به راس کاردر داوری تبدیل میشوند

  8. اتفاقات و کارهای خارق العاده ای داخل استان یزد میفته که هیچ جای دنیا امثالش نه بود و نه هست
    رئیس هیئت فوتبال استان خودش تیم داری میکند و هم بازی میکند وداوریها جوری واسه این تیم چیده میشود که این تیم را هرجور شده برنده کنند، طوریکه توی 4هفته که این هیئت سر کار اومده ، این تیم به صدر جدول آمده
    یه چیز باور نکردنی :
    اعضای دپارتمان داوری خودشان داوریها را میچینند و خودشان هم داوری میکنند
    آقای عباس نامبخش (عضو کمیته داوران استان) هر هفته داوری میکند و همچنین آقایان محمود میرجلیلی (دبیردپارتمان داوری استان) و حمیدرضا دهقانی (عضو دپارتمان داوری استان) هستن که هر هفته داوری میکنند و هرکدام 15 کیلوگرم اضافه وزن دارند.
    داوری استان یزد برگشته به 10 سال قبل ، همه داورهای بازنشسته با بدنهای نا آماده و دور از داوری روی آوردن به داوری و انگیزه داوران جوان که امیدهای داوری هستن را نابود کردن
    جالب اینجاست که رئیس دپارتمان داوری آقای سیدحسن حسینی با وجود اینکه به این امر آگاه است و حتی تست آمادگی جسمانی ازآنها نگرفته به آنها بیشترین داوری را میده
    نکته اصلی اینجاست که داوری واسه آقایان شده عقده گشایی و نابود کردن داوران دیگه و آینده دار استان یزد
    با تشکر

  9. من با نظر آقای منوچهر حامدی بسیار موافقم
    واقعا حقیقت داره و من متاسفم واسه جامعه داوری کشور

  10. دوستان عزیز متاسفانه کار در لرستان هم همین شکل شده است.و متاسفانه لرستانی که در سالهای دور داوران بنام و فعالی در کشور داشته است هم اکنون به منجلاب داوری تبدیل شده است و انگیزه داوران جوان و فعال را گرفته است.
    رئیس کمیته داوران درجه یک است و اصلا در داوری مطرح نبوده است.
    متاسفانه لیست نفرات اعلام شده کاملا بر اساس پارتی بازی و دستمال به دست بودن اعلام می شود.
    اگر دستمال بدست باشی به همه جا می رسی

  11. باسلام خدمت تمام داوران
    پیروتایید صحبت های آقای منوچهرحامدی ودوستان که دربالا نظرداده اند:بنده داوری هستم22ساله که جوانی،وقت،عمرم راصرف داوری کرده ام وباعشق وعلاقه همه دارایی ام رادراین زمینه گذاشته ام،اقای عسکری حرف من به شماست،شمااصل قانون وعدالت وشایسته سالاری را زیرپاگذاشته اید،اینجانب3سال است درلیگ های پایه کشوری داوری میکنم که تعدادکل ابلاغ بنده دراین سه سال حتی دورقمی هم نشده است،کما فی سابق امسال هم به دلیل همکاری اینجانب با واحد داوران استان اسم اینجانب برای لیگ های کشوری ارسال شد درحالی که درآن زمان برخی ازداوران به دلایل مختلف که برخی از آن ها هم درست بود با واحد داوران همکاری نداشتند وبه دلیل عدم همکاری آنها با واحد داوران اسامی آن ها ارسال نشدوواحدداوران طبق قانون با آنهابرخوردنمود ،اما تازگی به دلیل تغیراتی که در هیت فوتبال استان رخ داده مسئولین واحد داوران کلا عوض شدند واسامی داورانی که ح دود1سال است هیچ قضاوتی دررده های مختلف نداشته اند را برای شما ارسال داشته اند آقای عسکری شما چطور از داوری که یک سال است داوری نکرده استفاده میکنید آیا این داور آمادگی جسمانی لازم را دارد چرا نباید برای من و امثالی مثل من که به قانون و مقررات احترام گذاشته ایم احترام نمیگذارید در حالی که بنده وامثالی مثل من با این افراد که تازه آمده اند کمال همکاری را داریم چون ماداوریم وخودراسرباز این ملت وجامعه ورزش میدانیم وباعشق کارمیکنیم وبرای ورزش کارمیکنیم نه برای شخص خاصی که با آمدن یکی بیایم وبرویم ، چرا به لیست قبلی که واحداوران قبلی فرستادند توجه ای نکردید داورانی که با تست امادگی جسمانی انتخاب شده اند درحالی که درحال حاضر برای داورانی ابلاغ می آید که اصلا یک ساله درداوری نیستند برچه اساسی ازآنها استفاده میشود حال سوال امثالی مثل بنده از شما این است آقای عسکری گناه من وامثالی مثل من چیست که به قانون احترام گذاشتیم وتابع مقررات هستیم،خالصانه بگوییم به همین ماه محرم عزیز اقای عسکری بنده وامثالی مثل من شمارا به خداوند وامام حسین واگذار میکنیم خداقاضی خوبی است،شمادرقبال تمام داوران مسئول هستید حتی یک داوردرجه 3،دوستان اینها درد های دل من هست این حرفها را با اشک برایتان مینویسم شخصا ماشین خودم را فروختم و بخشی از آن را صرف کلاس های برای پیشرفت داوری ام نمودم.امیدووارم زودتر عدالت خدا برپا شود.
    حضرت علی (ع)درنهج البلاغه می فرمایند:حکومتی که برپایه ظلم باشد،سرانجام نابودخواهدشد.
    به امید تصمیمی عادلانه برای داوری کشور

  12. محل استعدادیابی لیگ های پایه است.ولی در ایران برای اینگونه مسابقات فقط نماینده فدراسیون اعزام می شود.حال سوال اینجاست داور جوانی که کارش خوب است کجا و توسط کی باید شناخته شود و استعدادش کشف شود؟؟؟؟؟
    اگر داوری واقعا خوب باشد چگونه باید به لیگ های بالاتر منتقل شود؟؟؟آیا قانونی وجود دارد؟؟؟
    خیر هیچ قانونی بجز پارتی بازی و تلفن بازی وجود ندارد.

  13. دوستان عزیز باید این را بدانیم که فرد در ریاست زیاد نباید مهم باشد.مهم چارچوب و قوانینی است که هر رئیسی آمد آن را اجرا کند و اگر هم تغییراتی می خواهد انجام دهد محدود باشد.
    فرض کنید آقای x رئیس شدند کارش هم بسیار عالی بود اما در مدت ریاست فوت شد.حالا باید چه کنیم؟تمام کارهای خوب آقای x باید نابود شود؟
    باید قانونی وجود داشته باشد تا هرکس وارد داوری شد راههای پیشرفت برایش مشخص باشد و بداند اگر یکسری فاکتورها را رعایت کند می تواند به مدارج بالاتر برسد.
    اما آیا هم اکنون راه پیشرفت برای همه ایرانی ها یکسان است؟آیا کسی که در دورافتاده ترین نقطه ایران باشد می تواند خود را بالا بکشد؟

  14. با سلام به همه زجر کشیدگان دنیایی داوری به عنوان یکی از ناظران فوتبال بانوان که بخاطر فساد فوتبال کنار کشیدم به اقای عسگری فقط میتونم بگم برید کمی هم مدیریت بخونید!!!!!!!

  15. آقای عسکری اسامی داوران فعال یزد طبق نامه ارسالی شما ارسال شد حال که درهیات یزد تغیرتحول ایجادشده برچه اساسی اسامی جدید که هیچ فعالیتی دریک سال گذشته درداوری نداشتند وتعدادی ازانان نیزمحروم هستندوبه فدراسیون هم اعلام شده اکنون درکشور داوری میکنندچرا قانونی عمل نمیکنید به خدا درچندسال گذشته جوانان شایسته ای واردعرصه داوری یزد شدند که یکی از این افراد اینجانب میباشم اگرتوجه نشود زحمات همه بربادخواهدرفت شماکه دم از جوانگرایی میزنید بایدفرق باشدبین کسیکه درخدمت داوری بوده باکسیکه دنبال حاشیه بوده به لیست ارسالی داوران یزد که مهرماه پس از تست گیری ارسال شده واسامی داوران فعال فصل ۹۱توجه کنیدونگذاریدحق ما جوانان ضایع وانگیزه داوری درمیان ما جوانان ازبین برود شما که دم ازقانون میزنید بهتراست انراعمل تاشاهدرشدوشکوفایی داوری باشیم
    خواهشا جلوی باند بازی دوستان را بگیرید و نگذارید با کینه و حسد و دشمنی ما داوران جوان را بدبخت کنند. آقای روغنی اصلا چه سمتی در واحد داوران دارد که میخواهد مدرک رو کندو در پایان از زحمات رییس شجاع و پاک و دلسوز ما جوانان ودر یک کلام انسان واقعی یعنی آقای منوچهر حامدی که همیشه در قلب ما میماند کمال تشکر وسپاسگذاری را دارم (اسمم را نگفتم چون افراد کینه ای و ترسو وحسود وباندباز ودروغگو منتظر بهونه ای هستند که داوران جوان یزدی پاک و با ایمان را از جامعه داوری محو کنند که کور خوندن)

  16. چرا برای میلاد بیطرف و وحید دانا که نزدیک به یکسال است با کمیته داوران استان و شهرستان یزد همکاری نمیکنند باید ابلاغ کشوری بیاد؟تنها دلیلی که دارد چون باند آقایان هستند -در صورتی که داوران فعالی مثل سجاد ثنایی عباس نمرودی دانیال طاهری وغیره داریم که هم جوان وآینده دار و تحصیل کرده هستند ولی باند باز نیستن و پارتی کلفت ندارن چرا برای داوری که هنوز کارت درجه3 آن صادر نشده ابلاغ دسته 1 استان ودر آینده لیگ برتر استان را میدن چون دوست شش دانگ آقای محمود میرجلیلی دبیر کمیته داوران است؟ چرا داورانی مثل حمید طاهری و مجید طاهری و حمید دهقان و……… که حداقل بالای 20الی 30 کیلو اضافه وزن دارن و بدون هیچگونه تست گیری وبعداز یکسال دوری از داوری ابلاغ داوری میدهید در صورتی که داوران جوان وشایسته ای داریم که حامدی با جرات تمام ب به داوران جوان بها میداد و چرا آقای میرجلیلی دبیر کمیته با داشتن حدود40سال سن بازی نوجوان را سوت میزند ؟ آیا این اقدامات عقده گشایی و کینه ورزی وقدرت نمایی دوستان نیست؟ من که دوستان را به خدا واگذار میکنم خواهشمند است آقای حسینی که ادعا میکنند من از هیچ کس نمیترسم جواب اینجانب را بدهند

  17. چرا برای میلاد بیطرف و وحید دانا که نزدیک به یکسال است با کمیته داوران استان و شهرستان یزد همکاری نمیکنند باید ابلاغ کشوری بیاد؟تنها دلیلی که دارد چون باند آقایان هستند -در صورتی که داوران فعالی مثل سجاد ثنایی عباس نمرودی دانیال طاهری وغیره داریم که هم جوان وآینده دار و تحصیل کرده هستند ولی باند باز نیستن و پارتی کلفت ندارن چرا برای داوری که هنوز کارت درجه3 آن صادر نشده ابلاغ دسته 1 استان ودر آینده لیگ برتر استان را میدن چون دوست شش دانگ آقای محمود میرجلیلی دبیر کمیته داوران است؟ چرا داورانی مثل حمید طاهری و مجید طاهری و حمید دهقان و……… که حداقل بالای 20الی 30 کیلو اضافه وزن دارن و بدون هیچگونه تست گیری وبعداز یکسال دوری از داوری ابلاغ داوری میدهید در صورتی که داوران جوان وشایسته ای داریم که حامدی با جرات تمام ب به داوران جوان بها میداد و چرا آقای میرجلیلی دبیر کمیته با داشتن حدود40سال سن بازی نوجوان را سوت میزند ؟ آیا این اقدامات عقده گشایی و کینه ورزی وقدرت نمایی دوستان نیست؟ من که دوستان را به خدا واگذار میکنم خواهشمند است آقای حسینی که ادعا میکنند من از هیچ کس نمیترسم جواب اینجانب را بدهند

  18. در این شرایط داوری کشور شما به مشکلات داخلی تون پرداختید؟!!!!!

  19. سلام
    خیلی بی انصاف هستید که بخاطررعایت سلسله مراتب اصولی که رعایت نمی شد!صدایتان درآمده وزمین وزمان را به هم دوختید!!البته شناخته شده هستید هرچندبا نام ناشناس ورودکردید..!
    دراستان یزد بجز3الی 4نفرکدام شماوافرادی که نام بردیدبدن تان آمده هست سوابق گذشته ومردودی شماهادرتست های بدنی این گفته را ثابت می کند!!وقتی 20نفرازداوران ملی ودرجه یک به علت مشکلات بوجودآمده توسط مسئولین کناره گیری کردندوچندصبای نبودندشما داوران درجه 3و2وحتی افرادی که کارت داوری نداشتنددرلیگ برتراستان قضاوت کردیدحالا مدعی شدید!دست آقایان دردنکنه که به جایگاه اولیتان آوردندواگرمخاطب نوشته من هستند دست از ضوابط وقانون برندارندوادامه دهندهنوزیک ماه نشده که به جایگاه خودتان برگشتیدصدایتان درآمده ولی داوران ملی وبزرگ یک سال تحمل کردندودست از تمرین برنداشتندخیانتی که همان مسئول دوست شما به داوری استان کرد10سال همه را عقب انداخت کسی که پول دستی ازداوران بگیردوبا چندداورجوان به پیتزا فروشی برودیا اتومبیل قسطی براش بگیرندو..بهتراز این نمی شوید !!باید بدانید جایگاه شما همین است ولی بعلت موارد که گفتم ومواردی که نگفتم مدتی کیف وعشق می کردیدگذشت روزهای بی انصافی وبه ظاهرخوش امیدوارم ضوابط وقوانینی که هیئت فعلی اعمال می کندادامه داشته باشدتا افرادبدانندهمیشه نمیشودبا رابطه و…به جای رسید!!!

  20. hi
    با تشکراز تایپ حرف حق داوریزدی-آقا چیزهای میدانم از همین داورانی که نام برده شده ومسئول قبلیشان که درشخصیت من نمی گنجدکه اینجا تایپ کنم بماندسروقت خودش!!دوستان بدانند سال گذشته که آقای روغنی با استانداردهای فیفا وصوتی تست گرفتند همین آقایان 10دورهم نرفتندکه حالا مدعی هستندیک هفته بعدازآن بوسیله سوت تست گرفتندبه شکلی که با یک ساعت هم 40ثانیه را محاسبه ومجددصفرمی کردندهم استراحت 50 وبا 100تا خطا تست را پاس کردندهمین نتیجه شد که درکلاس های کشوری همه ردشدند تازه انتظارابلاغ هم دارند!!!کمی به حافظه خودفشاربیاوریدیادتان می آید!به قول آقای روغنی که بزرگ داوری یزد هستند وباتمام داوران چه گذشته چه حال رابطه خوبی دارندتست پیرزنان فیفا می گرفتند!!اگر راست میگوئیدتستی که درماه دی میگیرندخودرانشان دهیدمن خواهش میکنم اسامی مردودشدگان را دراین سایت بگذارند..
    خیلی برایتان متاسفم که اسم شخصی را می آوریدکه هرهفته با تمام وجودش کلاس تئوری وعملی برایتان برگزارمی کندتاسطح داوریتان را ارتقاءدهدواقعاکه ..!همین آقای روغنی دیشب با تمام شماجلسه گذاشت وبه درددلتان با بی احترامی که کردیدگوش دادودم نزدند!وحتی بعضی ازگفته های شما رابه حق دانست ..!نمک میخورید ونمک دان میشکنید!!من خبردارم که پستهای را هم به ایشان پیشنهادکرده بودندولی قبول نکردندوتنها متقبل آموزش داوران ومشاورمسئولین شده اندبدانید اگرهمین آقای روغنی نباشندواصولی مدیریتی را گوش زدنکنندچه بساازصحنه داوری حذفتان کنندبه دلایل مختلف از قبیل رشوه دادن و..!!!برویدخداراشکرکنید..!

  21. باسلام .در رابطه با آقای حامدی باید بگویم نتیجه عملکرد ایشون نابودی داوری استان یزد بوده است .درابتدای صدارت ایشان ما انتظاری را درلیگ برتر باغیانی مصطفی دهقان وجدیدی و پایدارلیگ 1و2وناظری ورضایی وگرجی وسالم را درلیگ 3داشتیم اما حالا چه داریم؟فقط ناظری ورضایی وسالم وگرجی در لیگ 3 .مقصر نزول وافول داوری استان یزد کیست؟دوستان نوشته اند چرا به میلاد بیطرف ودانا ابلاغ کشوری داده اند مگر آقای حسینی اسم کسی را از لیست کشوری حذف نموده است ؟جرم وحید دانا ومیلاد بیطرف چیست ؟چون حامدی با بیمعرفتی تمام اونارا خانه نشین کرده بود حالا آنها باید داوری نکنند؟اگروحیددانا ومیلاد بیطرف باشند که داوری به امثال ثنایی با 100کیلووزن ونمرودی 28ساله ودانیال طاهریی که تا حالا بیشتر از 5تا 150متر نرفته که داوری در سطح پایه نمیرسید.نوشته ایید حامدی تست گرفته است !!!!!!!!چه تستی ؟تست 60؛60تسته؟این که امیرهاشمیه هم با 70سال سن این تست را پاس میکند .نوشته ایید برخی داوران اضافه وزن دارند مگر مجتبی بیطرف یا سجاد ثنایی یا کاظمی پور ویا سراستاد و……..بالای 100کیلووزن ندارند ومطلب آخر داوری یزد را آقای حامدی اونقدر کوچیک کرده بود که میرعبداللهی ونمرودی برای آن تصمیم میگرفتن.یا سجاد ثنایی حالا دیگه از این خبرها نیست .حالا بزرگانی چون نامبخش ؛باغیانی وپایدار برگشته اند وقتی جایی که شیر باشد چه نیازی به گربه است؟

  22. حامدی=نابودی داوری استان یزد
    دشمنی حامدی وعواملش مانند نمرودی وطنپرستان ثنایی ؛دانیال طاهری وبهروز رحیمی با سایرداوران مانند نامبخش میرجلیلی پایدار بیطرف ودانا بعلت کوچک بودن آنهاست چون اگر این بزرگان باشن که دیگه بچه هایی نظیر نمرودی وثنایی ورحیمی که نمیتونند حرف بزنند پارسال آقای حامدی حسن فتاحی 47ساله را واسه لیست پایه رد کرده بود یا شایق 30ساله ونمرودی 29 ساله خنده دار نیست؟اونوقت دانا وبیطرف 22ساله باید خانه نشین باشن.
    آقایون درد شما اینه که وقتی بیطرف ودانا وامثال اینا در رده پایه باشند به علت شایستگیشون داوری به شما زاغهای بی سروپانمیرسه

  23. آقای حامدی داوری یزد را نابود کردی ترا به ارواح خاک مادرت برو وبه عواملت هم بگو دست از سر داوری این شهر بردارن .آخه شما کدوم جوان را ساختی ؟نمرودی در کل بازی 100متر هم نمیدوه تازه 29سالشه اونوقت شما میگی اوآینده داره؟ثنایی حاشیه ساز که فقط به علت خبرکشی به شما داوری گرفته نه از روی شایستگی وتوانمندی داوره ؟یا بهروز رحیمی که به خاط مسائل دیگر همه میدونند نمرودی ثنایی دانیال ووطنپرستان ومیرعبدالهی چگونه ابلاغ میگرفتن .چراباید مصطفی دهقان خانه نشین باشه؟چراباید جدیدی نباشه چراباید بهترین داور یزد پایداروباغیانی ونامبخش نباشن؟چراشایق باشد وفاضل نژادنباشد ؟چراحامددهقان ودلشاد نباشن اگه اینا باشن که دار وستتون باید برن داورچهارمی .آقای حامدی داوری را اونقدر کوچیک کردی که حالا رحیمی وثنایی ووطن پرستان ونمرودی شاخ شدن

  24. آقای حامدی داوری یزد را نابود کردی ترا به ارواح خاک مادرت برو وبه عواملت هم بگو دست از سر داوری این شهر بردارن .آخه شما کدوم جوان را ساختی ؟نمرودی در کل بازی 100متر هم نمیدوه تازه 29سالشه اونوقت شما میگی اوآینده داره؟ثنایی حاشیه ساز که فقط به علت خبرکشی به شما داوری گرفته نه از روی شایستگی وتوانمندی داوره ؟یا بهروز رحیمی که به خاط مسائل دیگر همه میدونند نمرودی ثنایی دانیال ووطنپرستان ومیرعبدالهی چگونه ابلاغ میگرفتن .چراباید مصطفی دهقان خانه نشین باشه؟چراباید جدیدی نباشه چراباید بهترین داور یزد پایداروباغیانی ونامبخش نباشن؟چراشایق باشد وفاضل نژادنباشد ؟چراحامددهقان ودلشاد نباشن اگه اینا باشن که دار وستتون باید برن داورچهارمی .آقای حامدی داوری را اونقدر کوچیک کردی که حالا رحیمی وثنایی ووطن پرستان ونمرودی شاخ شدن

  25. باسلام .در رابطه با آقای حامدی باید بگویم نتیجه عملکرد ایشون نابودی داوری استان یزد بوده است .درابتدای صدارت ایشان ما انتظاری را درلیگ برتر باغیانی مصطفی دهقان وجدیدی و پایدارلیگ 1و2وناظری ورضایی وگرجی وسالم را درلیگ 3داشتیم اما حالا چه داریم؟فقط ناظری ورضایی وسالم وگرجی در لیگ 3 .مقصر نزول وافول داوری استان یزد کیست؟دوستان نوشته اند چرا به میلاد بیطرف ودانا ابلاغ کشوری داده اند مگر آقای حسینی اسم کسی را از لیست کشوری حذف نموده است ؟جرم وحید دانا ومیلاد بیطرف چیست ؟چون حامدی با بیمعرفتی تمام اونارا خانه نشین کرده بود حالا آنها باید داوری نکنند؟اگروحیددانا ومیلاد بیطرف باشند که داوری به امثال ثنایی با 100کیلووزن ونمرودی 28ساله ودانیال طاهریی که تا حالا بیشتر از 5تا 150متر نرفته که داوری در سطح پایه نمیرسید.نوشته ایید حامدی تست گرفته است !!!!!!!!چه تستی ؟تست 60؛60تسته؟این که امیرهاشمیه هم با 70سال سن این تست را پاس میکند .نوشته ایید برخی داوران اضافه وزن دارند مگر مجتبی بیطرف یا سجاد ثنایی یا کاظمی پور ویا سراستاد و……..بالای 100کیلووزن ندارند ومطلب آخر داوری یزد را آقای حامدی اونقدر کوچیک کرده بود که میرعبداللهی ونمرودی برای آن تصمیم میگرفتن.یا سجاد ثنایی حالا دیگه از این خبرها نیست .حالا بزرگانی چون نامبخش ؛باغیانی وپایدار برگشته اند وقتی جایی که شیر باشد چه نیازی به گربه است؟

  26. با سلام خدمت آقای عسکری چند تا موضوع هستش یک اینکه طی این یک سال اندی که اقایی حامدی مسئول کمیته داوران استان بودند داوری استان یزد رو نابود کردند و و همین تفکر غلطی که در پیش گرفته بودند که باید از داوران جوان استفاده شود باعث این مسائل شده آقای حامدی درسته که باید از جوان ها بیشتر استفاده کرد نه این که هر که از راه میرسه و اصلا تجربه داوری نداره در لیگ های استان ازش استفاده بشه من خودم جوونم ولی ادم باید منطقی فکر کنه خیلی از اقایون مدعی که الان شاکی هستند تو یک سال اخیر با داوری تجارت میکردند یا بعضا تو بعضی بازی ها چون تجربه کافی نداشتند کتک…… وبرای اینکه کسی نفهمه گزارش رد نمی کردند که باز بتونند داوری کنند .دو در مورد لیست ارسالی جدید مسئول کمیته داوران اقایون مدعی چندتاشون میتونن تست بدنی برن؟کسی از لیست داوری حذف نشده و کسی رو هم محروم نکردند داورای مستعدی که واقعا اگه بزارن اینده خوبی دارند به این لیست اضافه شدند حالا به نظرتون کدوم باند بازیه ؟چرا بعضی از داورای ما که فقط ادعا دارن نمیتونند پیشرفت رو ببینند تو یک سال گذشته تو استان یزد خیلی از داورای خوب و توانمند ما رو به نابودی کشیدند واقعا اگه حقی وجود داره جوابشون رو میده تا کی باید حرف ناحق شنید یه سوال دارم از مدیون همکاری بعضی آقایون و کنار گذاشتن داورای توانمند استان دلیلش چیه کی باعث این اوضاع شده بود آقای حامدی لطفا منطقی باشین و دوباره باند برای خودتون تشکیل ندین و داوری استان یزد رو به ابتذال نکشید

  27. حامدی= نابودی فوتبال یزد
    اگه به تحصیلات باشه میلاد بیطرف فوق لیسانسه ووحید دانا هم لیسانس اونوقت ثنایی فوق دیپلم ونمرودی دیپلمه شدند تحصیلکرده ؟بابا شما ها مبا خبر کشی داوری میگرفتید وگرنه کی به داور 29ساله مثل نمرودی که 50متر در 90دقیقه نمیدوه داوری میده یا کی به ثنایی خبرکش که استاد جنجاله داوری میده ؟دانیال طهری کجای داوری هست خود حامدی که سوت نوجوانان هم بهش نمیداد .حامدی فتاحی 47ساله را واسه پایه رد کرده بود این فاجعه هستیا شایق 32ساله شماها چی میگید .داوری ما زمان ستار کجا بود حالا کجاست

  28. salam
    خیلی دلتان خوش نباشه وفرارازحقیقت وپاک کردن صورت مسئله..!!چندنکته جهت اطلاع
    1- آقای جدیدباتوجه به مشکلی که با واحدداوران که عده ای داوردرجه دو و یک وبی سوادجمع شده بودندچندماهی قضاوت نمی کرد وبعدازنامه نگاری به اداره تربیت بدنی و..مصاحبه با رسانه داشته اندحال دل آقایان خوش باشد که محرم کردند..!چراچندداورتازه به دوران رسیده که روی دست همان مسئولشان رفتندودرروزانه پیمان یزدخودشان را نماینده وداورملی معرفی کردندوکلی چرت وپرت نوشتندمحرم نشدند!مغرضانه ترازاین سراغ داریدکسی که خودش رفته کناررامحروم کردند..هاهاها خیلی خندیدیم!!
    2-شماکم سوادان هنوز فرق رئیس و مسئول واحد و کمیته را نمی دانیدبهتراست بروید همان چوپانی کنید تا داوری..!!
    3- مسئول ورئیس درحال حاضرکسان دیگرهستندوتصمیم به هم دلی با کلیه داوران نموده وآنان را مجدددورهم جمع کردندتا با دست به دست هم دادن سطح داوری را مجددبالا ببرندوآقایان گذشته هیچ سمتی ندارندوکل هیئت تغییرکرده وتصمیمات جدیدباعث حذف تصمیمات غلط ومغرضانه گذشته شده است حالا بشینیدوخاک برسرخودبریزیدوبرگردیدبه جایگاه اولی که بودید..!!

  29. اول باید کار ریشه ای و از شهرها و استانها شروع شود دوست عزیز بعد کشور..

  30. سلام دوستان بنده با صحبت های اقایان داوریزدی،ناشناس موافقم من خودم یکی ازداوران لرستان هستم دراستان ماهم وضع همینجوراست به نظر من مقصر اصلی ریس دپارتمان داوری کشوراست چون نقش ایشان مثل نقش ریس جمهورکشوراست که باید کارواحد های زیرمجموعه خوددراستان ها را زیر نظر داشته باشد تاحق کسی ضایع نشود چون ریس جمهور یک مملکت درمقابل تمام ملت مسئول است حتی پیرزنی که درمرزی ترین نقطه کشورکه زندگی میکند وشاید چند صبایی بیش زنده نباشد،اقای عسکری هم نقششان اینچنین است ایشان باید کارکمیته داوران استان هارا زیر نظر داشته باشندبه قول دوست ما یک داورجوان کجا باید استعداد آن کشف شود وقتی باند بازی باشد پیشرفت صفراست و به نظر من تازمانی که کمیته داوران استان ها قوی نباشد و بر اساس قانون کار نکند داوری کشور هم پیشرفتی ندارد درست عین اینکه یک سازمانی تا واحد های زیر مجموعه ان خوب کارنکنند سازمان هم پیشرفتی ندارد درست عین تیم ملی تازمانی که ما لیگ پویایی نداشته باشیم تیم ملی خوبی هم نداریم پس دوست من که اسم شما ناشناس نوشتید و گفتید که (دراین شرایط داوری کشور شما شما به مشکلات داخلیتون پرداختید)به نظر همه کارشناسان دپارتمان داوری کشوردارای ضعف مدیریتی است که آینده داوری کشور رو به سقوط است،از همینجا به داوران و دوستان یزدیم که درحق انها اجهاف شده است احساس همدردی خود را اعلام میکنم و سخن آخرم حرف پایانی دوست وهمکارم داور یزدی:حضرت علی (ع)درنهج البلاغه می فرمایند:حکومتی که برپایه ظلم باشد،سرانجام نابودخواهدشد.
    به امید تصمیمی عادلانه برای داوری کشور

  31. باسلام
    آقای حامدی در ابتدای صدارت شما بر کمیته داوران جایگاه داوری یزد کجا بود وحالا شما در چه سطحی داوری یزد را تحویل دادید .شما زمانی رئیس کمیته داوران شدید که ما 2کمک داور در لیگ برتر 2داور درلیگ 13کمکداوردرلیگ 1و1داور درلیگ 2 وچندین داور وکمک داور درلیگ 3داشتیم اما حالا چه داریم فقط یه علینژادیان و3نفردرلیگ 3.شماداوری را نابود کرده اید .مگر جدیدی مصطفی دهقان رضا پایدار چندسالشونه که شما میگویی حق جوانان پایمال شده .مگرشما که رئیس کمیته داوران شدی لیست را عوض نکردی؟آقای حسینی که اسم کسی را خط نزده فقط چندتا اسم اضافه کرده .شما میگویی زتست گرفتهایی تست 60؛60که هر پیرزن 100ساله ایی هم میرود به نظرشما اگه تست 40؛40بگیری نمرودی وثنایی ودانیال طاهری وسراستاد ومجتبی بیطرف وکاظمی پور همگی بالای 100کیلو تست میرن ؟اخه آدم فریبی تا کی ؟شما حسن فتاحی 47ساله ونمرودی 29ساله وشایق 32ساله را جهت لیست پایه معرفی کردی این کار جوانگرایی بوده؟خونه نشین کردن بهترینهای داوری یزد مثل پایدار ؛باغیانی ؛نامبخش ؛مصطفی دهقان ؛جدیدی میلادبیطرف ؛هادی فاضل ؛حامددهقان و…….نتیجه جوانگرایی شماست .در دوره صدارت شما هرکی بهتر خبرکشی میکرد داوری هم میگرفت یا ……شما بی دلیل نامبخش را دراوج قضاوتش درلیگ 1خونه نشین کردی .حالا هم به کمک عواملت در فضای مجازی حاشیه پردازی میکنی .ترا به ارواح مادرت دست از حاشیه سازی بردار بگذار شایسته سالاری بر داوری یزد حاکم شود.وحرف آخر سطح توانمدی میلادبیطرف چنان است که عنایت نیز اورا سرمایه آینده داوری خواند ولی شما آقای حامدی چون چشم دیدنش رانداشتی نابودش کردی .البته شما با او مشکل نداشتی چون او کشف جواد ستارزاده بود واسه همین دشمنش بودی چون او از همه نوچه های شما مثل وطن پرستان آهار ثنایی ونمرودی بهتراست .

  32. سلام
    برای آقای حامدی متاسفم که بعد از این همه افتضاحی که در داوری یزد به بار آورده اند همچنان در بیرون گود هم پیگیر مطالبات ناحق خود هستند خواهش من از ایشان این است که 3 سال هر بلایی بود به سر داوری یزد آوردند حال بروید کمی استراحت کنید و نظاره گر کاردیگران باشید و اجازه دهید مشکلاتمان را در خانواده داوری یزد حل کنیم شما در حدی نیستید که درباره شخصیت بزرگی همچون حسین عسگری نظریه بدهید و اختلافات خودتان با هیات استان را به بیرون استان بروز دهید.

  33. اقای مجید روغنی که ادعای مدرسی فیفا میکنی باید بری …
    اقای سیدحسن حسینی و آقایان نامبخش و باغیانی و محمود میرجلیلی و حمیدرضا دهقانی اینها آفت داوری کشور و استان یزد بودن که به حمد خداوند از صحنه قضاوت کنار رفتن ولی حال با سمت ریاست کمیته و واحد داوران دوباره پا به صحنه داوری گذاشتن و فساد را به داوری آوردن
    شما هستید گه 5نفر با هم جمع شده اید و هیچ کاری هم نمیتوانید بکنید
    شمایید که الان با سرکار امدنتان عقده گشایی میکنید
    حال در زمان شما داورانی که توی اعتصاب بودن با پرخاشی به طرف شما امده اند و گفتند اگر مارا در کشوری رد نکنید و داوری ندهید دوباره با شما هم همکاری نمیکنید مگر این حرف حقیقت نیست؟
    حال بگویید آیا این داوران به درد داوری میخورند حال آیا این جمع واحد داوران به درد چیدمان داوری میخورند که امثال داوران برای انها تصمیم بگیرند
    اینقدر جرات ندارید که به اسم خودتان پیام بگذارید و به اسم حسین فتاحی ، جواد شاکر و محمدی پیام میگزارید
    امسالی مثل رضا پایدار برای شما تصمیم گیری میکند و پسرانش را به شما قالب کرده و با وجود عدم همکاریشان با داوران استان یزد این هفته ابلاغ کشوری داشتن چرا آقایان عقده گشایی میکنند
    داوری را به گند کشیدید برایتان کافی نبود که حالا با اسامی هم بازی میکنید
    شایسته سالاری این است که داورانی که یکسال در داوری نبودن حال در بالاترین صحنه ها داوری کنند
    واقعا متاسفم
    وقتیم با بچه های داور با خودتان درد و دل میکنند با پرخاشگری جوابشان را میدهید این است رسم مردی شما
    اقای میلاد بیطرف که پسر آقای رضا پایدار است را شما بزرگش کردید اونکه مثل خود رضا پایدار یک بازی نوجوانان هم نمیتواند داوری کند اگر به قد است که برن زرافه را بیارن که بهترین داور میشود
    واقعا متاسفم

  34. «زنی همیشه به همسایه ها و دیگران حسودی می کرد و از این بابت
    خیلی هم عذاب می کشید، روزی به درگاه خداوند متعال نالید و از او
    یک ماده گاو درخواست کرد. همسایه ای که شاهد تقاضای او بود، گفت
    «چون تو خیلی حسودی، خدا به تو گاو نمی دهد، مگر از خدا
    بخواهی که اول گوساله ای به همسایه ات بدهد و بعد ماده گاوی به
    تو». زن حسود در جواب گفت : «حالا که اینطور است، نه می خوام خدا
    گوساله را به همسایه ام بدهد، نه ماده گاوی را به من.»
    حامدی ودوستانش هم همان زن قصه بالاست ولی درگذشته دوستان قبلی همچون اینان نبودونشستندودیدند 4تا داوردرجه 3 وحتی فاقدکارت داوری وبی سواد یا کم سواد داوری ونظارت کردند ..!حالا که محوراصلی عدالت است صدای تازه به دوران رسیده ها بیرون آمده !!بروید به قول دوستان دنبال همان چوپانی و…

  35. راست میگن حقیقت تلخه خب آقا جان هیکلت سنگینه نمیتونی بدویی خب چرا میای چرند میگیی برو لاغر کن خودتو که از توام استفاده کنند خب اگه شایسته سالاری باشه که شما سنگین وزنا باید برین سماق بمکین و منتظر یکی مثل حامدی باشین تا بیاد و نجات بده شما رو
    شما ها تا صد سال دیگه هم پیشرفت نمی کنین بابا اینکه دیگه داغ کردن نداره که توهین میکنی
    واقعا برای اقایونی که دارن میترکن چون که ابلاغ اومده وبعضی از داورا رفتن و بعضیا نرفتن متاسفم
    اقا جان گریه نکن هفته دیگه نوبت خودمونه
    من یکی که خوشحالم که امثال میلاد بیطرف ها و ….. پیشرفت کنن

  36. چه قدر جالب است اگر دقت کافی روی متنها داشته باشیم متوجه میشویم که تمام متنهای مخالف حامدی و داوران جوان توسط شخص خاصی نوشته شده که برای ما داوران جوان کاملا مشخص و معلوم است در ضمن اگر جرات دارید اسم خودتون را بیارید نه حسین فتاحی که همیشه حامی حامدی و ما داوران جوان بوده و آدمهایی که از حسادت میمیرید که امثالی مثل سجاد ثنایی و دانیال و مقوم و نوراللهی ونمرودی و صفار و ……که در زمان حامدی کشف شدند و بهترین عملکرد را داشتند زمانی که بزرگان داوری یزد اعتصاب کردند -آیا از خود سوال پرسیدید که چگونه داوران جوان بازیهای لیگ و دسته 1 و جوانان و نوجوانان را با کمترین مشکل پشت سر گذاشتند؟در حالی که اکثر تیمها ومسولیین از سطح کیفی داوران راضی بودند-آیا از خود سوال پرسیدید که چرا هنوز 3الی 4 هفته از لیگ نگذشته چرا اینقدر نارضایتی و سر و صدا وجود دارد؟(به گفته ی آقای حسینی رییس کمیته داوران)چرا باید داور را دنبال کنند که بزنند؟جواب این سوالات اینست که کمیته داوران با غرض ورزی از افرادی که نه از لحاظ بدنی آماده اند و به مدت 1 سال از میادین دور بوده اند و از لحاظ فنی داوری یکسال دور از میادین بوده اند استفاده کرده

  37. باید بگویم حامدی بنیانگذار نسل جوان داوری است و کمیته جدید نابود کننده داوری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  38. آقای به اصطلاح جواد شاکر اگر اطلاعی نداری من به تو میگویم که میلاد بیطرف فقط از داوری قد بلند را دارد نه استیل مناسبی دارد و نه نحوه دویدنش مناسب است و از لحاظ فنی ویژگیهای لازم را برای داوری ندارد مصداق من بازی نوجوانان در کارگران است که به خاطر عملکرد بسیار ضعیف مسولین تیمها به ایشان معترض بوده اند که با پادر میانی سرپرست مسابقه ختم به خیر شده و همچنین ایشان به جای تشکر از سرپرست بازی با کمال پررویی به مسوللین کمیته میگوید که سرپرست در کار من دخالت میکند و دشمنان داوری به جای نصیحت نامبرده زنگ به سرپرست مسابقه میزنند و ایشان را باز خواست میکنند و در ضمن سرپرست مسابقه خود دبیر کمیته داوران و از داوران پیشکسوت استان است اگر به قد بلندی باشد زرافه هم دراز است پس چرا از زرافه استفاده نمیکنند

  39. من همه دشمنان داوری را در یک برنامه تلویزیونی زنده دعوت به مناظره میکنم

  40. در تمامی متنها به وضوح دیده میشود که دشمنان داوری با کلماتی مثل تازه واردها-جوانها -آینه دق تازه کارهاو….. به وضوح نشان میدهند که با جوانگرایی و پیشرفت داوری مشکل دارند و این افراد کسانی هستند که عاشق این هستند که همیشه در صحنه داوری حضور داشته باشند و میترسند که جوانان جای آنها را بگیرند من نصیحت میکنم دوستان را که دست از حسادت و باند بازی بردارند که حکومت ظلم دوامی ندارد ودر ضمن خدای متعال را در نظر بگیرند

  41. تا کی میخوایین حقیقتو پنهون کنین

  42. به علت برخی مشکلات شخصی که دارم و چون که استیل مناسبی برای داوری ندارم و اضافه وزنم دارم از داوری کناره گیری میکنم

  43. شما که داری رو متن ها کارشناسی مکنی برو خودتو درست
    کن این حرفا همش حقیقت داره

  44. اول اینکه هیچکس نمیتونه قضاوت درست و عادلانه و به حقی داشته باشه اونم وقتی کسانی به قضاوت میشینن که خودشون شاید هیچی از داوری نمیدونن!!! اگر قراره برای ناداوری یا تبعیض قائل شدن داد و هوار راه بندازیم هم اینجا جاش نیست … داد سخن دادن درباره پارتی بازی یا همون بند پ ب معروف هم اینجا جاش نیست بهتره انجمن جداگانه ای راه بندازید تا براتون کلی در این باره داد و هوار بکشم … به غیر از اینا ….اگه اومدید اینجا که درباره مشکلات حرف بزنید !یا فقط مغلطه بازی راه بندازین ؟
    اول اینکه اونی که اضافه وزن داره به جای معرفی به کمیته داوران باید به باشگاه وزنه برداری معرفی بشه نه اینجا اینجا درباره اضافه وزنش داد سخن بدید حالا گذشته از شوخی :
    اینکه هر کس بنا به توانایی که داره باید جلو بره و این مسئله که ما هرکسی رو که داره رو به جلو میره یه پشت پا بزنیم تا بخوره زمین که راهش نیست حالا به نظر شما اینکه آقایون وحید دانا و میلاد بیطرف از داوری به مدت یکسال کناره گیری کردند غیر از این بوده که در طول این یکسال آقایونی مثل سجاد ثنایی و دانیال طاهری و و و و مشغول باند بازی بودند؟ حالا به نظرتون نوبتی هم باشه نوبت کسان دیگه نیست؟ چرا وقتی نوبت یکی دیگه میشه دیگران کاسه داغ تر از آش میشن؟ چرا قبل از این چشمها بسته بود؟ یا شاید اون موقع ها پارتی بازی جزو فضایل اخلاقی بوده؟ !! هرکسی کافیه یه کمی و فقط یه کمی با یه عینک دیگه به قضایا نگاه کنه اگر چیزی بده خب برای همه بده !!
    لطف کنید از این به بعد موقع سرعت گیری کمربند هاتونو ببندید که اگر منحرف شدید با مخ زمین نخورین !!
    باتشکر …باران

  45. خطاب به باران ابری:امثالی مثل دانیال طاهری،سجاد ثنایی،نمرودی ، وطن پرستان و………..جز باند نبودن آنها به قانون وواحدداوران احترام گذاشتندوطبق وظیفه الان هم این کاررادارند انجام میدهندامثالی مثل آقای بیطرف و دانا و……..که ازداوری دور بودند آیا مگرغیر از این است که با آمدن باندشان روی کاربه جایی رسیدند اگر کسانی مثل رحیمی ،نمرودی طاهری ،وطن پرستان اهل باند بودند پس الان با رفتن حامدی نباید با واحد داوران فعلی همکاری داشته باشند حرف اصلی این است که کمیته داوران استان با این کار که به آقایونی که هنوز ا ز راه نرسیده ابلاغ لیگ یک و برتر استان میدهند وکسانی که طبق قانون عمل کردند برایشان ابلاغی وجود ندارد شما اسم این را چی میگذارید ایا اسمی جز باند بازی دارید مگر حامدی جز برخورد قانونی برخوردی غیر از این با افراد داشت که حتی از سوی فدراسیون محرو م شدند بیایید منطقی فکر کنیم،کمیته داوران فعلی مستقل عمل نمیکند اگر مبنا تست است پس چرا تست نمیگیرند اگر تست حامدی پیرزنی بوده اقایان بیطرف ،دانا همین تست را هم که با وجود یک سال دوری از داوری نرفته و شما بدون اینکه از داوران تست بگیرید آنها را برای مسابقات کشوری معرفی کردید درست است کسی از داورانی که با هیت قبلی همکاری داشتند از لیست حذف نشده است ولی درچیدمان افراد تغیرات ایجاد شده است مثلا داوری که یک سال داوری نکرده اسمش جلوتر از داوری است که بقول آقایون همون تست پیرزنی را نرفته وبه لطف دوستان اسمش ارسال شده آیا این تبعیض نیست،اگر تمام حرف هایی که ما میزنیم دروغ است چرا تا به حال هیچ کدوم از مسئولین واکنشی نشان نداده اند جز افرادی که درباندشان هستند ما میگوییم کمیته داوران باید شفاف سازی کند تا کار واحد خودش را زیر سوال نبرد کمیته داوران درمقابل تمام داوران حتی داوران درجه 3 هم مسئول است و یک داوردرجه 3 هم حق نظر دادن دارد کمیته داوران فعلی جز آقای روغنی که انسانی منطقی و اصولی است بقیه آنها براساس سلیقه خود کار میکنند البته ناگفته نمانداقای حسینی هم انچنان هم مقصر نیست وقتی اقای پایدار درواحد داوران کنارمیز دبیر واحد داوران مینشیند وبرای دوستان خود ازجمله بیطرف ،گرجی،دانا ابلاغ میگیرد این واحد داوران مستقل است باند دران وجود ندارد ایا مگر غیر از این است که هرموقع اقای پایدار داور است 100%یکی از کمک های ان گرجی،یا بیطرف یا دانا است اقای دبیرداوران مگر همین شما نبودید که هفته اولی که به روی کار امدید بنا به سفارش اقای پایدار به اقای بیطرف که یک سال از داوری دور بوده ابلاغ کمک لیگ برتر استان دادید که با مخالفت آقای روغنی لغو گردید ایا این رعایت اصل شایسته سالاری است.دوستان ایا به نظر شما این حرف های بنده غیر منطقی است و اگر دروغ است مسئولین بیایند ودر همین سایت ان را ثابت نمایند،چطور میشود در هفته اولی که اقایان روی کار امدند ولیست جدبد لیگ پایه را ارسال نمودند هفته بعد آن برای 4نفر از داورانی که درلیست جدید ارسال شده ابلاغ می آید ولی از ابلاغ برای داورانی که با خلوص نیت کار کردند وطبق قانون عمل نمو دند ابلاغی نیست ایا مگر مقصر کسی جز اقای عسکری نیست که برکار واحد داوران استان ها نظارتی ندارد و هرهیئت با سلیقه شخصی خود واحد داوران را تشکیل میدهد.دوستان این درد های ما داوران جوان و عاشق بود اگر واقعا راست میگویید که شایسته سالارید چرا به این سوال ها پاسخی ندارید بدید،دوستان ماه همیشه پشت ابر پنهان نمی ماند ازخداوند وقیامت بترسید البته ناگفته نماند دوران اقای حامدی هم مشکلاتی وجود داشت و هیچ کس عاری از عیب و نقص نیست جز خداوند ولی هر مشکلی بود حق کسی ضایع نمیشد هرکسی طبق قانون رفتار میکرد وشایسته بود موفق بود و را ه پیشرفت کسی بسته نبود اقای پایدار مگر همین شما نبودید که می گفتید اگر آقایان ………..روی کار بیایند فاتحه داوری خوانده است اگر دروغ است بیایید ثابت کنید چطور شد که الان دوستتان شدند مگر شما آقای پایدار همان ادمی نبودید که وقتی اقای حامدی زنگتان می ز دند برای داوری بهانه میاوردید که مادرتان بیمار است ولی در مسابقات محلی شهرستان یزد جام (ده بالا) قضاوت میکردید دوستان ایا حق اینجور اف راد است که الان با روی کارآمدن اعضای جدید برای مسابقات کشوری واستانی مختلف از انها استفاده شود وسر کسانی که دران دوران سخت به وظیفه خود عمل کردند و جامعه داوری و فوتبال استان را تنها نگذاشته اند بریده شود این تنها بخشی از بی قانونی هایی بود که دوستان انجام داده اند هرکدام از انها که دروغ هست آقایان خودشان بیایند وثابت کنند نه اعضای باندشان ما میگوییم زمان اقای حامدی دوستان بی انظباطی کردند وطبق قانون با آنها برخورد شد حالا اگر ما هم بی انظباطی کردیم برخورد شود ما تابع قانونیم ایا این حرف غیر منطقی است.

  46. خطاب به “اگر دنبال واقعیت هستیداینجاست”: فقط هوشنگ نصیر زاده

  47. سلام وعرض ادب ضمن گرامیداشت ماه محرم وتسلیت ایام سوگواری اباعبداله وقبولی طاعات وعبادات بسیارمتاسفم که رعایت ادب واحترام ومرام پهلوانی وحفظ حرمتها درنوشته های بعضی از اقایان مراعات نشده است شماکه طاقت شنیدن حرف حساب نداریدوجرات نمیکنیدکه ازنام حقیقی خویش استفاده کنیدوازمطالب تکراری ودیکته شده استفاده میکنیدوهنوز هم نشان میدهید که اجیرشده باندبازان روبه صفت هستید وتنهانام مسلمانی رایدک میکشید حداقل دراین ایام متبرک ازتهمت افتراوحتک حرمت دست بردارید اگربازبه کسی برنمیخوردومدارک رونمیکنیدواولتیماتوم نمیدهید لطفاحرفهای مرا جدی بگیرید برای من شخصیت ومنش وپرهیز ازباندوباندبازی واستقلال اندیشه مهم بوده وخواهدبودوخوشحالم که اگرکاری برای داوری انجام دادم فقط به عشق همین داوران انجام دادمواگرهزاران باردیگرهم بیام همین روش راانجام خواهم دادمن جانم رابه پای داورانی میگذارم که عاشقانه وخالصانه به داوری علاقه دارندوافتخارمیکنم نوکروخادم چنین افرادی هستم وازجوانان وبزرگترهاکه اهل باندوباندبازی نیستند دفاع خواهم کرد ونمیگذارم حقی ازانان ضایع گردداگرمشکلی بامن داریدحاضرم تاوانش رابه هرطریقی که صلاح میدانید پس بدهم ولی کوچکترین بی احترامی به داوران رابی پاسخ نخواهم گذاشت دیگردوران خان وخان بازی وباندوباندبازی گذشته است وانشاله پس مانده های ان نیز به یاری حق درحال نابودیست من انقدرشهامت دارم که اگرحرفی زدم بگویم گفتم واگرچیزی بنویسم نام خودم رابنویسم وازاسم مستعاراستفاده نکنم ولی اگر کسانی به نام من چیزی گفتندیانوشتندانهارادراین ایام مبارک به امام حسین ع واگذارمیکنم من ازتمامی داورانیکه درتمام زمینه های داوری کمیته داوران را یاری نمودند تقدیروتشکرنموده وتک تک انان رابه خدای منان میسپارم وخودنیز حاضرم درجمع تمامی داوران اگر شهامت برگذاری جلسه ای راداشته باشید ناگفته هایی را که به پاس حرمت افرادنمیتوانم اینجابنویسم برای روشن شدن اذهان بیان کنم تادلایل استفاده نکردن بعضی از داوران چه دراستان وچه کشوری روشن شود درپایان امیدوارم که روزی شاهد اتحاد همدلی ودوستی دربین داوران باشیم وبااین اتحاد تیشه بر ریشه باندوباندبازی زده وانرابخشکانیم که انشاله بااندکی صبرسحرنزدیک است التماس دعا

  48. سلام واقعیت: خیلی لحن حرف زدنتون عوض شده دیروز اسم حرکیو میبردین چندتا فحش و بد و بیراهم بهش میگفتین الان چی شده اینقد مودب شدین .ترسیدین ته توش در بیاد کی هستین که به ادمای که حتی روهشون هم از این مطالب خبر نداره فحش بدین زیاد دلخوش نباشین که توهین و فحاشی تون بی اثر میمونه.میرجلیلی روغنی پایدار گرجی بیطرف دانا چند بار تا حالا به شما توهین کردن که از دو روز پیش هرچی از دهنتون در اومده بهشون گفتن آقایون اگه واقعا مرد هستین خب جلو روشون این حرفا رو بزنین شاید شمایی هم که داری این مطلب هارو میزنی از کسی خط بگیری ولی ….اینجور نمیمونه
    شما که ادعا دارین و اینقد شاکی هستین که معلوم هم نیست کی هستین خب تا صد سال دیگه هم این مطلب ها تون به جایی نمیرسه مرد باشین
    توهین کردن هنر نیست بد و بیراه گفتن هنر نیست چرا داریم کلاه میزاریم سر خودمون در مورد تست خب بگیرین ببینین چند فر تست میرن بعد بیایین توهین فحاشی کردن اگه قانون با این توهین های که شما آقایون مدعی کردین باید از داوری حذف بشین مهم نیست که به چه اسمی میاین و مطلب میزنین ولی خوشحال نباشین .اگه حق میگین پس این مانور دادن ها چیه این جو سازی ها چیه چرا با ابروی همه بازی میکنید خب اگه خیلی فشار روتونه که چرا فلانی و فلانی رفتن شما نرفتین چرا بهشون بی احترامی میکنید مگه اونا چه گناهی کردن که شما هرچی دلتون میخواد میگین شاید هم مرد پیدا نمیشه.
    واقعا چرا ما نمی تونیم ببینیم حقیقت رو واقعیت کجاست دو سال پیش واقعیت کجا بود .
    اگه تست رو مبنا بزارین تست واقعی رو که امثال اقایون مدعی رفتنی هستن

  49. سلام خواهشا آتش بس اعلام کنید
    باسلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی داوران زحمتکش ایران زمین؛ دوستان عزیز با مراجعه یکی از دوستان بنام آقای مصطفی دهقان داور خوب استان بصورت تصادفی وارد سایت داوران شدم تا لیست داوران دسته اول را چک کنم اما متاسفانه با مسئله ای برخورد کردم که عرق شرم بر پیشانی من نقش بست و بابت این چهارده سالی که کارت داوری دارم و مدت ده سال در بالاترین سطح استان و مواردی در کشور قضاوت کردم چیزی جز ناراحتی امروز و پس از خواندن حرفهای دوطرف دعوا برایم باقی نماند .بنده کارداوری رادر کنار بزرگی چون آقای سعید مظفری زاده ؛ مجید روغنی ؛عباس انتظاری آغاز کردم و بنا به گفته بسیاری از اهالی فن داوری جز آینده داران داوری یزد و کشور محسوب می شدم(بنا به اظهارات دیگران ) و حتی در مواردی که حمل بر خودستایی می شود از مابقی دیگران دوستان خود کمی جلوتر بودم .گواه این ادعای بنده را داوران جوان که بنده سعادت آشنایی با ایشان را ندارم می توانند از داورانی چون آقای مظفری زاده و یا پایدار و یا هرکدام از داوران قدیمی تر سئوال کنند .اگر این چند نکته را مرقوم کردم بدین دلیل است که یک آشنایی کوچک با این حقیر پیدا کنید و بدانید بنده نیز داور بوده ام و اگر تا امروز اندکی به آن می بالیدم از امروز و با انتشار نظرات بالا هیچ افتخاری دیگر به این موضوع که روزی داور بودم ندارم .عزیان دل بنده در دوره ریاست مربی و معلم خودم آقای تدین داور شدم وپس از آن در دوران ریاست آقایان حسینی ؛ علی محمددهقان؛ ابوتراب هاشمی ؛حسن عزیزی ؛منوچهر حامدی و جواد ستارزاده با کمیته داوران همکاری نمودم و صد البته معترفم که خود با اشتباهات ورخوتی که نشان دادم زمینه کناره گیری خود از داوری را فراهم نمودم . بنده نیز امروز می توانم بگویم که بعلت عدم حمایت فلان رئیس قید داوری را زدم اما اگر هم چنین بگویم به واقع دروغ گفته ام و فقط خود را گول زده ام .دوستان امروز در کل جامعه ما مسائلی به مانند پارتی بازی و حمایتهای ناروا وجود دارد که قابل کتمان نیست اما تمام پیشرفت هر شخصی صددرصد به سبب وجود چنین مسائلی حادث نمی شود با پشتکار و جنگیدن همواره هر هدفی در دسترس ماست . قصد شعار دادن و یا حمایت از هیچ یک از عزیزان متصدی داوری در چندین سال اخیر را ندارم اما به ضرص قاطع می گویم که همه این عزیزان دارای نقاط ضعف و قدرتی بوده اند و قصد خدمت داشته اند اما شاید یکی روش پیاده کردن مبانی مدیریتش بنا به میل ما بوده است و شاید دیگری اینگونه عمل نکرده است .در هر صورت باید بگویم با خواندن نظرات بالا که جز توهین و افترا و بی احترامی در آن چیزی ندیدم خواستم بگویم خوب یا بد دوران حضور آقای منوچهر حامدی تمام شد همانگونه که کلید اتاق دپارتمان داوری مدتی در جیب آقای حسینی خواهد بود و او نیز به طور قطع وارث دائم مسند ریاست اجرایی داوران نخواهد بود .گذشته ها گذشته است و به جز دوستی چیزی نمی ماند . ببنده یکبار داور یک بازی حساس بودم که به سبب مشکلی بزرگ نتوانستم راس ساعت در ورزشگاه حاضرشوم و غیبت نمودم و با شیطنت برخی از دوستان و گزارش دروغ به آقای عزیزی ریاست وقت کمیته داوران مدتی محروم شدم و به رای ایشان نیز احترام گذاشتم اما بعد به دلیل اینکه ایشان دلیل بنده را کذب می پنداشتند به ایشان بی احترامی نمودم اما حال پس از ده سال و پس از عذرخواهی های زیاد بازهم نمی توانم در چشم ایشان نگاه کنم آیا داوری ارزش این مئوضوع را دارد که من به معلم خود بی احترامی کنم . بخدا جنگ امروز شما دوطرف بحث که دیگر اسم خانوادگی هم نمیشود روی آن گذارد چیزی جز سوراخ کردن کشتی در وسط دریا نیست . دود این آتش به چشمان تمامی شما عزیزان و حتی چند نسل بعد داوری یزد خواهد رفت . شماهاکه به آقای عسکری ایراد می گیرید آیا اگر رئیس دپارتمان بودید به هیچ داور یزدی با وجود این جنگ و جدلها ابلاغ می دادید؟تا یک فرد در خانواده خود قوی نباشد و از سوی اطرافیان حمایت نشود در جامعه نیز موردقبول و حمایت قرار نمی گیرد در مورد داوری هم بحث به همین گونه است . با عرض یک خسته نباشید بلند بالا به آقای حامدی خدمت رئیس جدید عرض می کنم که آقای حسینی شما معلم و بزرگ تمامی داوران یزدی بوده اید خواهشا هرچه زودتر آب روی آتش تفرقه داوران بریزید و با استفاده از تمامی نیروها نگذارید نفاق پیکر نحیف داوری یزد را بیش از این از پای درآورد تا روزی که در یزد متحد نباشیم هیچ پیشرفتی در کشور نخواهیم داشت بنده نه به عنوان یک داور بلکه یک دوست که استعداد هرز رفته بسیاری از یزدی ها را دیده ام از شما خواهش می کنم حتی اگر فکر میکنید حقی از شما بواسطه صدارت کسی ضایع شده است بازهم با افقی روشن به آینده داوری امیدوار باشید و با اتحاد و دوستی یکدیگر را برای رسیدن به قله های موفقیت یاری نمایید . نمی خواهم اسم از کسی بیاورم اما می دانم که برای فتح و پیروزی در هرزمینه ای به یک یا چند خط شکن نیاز است پس همه نخواسته باشیم که آن خط شکن باشیم اجازه بدهیم مسئولان دپارتمان و کمیته داوران کارخود را انجام دهند و مانیز با بروز آمادگی جسمی و اثبات شایستگی سعی در احقاق حقوق خود داشته باشید . امروز که یک انسان فرهیخته و فوتبالی در راس هیئت فوتبال استان قرار گرفته است که برای مدیریت تمامی خصیصه ها را در وجود خود دارد بهترین زمان برای بروز شایستگی ها و پیشرفت است و حیف از زمان جوانی گروهی از داوران است که به نوشتن مطلب علیه یکدیگر تلف شود . اینجانب نه با گروه قبلی و نه با این گروه همکاری نداشته و نخواهم داشت پس نمی توان گفت که در جهت منافع خود حرفی را مطرح می کنم لطف کنید و از سرنوشت سوخته خیلی از عزیزان در امر داوری عبرت بگیرید و دوستی و یکرنگی را جایگزین صدرنگی و دغل کنید .خواهش می کنم آتش بس اعلام کنید تا بیش از این از اینکه روزی بنده نیز سوت به دست می گرفتم احساس شرم نکنم.
    باتشکر از تمامی عزیزان

  50. سلام خواهشا آتش بس اعلام کنید
    باسلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی داوران زحمتکش ایران زمین؛ دوستان عزیز با مراجعه یکی از دوستان بنام آقای مصطفی دهقان داور خوب استان بصورت تصادفی وارد سایت داوران شدم تا لیست داوران دسته اول را چک کنم اما متاسفانه با مسئله ای برخورد کردم که عرق شرم بر پیشانی من نقش بست و بابت این چهارده سالی که کارت داوری دارم و مدت ده سالی که در بالاترین سطح استان و مواردی در کشور قضاوت کردم چیزی جز ناراحتی برایم پس از خواندن حرفهای دوطرف دعوا باقی نماند .بنده کارداوری رادر کنار بزرگانی چون آقای سعید مظفری زاده ؛ مجید روغنی ؛عباس انتظاری و…. آغاز کردم و بنا به گفته بسیاری از اهالی فن داوری جز آینده داران داوری یزد و کشور محسوب می شدم(بنا به اظهارات دیگران ) و حتی در مواردی اگر حمل بر خودستایی نشود از مابقی دیگران دوستان خود کمی جلوتر بودم .گواه این ادعای بنده را داوران جوان که بنده سعادت آشنایی با ایشان را ندارم می توانند از داورانی چون آقای مظفری زاده و یا پایدار و یا هرکدام از داوران قدیمی تر سئوال کنند .اگر این چند نکته را مرقوم کردم بدین دلیل است که یک آشنایی کوچک با این حقیر پیدا کنید و بدانید بنده نیز تا مدتی قبل داور بوده ام و اگر تا امروز اندکی به آن می بالیدم از امروز و با انتشار نظرات بالا هیچ افتخاری دیگر به این موضوع که روزی داور بودم ندارم .عزیزان دل بنده در دوره ریاست مربی و معلم خودم آقای تدین داور شدم و پس از آن در دوران ریاست آقایان حسینی ؛ علی محمددهقان؛ ابوتراب هاشمی ؛حسن عزیزی ؛منوچهر حامدی و جواد ستارزاده با کمیته داوران همکاری نمودم و صد البته معترفم که خود با اشتباهات و رخوتی که نشان دادم زمینه کناره گیری خود از داوری را فراهم نمودم . بنده نیز امروز می توانم بگویم که بعلت عدم حمایت فلان رئیس قید داوری را زدم اما اگر هم چنین بگویم به واقع دروغ گفته ام و فقط خود را گول زده ام .دوستان امروز در کل جامعه ما مسائلی به مانند پارتی بازی و حمایتهای ناروا وجود دارد که قابل کتمان نیست اما تمام پیشرفت هر شخصی صددرصد به سبب وجود چنین مسائلی حادث نمی شود با پشتکار و جنگیدن همواره هر هدفی در دسترس ماست . قصد شعار دادن و یا حمایت از هیچ یک از عزیزان متصدی داوری در چندین سال اخیر را ندارم اما به ضرص قاطع می گویم که همه این عزیزان دارای نقاط ضعف و قدرتی بوده اند و قصد خدمت داشته اند اما شاید یکی روش پیاده کردن مبانی مدیریتش بنا به میل ما بوده است و شاید دیگری اینگونه عمل نکرده است .در هر صورت باید بگویم با خواندن نظرات بالا که جز توهین و افترا و بی احترامی در آن چیزی ندیدم خواستم بگویم خوب یا بد دوران حضور آقای منوچهر حامدی تمام شد همانگونه که کلید اتاق دپارتمان داوری مدتی در جیب آقای حسینی خواهد بود و او نیز به طور قطع وارث دائم مسند ریاست اجرایی داوران نخواهد بود .گذشته ها گذشته است و به جز دوستی چیزی نمی ماند . یک مثال می زنم بنده یکبار داور یک بازی حساس بودم که به سبب مشکلی بزرگ نتوانستم راس ساعت در ورزشگاه حاضرشوم و غیبت نمودم و با شیطنت برخی از دوستان و گزارش دروغ به آقای عزیزی ریاست وقت کمیته داوران مدتی محروم شدم و به رای ایشان نیز احترام گذاشتم اما بعد به دلیل اینکه ایشان دلیل بنده را کذب می پنداشتند به ایشان بی احترامی نمودم اما حال پس از ده سال و پس از عذرخواهی های زیاد بازهم نمی توانم در چشم ایشان نگاه کنم آیا داوری ارزش این موضوع را دارد که من به معلم خود بی احترامی کنم ؟!بخدا جنگ امروز شما دوطرف بحث که دیگر اسم خانوادگی هم نمیشود روی آن گذارد چیزی جز سوراخ کردن کشتی در وسط دریا نیست . دود این آتش به چشمان تمامی شما عزیزان و حتی چند نسل بعد داوری یزد خواهد رفت . شماهاکه به آقای عسکری ایراد می گیرید آیا اگر رئیس دپارتمان بودید به هیچ داور یزدی با وجود این جنگ و جدلها ابلاغ می دادید؟تا یک فرد در خانواده خود قوی نباشد و از سوی اطرافیان حمایت نشود در جامعه نیز موردقبول و حمایت قرار نمی گیرد در مورد داوری هم بحث به همین گونه است . با عرض یک خسته نباشید بلند بالا به آقای حامدی خدمت رئیس جدید عرض می کنم که آقای حسینی شما معلم و بزرگ تمامی داوران یزدی بوده اید خواهشا هرچه زودتر آب روی آتش تفرقه داوران بریزید و با استفاده از تمامی نیروها نگذارید نفاق پیکر نحیف داوری یزد را بیش از این از پای درآورد تا روزی که در یزد متحد نباشیم هیچ پیشرفتی در کشور نخواهیم داشت بنده نه به عنوان یک داور بلکه یک دوست که استعداد هرز رفته بسیاری از یزدی ها را دیده ام از شما خواهش می کنم حتی اگر فکر میکنید حقی از شما بواسطه صدارت کسی ضایع شده است بازهم با افقی روشن به آینده داوری امیدوار باشید و با اتحاد و دوستی یکدیگر را برای رسیدن به قله های موفقیت یاری نمایید . نمی خواهم اسم از کسی بیاورم اما می دانم که برای فتح و پیروزی در هرزمینه ای به یک یا چند خط شکن نیاز است پس همه نخواسته باشیم که آن خط شکن باشیم اجازه بدهیم مسئولان دپارتمان و کمیته داوران کارخود را انجام دهند و مانیز با بروز آمادگی جسمی و اثبات شایستگی سعی در احقاق حقوق خود داشته باشیم . امروز که یک انسان فرهیخته و فوتبالی در راس هیئت فوتبال استان قرار گرفته است که برای مدیریت تمامی خصیصه ها را در وجود خود دارد بهترین زمان برای بروز شایستگی ها و پیشرفت است و حیف از زمان جوانی گروهی از داوران است که به نوشتن مطلب علیه یکدیگر تلف شود . اینجانب نه با گروه قبلی و نه با این گروه همکاری نداشته و نخواهم داشت پس نمی توان گفت که در جهت منافع خود حرفی را مطرح می کنم لطف کنید و از سرنوشت سوخته خیلی از عزیزان در امر داوری عبرت بگیرید و دوستی و یکرنگی را جایگزین صدرنگی و دغل کنید .خواهش می کنم آتش بس اعلام کنید تا بیش از این از اینکه روزی بنده نیز سوت به دست می گرفتم احساس شرم نکنم.
    باتشکر از تمامی عزیزان
    نام و نام خانوادگی (لازم)

    آدرس ایمیل (نمایش داده نمیشود) (لازم)

  51. دوستان عزیز اگر در مطلب بالا به علت ویرایش سریع و عدم غلط گیری در پایان نگارش اشتباهی در جمله بندی داشته ام از شما عذر می خواهم . همچنین از تمامی اساتید خود پوزش و برای تمامی شما سرورا گرامی آرزوی موفقیت دارم

  52. خطاب به حقیقت تلخه:پس قبول دارید که دشمنان داوری در حال نابودی نسل جدید داوری که توسط حامدی ایجادشده هستند و این حقیقت کاملا تلخ ودردناک وترسناک هست

  53. خطاب به باران ابری:نکته اول اینست که آیا همکاری با کمیته داوران باند بازیست؟ به جز دانیال طاهری و سجاد ثنایی افراد دیگری از جمله عباس نمرودی سعیدآهار صفار نوراللهی مقوم ناظری سزاستاد میرعبداللهی رحیمی باقریزاده اعلایی سعید علی نژادیان فتاحی امام گرجی جعفرپورو… با کمیته داوران همکاری میکردند آیا آنها هم باند باز هستند؟ آیا سعید علی نژادیان که کمک داور بین المللی یزد است به خاطر هکاری با کمیته داوران باند باز است؟ زمانی میتوانیم بگوییم کسی باند باز است که با گروهی همکاری کند و با گروه دیگر عدم همکاری داشته باشد که میتوانیم با بررسی ابلاغها پی به این موضوع ببریم که هرکس در باند دوستان بوده مداوم ابلاغ میگیرد که هیچگونه شایستگی را ندارد و باید در کلاس وزنه برداری ثبت نام کنند وبا کسانی که قانون مدار هستند و باند باز نیستند و حتی با این گروه هم میخواهند همکاری کنند مورد خشم و عذاب دوستان قرار میگیرند ما فقط میخواهیم به حقمان برسیم وما امیدواریم که با برگزاری جلسه ای حداقل حرفهای ما هم شنیده شود

  54. اولا” سلام
    دوم اینکه اصلا همه چیز این دنیا غیر منطقی شده دوست عزیز من … اگر بخواهی با منطق و عقل و درایت تصمیم بگیری خیلی اروپایی آمریکایی میشود و اینهم که میدانی کلهم درجامعه ما خریدار ندارد (مرگ بر امریکا!! )منکه میگویم دوره باند بازی همیشه در گردش است مال اینه که شیطان بزرگ را با من و تو چه سرو کارست؟!!!
    اینکه خودشان نمی آیند جواب منطقی به حرف منطقی بدهند هم که اصلا تعجب ندارد اینکه شما هنوز نمیدانی همه چیز با پ ب معروف درست میشود و حل و فصل میشود تعجب دارد !
    حالا نکته جالب میدانی کجاست دوست من اینکه همون آقای محترم حامدی اگر اومد و یک دست مریزاد به این نطقی که تو در جواب مثلا” کار نیکو کردن و رفتار ورزشکارانه اش دادی داد !جالب میشود … بشین منتظر باش !
    دلت را خوش نکن به اینکه یکی آمده و رفته و بادی از سمتش سمت تو وزیده کلا” اوضاع باد نه در کمیته داوری ثابت است و نه در هیچ کجای دیگه همه آقایان هم البته و صد البته میدانی که هیچکدام و هیچکدام و هیچکدام بیدی نیستند که با این “بادها” بلرزند …. حرف هم میزنی جان من حرفی بزن که وسط حرفای دیگه خنده مان نگیرد از اینکه یکی پیدا شده و میگه دیگران باند بازی نکردند و فقط دست بیطرف و دانا و چه میدونم چهار نفر دیگه به این “کار ناشایست” آلوده است که البته خودشان میدانند و وجدان داشته یا نداشته خودشان خنده داره مگه شما که میگی فلانی پای میز میایستد و برای آقایان نامبرده ابلاغ میگیرد بوده ای و دیده ای؟ اگر دیده ای که الان حرفت سند باشدبرای خودت …. پس دیگه جاروجنجال الکی نکن پاشو بیا برو یه پارتی پیدا کن تا برات همینطوری ابلاغ بگیره اگر هم ندیدی که بیخودی حرف های خنده دار نزن از اون طرف هم اگر دیدی که آقایان جزو دسته و باندی نبودن بازم باید بگم به دیده ها اعتمادی نیست چه برسه به ندیده ها …. حالا اینکه من اینطوری دارم نون به تنور داغ تو میچسبونم دوست عزیز مال این نیست که خودم داورم ها…. نه داور اصلی اون بالا نشسته و داره بازی و البته باند بازی ها رو قضاوت میکنه بازم به قول خودت ماه پشت هیچ ابری نمیونه مگر اینکه دقت کن دوست من مگر اینکه آسمونش مثل مملکت خوب و جاوید ما همیشه ابری باشه !
    یه چیز باحال و بی ربط دیگه هم بهت میگم برو بشین تو دلت به حال من و امثالهم و خودت و امثالهم گریه کن … که کار از خنده گذشته … اونی که میاد مینویسه من ماشنم رو فروختم پای این کار گذاشتم به نظرت چقدر میتونه حرفش صحت داشته باشه؟ یا به نظرت دیگری که میاد و به تو میگه فلانی تعداد ابلاغهاش دو رقمی شد تو چه نشسته ای که هیچ خبری نیست…. هم آیا راست گفته؟ تو خودت برو یه پرسش و پاسخ اساسی راه بنداز ببین چه خبره بعدم حقایقی که میگی اینجاست دوست من هنوز پشت تمام ابرهاست …. بهتر اینه که دعا کنی بارونی بیاد و همه چیزو پاک کنه برداره بره تا بلکه یه کمی از این آسمون کثافت گرفته پاک بشه !!
    اگر شایسته سالاری قرار بود انجام بشه که من و تودیگه دردی نداشتیم که …..
    حالا اینا یی که گفتم پیش خودت بمونه و به کسی هم نگو چون فکر نکنم کسی حتی بفهمه من چی گفتم و چرا گفتم
    مشکل و درد هم وحید دانا و بیطرف نیستند برو ببین درد اصلی کجاست…. مسکن که نباید خورد باید درد رو برطرف کرد ….به فکر منشا درد باش نه خوردن یه مسکن موقت …..
    من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال
    با تشکر
    باران ابری

  55. سلام واقعیت: خیلی لحن حرف زدنتون عوض شده دیروز اسم حرکیو میبردین چندتا فحش و بد و بیراهم بهش میگفتین الان چی شده اینقد مودب شدین .ترسیدین ته توش در بیاد کی هستین که به ادمای که حتی روهشون هم از این مطالب خبر نداره فحش بدین زیاد دلخوش نباشین که توهین و فحاشی تون بی اثر میمونه.میرجلیلی روغنی پایدار گرجی بیطرف دانا چند بار تا حالا به شما توهین کردن که از دو روز پیش هرچی از دهنتون در اومده بهشون گفتن آقایون اگه واقعا مرد هستین خب جلو روشون این حرفا رو بزنین شاید شمایی هم که داری این مطلب هارو میزنی از کسی خط بگیری ولی ….اینجور نمیمونه
    شما که ادعا دارین و اینقد شاکی هستین که معلوم هم نیست کی هستین خب تا صد سال دیگه هم این مطلب ها تون به جایی نمیرسه مرد باشین
    توهین کردن هنر نیست بد و بیراه گفتن هنر نیست چرا داریم کلاه میزاریم سر خودمون در مورد تست خب بگیرین ببینین چند فر تست میرن بعد بیایین توهین فحاشی کردن اگه قانون با این توهین های که شما آقایون مدعی کردین باید از داوری حذف بشین مهم نیست که به چه اسمی میاین و مطلب میزنین ولی خوشحال نباشین .اگه حق میگین پس این مانور دادن ها چیه این جو سازی ها چیه چرا با ابروی همه بازی میکنید خب اگه خیلی فشار روتونه که چرا فلانی و فلانی رفتن شما نرفتین چرا بهشون بی احترامی میکنید مگه اونا چه گناهی کردن که شما هرچی دلتون میخواد میگین شاید هم مرد پیدا نمیشه.
    واقعا چرا ما نمی تونیم ببینیم حقیقت رو واقعیت کجاست دو سال پیش واقعیت کجا بود .
    اگه تست رو مبنا بزارین تست واقعی رو که امثال اقایون مدعی رفتنی هستن

  56. khaheshan az tarafe khodeton harf bezanid va bename kasi nazar nadin

  57. با سلام باز تاکید میکنم که هنوز محکم و با قدرت روی حرفهای خودم ایستاده ام در ضمن جواب سوالات اینجانب را هیچکس از دشمنان نداد که این نشان دهنده ضعف دشمنان و صحت گفته های اینجانب میباشد و دشمنان داوری فقط فرافکنی کردند و تهمت زدند -حال اینجانب شماها را به مناظره زنده تلویزیونی ویا به مناظره در جلسه ای که همه ی داوران حضور دارند دعوت میکنم و به تو دشمن داوری که برای همه ما مشخص هستی و خود را وکیل رییس کمیته میدانی هشدار میدهم که مواظب رفتار خودت باش چون این افراد به تو که جز کوچکی هم هستی رحم نخواهند کرد و آنموقع دیگر در بین ما داوران هم جایی نخواهی داشت و به زباله دان تاریخ خواهی پیوست

  58. ادب وسلام
    چندروزی است که مشاهده می کنم به جان هم افتادیدوازخجالت هم درمی آید البته استارت همه این بی احترامی ها را همان مسئول قبلی واحدداوران که خودرا همه کاره می دانست وداوری یزد را به بیراه بردشروع کرد!وبا مظلوم نمیائی می خواهدخودرا مثبت نشان دهد!با دوستان ومسئول که صحبت می کردم نظرشان این بودکه درحدی نیست که جوابش را بدهیم و..بگذارهرچی دل تنگش میخوادومیخواهندبگویندشایدبارشان سبک شود..!!ماکارخودمان را براساس شرح وظایف وتوان انجام می دهیم ورفتار،گفتارو..عده ای بی سواد تازه به دوران رسیده نمی توانندمانع شوند..
    خیلی خنده دار است که برخی که نه جایگاهی دارند نه موقعیتی نه سوادی نه تجربه ای نه..درخواست مناظره و..را دارندآقاجان بروبگذارمهرپای کارتت خشک بشه بعدبیاچرندبگو!!توجلسه را میتوانی با هم ردیف های خودت بگذاری..!حالا جناب آقای روغنی یک روزنشست پهلوی شما وگوش به حرف دلتان دادباورکردیدخیلی کسی هستید؟برخوردی که شما آن شب بوسیله رفتاروگفتارنزدیکی ازبزرگان داوری داشتیدهمه را متعجب کردحتی نایب رئیس هیئت فوتبال را که آمدوتذکرداد..!واقعا از صبروتحمل آقای روغنی لذت بردم که به راحتی با شما گفتگوکردو..شما همان کسی بودیدیا دوستان شما که به لباس گرم کسی که بدون چشم داشت به شما آموزش و.. میدهدرحم نکردید..متاسفم ! کاری کنید کسانی که با دل وجان به شما کمک میکنندهم دلسردشوندوبروندآنوقت خواهید دیدکه چه بلاهای برسرتان آوردندومی آورند!شما وکسانی که شما را علم کردندصاحب نظرنیستیدکه دعوت به جلسه بشیدیا خودتان را تحمیل کنید!واقعاکه چقدرشماراپروکردندکه به خوداجازه خالت می دهید نه نقد..شک نکنید همان مسئول قبلی شما اگرهمه داوران بودندتره هم برایتان خوردنمیکرد..!

  59. با سلام باز تاکید میکنم که هنوز محکم و با قدرت روی حرفهای خودم ایستاده ام در ضمن جواب سوالات اینجانب را هیچکس از دشمنان نداد که این نشان دهنده ضعف دشمنان و صحت گفته های اینجانب میباشد و دشمنان داوری فقط فرافکنی کردند و تهمت زدند -بدی شماها اینست که فقط خود رامیبینید وفکر منافع خود هستیدو با یک پست و مقام عوض میشوید این پستها ومقامها به هیچکس وفا نکرده خواهشا در این ایام مقداری به واقعه کربلا فکر کنید و دست از نیرنگ و فریب کاری بردارید که عمر این دنیا کوتاه است و دردنیای دیگر باید جوابگوی ما باشید و برای خدا میزان تحصیلات و مدرک و سن و سال مهم نیست بلکه آنچه حق است مهم است

  60. سلام.من از شاگردان کلاس داوری استادان ارجمند آقایان ترکی و سخندان هستم.
    دراختتامیه کلاس که اولین دوره آموزش داوری دانش آموزی کشور بود آقای عسگری ثابت کردند که برای داوران جوان هم برنامه دارند.

  61. Salam.Be Davari Baraye Pol ,Mansab Ya Shohrat Amadid Ajezane Az Shoma Khahesh DAram Kenar Bekeshid Inja Iran Ast Beshoma Tosie Mikonam Meli Gara Bashid Va Faghat Be Eshghe Ghezavat Bashoare Refree And LAw PA BEzamin Begzarid

  62. Va Ama Bad.Bande Shakhsan Bad Az 2 Ela3 Mah Kasb Ejaze Davari 1 Eblagh Daryaft Nemoode am Ama Ham Dorani Haye Man Bejoz 1 Dost Hame Balaye 4 Eblagh Daryaft Nemode And .Jaleb As Bedanid Ba Sherkat Dar Tamrinat Komite Davaran Va Gharar Dadane Setare Dar Ke Nare Esmetan Dar Listi Ke Bayad Be Moaven Komite Tahvil Beshavad Eblagh Haye Shoma 2 Barabar Khahad Shod Inja Komite Davaran Mashhad Ast Ghotbe Davari Keshvar Jaye Ma Bodid Che Kar Mikardid?

  63. Ama Nokate Jalebe Digari Ham Hast .2 Hafte Hast KE Be Elate Estefa Raes Heyat Football Mashhad Va Bedone Etela Ghabli Va Tebgh Shenide ha Aksare Roasaye Komite ha Estefa Nemode and Va Inja Ma Mandim Va Jalasaty ke Tatil Mishavad .Say Konid hameye Faliate Shoma Dar Zamin Bazi Bashad Tanha Anjast Ke 1 Davar Hast Va 1 Ghanon Va 1 Khoda .Digar Jaha Khoda Bashoma hast Ama Digar Na Ghanoni Hast Na Davari bye

  64. Dishab Ghabl Az Payam Hay man Payami Bod az Davai Ke Migoft Kelas davari dar bar gozar shode ast chera delete shod? chon rast gofte bood?mashhad vazire nazar aghayan torkey va sokhandan

  65. سلام وتسلیت ایام سوگواری اباعبداله الحسین ع دپارتمان محترم داوری اقایان علیرضاناظری محمدعلی رضایی علی سالم ابوالفضل گرجی داوران شرکت کننده درکلاس داوری لیگ ازادگان که درتست مربوطه موفق بودند وازشرایط سنی مناسب وجوانان اینده دار میباشند چرا نباید درلیگهای یک ودو فضاوت کنندحسن فتاحی ولی اله رضایی داودحسین پورسیدمهدی امام حسن اتش افروز فاضلی حمدرضاامامی جوادجهانی نسب مجتبی بیطرف اسماعیل کاظمی پورعباس نمرودی سیدضیانظری پناه ابوالفضل جعفرپورسعیدوطن پرستان سعیداهار سجاد ثنایی عباس راه ابوالفضل دهقان سیدمحمدکمال مجتبی عرب زاده دانیال طاهری محمدرضاچلنگری محمد صفار علیرضانورالهی علیرضامقوم محمدزارع علی امینی کاظم سلطانی سیدحسین حسینی داوران لیگ 3وپایه که اسامی انان رسما اعلام شده چرا کمتربه انان توجه میشودحتی میتوانیدبه سوابق انان درقضاوتهای کشوری مراجعه تابه تواناییهای انان پی ببرید داوران فوتسال اقایان سیدعلی میرعبدالهی سیدمرتضی اعلایی مصطفی باقری زاده بهروز رحیمی علی اصغرفتاحی تاکی باید درلیگهای پایین قضاوت کنند وحتی برای بعضی ازانها هنوز ابلاغ نیامده داوران فوتبال ساحلی اقایانعلی اکبرزارع مقدم محمدشریفی علی فتاحی یاسرمیرشکاری نیز به همان سرنوشت فوتسالی ها دچارندپس مانمیگوییم توجه نمیشود بلکه میگوییم بیشتربه انان بها بدهید وراه ترقی رابرای انان هموار تا هم شاهدرشدوشکوفایی داوری یزد وهم انگیزه را به دیگر داوران تزریق نمایید به این جمع اقای محمدعلی شایق رانیز که جزو داوران لیگ ازادگان بوده ومتاسفانه به علت فوت پدرشان نتوانستند درتست مربوطه شرکت کننداضافه کنید که انشاله نامبرده رانیز که یکی از علاقمندان به داوریست موردعنایت قرارخواهیدداد امیدوارم به این داوران شایسته که به دورازهرگونه حاشیه باعلاقمندی وخلوص نیت ورعایت قانون به قضاوت مشغول بودندو اسامی انان به فدراسیون اعلام شده بیشتربهاداده شود تاشاهددلسردی این عزیزان نشویم مطمئن باشید رعایت واحترام به کسی که منضبط وقانونگراست احترام به قانون است وقانون گریزان رابه قانونمندی وادارمیسازد امیدوارم درپناه حق ولطف وعنایت بیشتر داوران یزد راهرچه زودتر درقضاوتهای لیگ های بالاتر که استحقاقش رادارند مشاهده نماییم به امید انروز

  66. سلام
    به خود بیاییدداوران یزدی
    ایا فکر میکنید با نوشتن این مطالب و خرد کردن شخصیت هم میتوانیددیگر درشهرهاو استانها دیگر قضاوت کنید؟ ما خودمان داوری یزد را با این بی خردیها کوچک کردیم!!!
    هر کس با کسی مشکلی دارد برودبا خودش و طرفش رو در رو بنشیند و مشکلش را حل کند این سایت جهت پیشرفت است نه عقبگرد!!!!!!!!
    من از افای انتظاری بعنوان رییس کمیته داوران با شناختی که از ایشان و مدیریتشان دارم خواهش میکینم این بحران داوری یزد را خنثی و راه را برای ارامش و پیشرفت داوران یزدی هموار سازند!!
    افراد ابرویشان را از سر راه نیاوردن که بازیچه عده ای حاشیه ساز و کم خرد گردد!!! مرد انست که حرفش را رودر رو بزند نه ….!!!!!!
    من از اقای حامدی که یکسال دست تنها برای داوری یزد خیلی زحمت کشیدندبه نوبه خود تشکر میکنم خواهش میکنم به خاطرخدا کوتاه بیایندباشد که خدا بر همه چیز اگاه است اجرتان با خود خدا!!!!!!
    “در پایان اتحاد تنها عاملی ایست که میتوانددر حال حاصر مشکل داوری یزد را حل کند”

  67. اگر جرات دارید مثل رییس عزیز ما و از کاری که کرده اید نمیترسید لیست پایه را نشان بدهید ترسوهاااااااااااااااااااااااا

  68. سلام…
    خدمت ناشناس و..که تمامی سه نفربیشترنیستندوهویت آنان مشخص شده ودرآینده نزدیک باید پاسخگوی گفتارخودباشندعرض کنم ترسوکسی است که با هویت ناشناس احساس بزرگی میکندوجرات استفاده ازنام خودرا ندارد!توکه هرباربا یک موضوع ازقبیل اتحادو..عرض اندام میکنی جایگاهی نداری که نظرمیدهی بهتراست اول وجه اجتماعی وشخصیت مقبول پیداکنی تا…
    درخصوص اظهارت جدیدویران کننده داورای استان آقای حامدی باید متذکرشوم افرادی که شما از لیگ آزادگان نام بردی درمرحله اول درتست بدنی مردودشده اند! ومجدددرکلاس قم تست داده اندوآقای شایق که به عللی مختلف همچون .. حامیش شده تاکنون درطول عمرداوریش چندمرتب موفق به قبولی درتست بدنی شده است! ایشان حتی نمرات لازم درکلاسهای تئوری را هم نمی آورده چه رسدبه …!چرابه دورغ با افکارعمومی بازی میکنی ومیخواهی برای خودحقی قائل شوی شما اگردلسوزبودی چرا زمان خودت کسی دسته یک ودوو..قضاوت نکردندپس قبول داری که توان ازتقاءسطح داوری را نداشتی وبه جامعه داوری خیانت کردی !شما آقامیرعبداللهی که داوردرجه یک وبهروزرحیمی داوردرجه دو و..میباشندرا درکنارخودبال وپردادی به شکلی که درحال حاضرمدعی شده اندوازجایگاه اصلی خودفاصله پیداکرده اند!شماخودت کسی بودی که همین آقای شریفی که درحال حاضرسنگش را به سینه میزنی از لیگ فوتبال ساحلی حذف کردی! دوگانگی درشخصیتت بسیارآشکاراست !شماخودت منبع حاشیه بودی وهستی وهمیشه ازگذشته تاحال باعث تفرقه و..بین داوری بوده وهستی بهتراست دست از نیرنگ ودورغ برداری وبگذاری طبق روال عادی وقانونی افرادپس ازتثبیت جایگاه خودبه دنبال ارتقاء سطح داوریشان باشند..شک نکن رفتاروگفتارو..شما باعث فاصله وحذف برخی از داوران می شودنه ارتقاء ..!!

  69. با سلام خطاب به آشنا:شما بهتر است به جای تشخیص نام افراد و کارآگاه بازی به سوالات واضح ما پاسخ بدهید و دست از دروغگویی و تهدید بردارید اگر من در حدی نیستم که جوابم را بدهید شما هم در حدی نیستید که من جوابگوی شما باشم باز هم من با قدرت روی مواضع و گفته های خود هستم و از تهدیدهای شما نمیترسم و در صورت تکرار ادبیاتتان اینجانب مجبور میشوم با ادبیاتی دیگر که مناسب خودتان هست صحبت کنم اگر بخواهیم یا نخواهیم حامدی بنیانگذار نسل جدید داوری است ودر قلب ما داوران جوان قرار دارد

  70. اگر جرات دارید مثل رییس عزیز ما و از کاری که کرده اید نمیترسید لیست پایه را نشان بدهید ترسوهاااااااااااااااااااااااا
    کمک

  71. سلام شنیده ام که گفته اند من امضا شخصی را جعل کرده ام اگر مرد هستید ثابت کنید تاکی میخواهید به ترفندها وتهمت زدنهایتان ادامه دهید چرانمیگذارید من سکوت کنم وای به حال انان که حرفهای شما راباورمیکنند اگر من اینکار را کردم چرا برخورد نمیکنید اقایان وجدان داشته باشید نترسید اگرهم دروغ گفتند باخاطی برخورد کنید به خدا واگذارتان میکنم اگر موضوع را پیگیری نکنید …باز هم بگویید سکوت کنم چشم

  72. منی که هدفم جام جهانی 2022بود و همه جوره استعداد و شرایط رو داشتم ,این داوری رو بوس کردم و بخشیدم به آنان که آرزوی مرگ داوری ایران را داشتند.خوش باشن
    خوشحالم که بیشتر از این مچل نشدم و وقت و انرزی و سرمایه ام را هدر ندادم بیش از این
    ولی از حقم نمیگذرم تو اون دنیا اگه اون دنیایی باشه

  73. سلام خدمت جناب اقای اشنایی که جرات نوشتن اسم خودراندارید ودوستان محترمتان به عرض برسانم که اول اگر میخواهید به جایی برسید بایدبدانید که یکی از شاخصه های یک داور ادب وشخصیت است که شما در متن خود از ان استفاده نفرموده اید ومتاسفانه در نوشته های دوستان شما نیز رعایت نمیشود داورانی هم که نام بردید دارای شخصیت میباشند واگر به جایی رسیدند به خاطر دوربودن از حاشیه ومستقل بودنشان بوده که خوشبختانه تعدادشان زیاداست اما خوشحالم که امثال شما به تعداد انگشتان یک دست بیشتر نیست که ان هم اگر صبر داشته باشید طولی نخواهدکشید که ماهیت شما روشن وافکارعمومی حسابتان رااز جامعه شریف داوری جداخواهدکرد درموردارتقا سطح داوری هم بهتراست کمی چشمتان راباز کنید البته اگر چشم دیدن داشته باشید تا ببینید تعداد داوران شاغل یزد چقدراست وکمی به عقب برگردید ومقایسه کنید ایا اینها حاصل عملکرد کیست به داوران کشوری هم نگاه کنید فکرکنم چندمدتی که درخواب غفلت بودیدازاین همه جوان اینده دار بی خبر بودید اکنون داوری یزد لباس نو به تن کرده واین جوانان وباتجربه ها ی مخلص درراه بزرگی گام برداشته ودراینده نزدیک ثمره ان راخواهید دید اگر هم کسی ادعای بزرگی میکند حق دارد چون براثرهمین شایستگی ظرف یک سال ره صدساله راپیموده پس به هوش باشید که چه بخواهید چه نخواهید امروز دیگر دوران خان وخان بازی وباندوباندبازی گذشته وجامعه روشنفکرداوری زیربارزوروتهدیدنمیرود وچون علم با عمل وعشق به هم پیوسته راه صعود هموارخواهد شد

  74. با سلام: آیا میشود دوباره به روزهای خوب داوری در زمان بنیانگذار نسل جدید داوری یعنی آقای حامدی وحرکت پرشتاب روبه جلو داوری برگشت؟ آیا میشود روزهای خوب داوری را دید؟شاید من هم در آینده ای نزدیک همانند آقای نامداری و سایر داوران خوش آتیه داوری را کنار بگذارم باید بگویم اگه تاحالا صبر کردم به خاطر دلداری ها ودلگرمیهای رییس عزیزم که واقعا مثل پدری دلسوز و مهربان است دوام آورده ام_ آقایان میرجلیلی و روغنی و دهقان و حسینی و انتظاری آیا واقعا به این موضوع فکر کرده اید که دنیای دیگری هم وجود دارد ؟آیا فکر کرده اید که وقتی پشت میز نشسته اید چه وظیفه ی سنگینی دارید؟ آیا میدانید که خدا از هرچیزی بگذرد از حق الناس نمیگذرد؟ آقای میرجلیلی ازشما که دم از مکتب امام حسین و ائمه میزنی بعید است و جرا به خود نمیایی و خود را جدا نمیکنی آیا داوری و ریاست و دبیری به هر قیمت ارزشی هم دارد؟ به شماها هشدار میدهم کهآه و نفرین کسانی که در حق آنها بدی کردهاید دامن شما وخانواده شما را خواهد گرفت خواهشا به جای اینکه به دنبال این بگردیم که چه کسی به عنوان ناشناس و…. از روی واقعیت پیام مینویسند (که نخواهید توانست تشخیص دهید ) روی این سوالات فکر کنید و به خود بیایید و به این موضوع فکر کنید کهآیا برای خدمت آمده اید یا انتقام گیری

  75. سلام وعرض ادب خواهشا به این نکته توجه کنید که چرا درمسلخ عشق جز نکو را نکشند روبه صفتان زشت خو را نکشند

  76. سلام از دیدن برنامه 90مورخه یازدهم دی ماه 91 لذت بردم ازاینکه اقای مظفری داور هرمزگانی را دیدم که مسئولین وورزشدوستان استان فارس نقش بسزایی در بهبود ایشان داشتند واقعادرود برشرف مردم پهلوان فارس ای کاش بعضی از اقایان رسم وروش پهلوانی رایادبگیرند وبه یکدیگر کمک کنند همینها هست که باتمام ناملایمات باز هم خوشحالم که ورزشکارم ولی ایکاش بعضی ها به خاطر چند روز به اصطلاح خودشاتن رسیدن به پست ومقام بابی حیایی تمام تهمت افتراودروغ وغیبت به دیگران نمی بستند تا خودشان رامظلوم جلوه دهند هرچند ایمان دارم که تغاص انرا به زودی پس خواهند داد اما مانده ام که چرا باز هم حرفشان برای عده ای حجت است ای کاش ذره ای انسانیت در وجودشان بود ورودررو حرف میزدند تاجوابش رابگیرند ولی همیشه گفتندکه ترسوها ونادانان که ادمهای کوچک هستند دنبال حرف درست کردن هستندتااب راگل الود وبرای خود ماهی بگیرندباز هم از مردم خوب فارس تشکر مینمایم که مهمان بندری خود را به خوبی پذیرایی کردند همینهاست که ورزش فارس رادررده های بالا نگه داشته ولی سالیان سال برای ورزش یزد خدمت کردم دریغ از یک تشکر وحتی یاد کردن امیدوارم بعضی ها یاد بگیرند تاانشاله دنباله رو ورزشکاران پهلوان صفت فارس باشیم درپایان امیدورام که هرچه سرسع تر بهبودی کامل اقای مظفری حاصل گرددانشااله

  77. واقعا برای خودم متاسفم ک باید در یزد برای بیشرفتم در داوری بجنگم درخالی ک دوستان اقایان حتی در این حدهم بخود اعتقاد نداشتن ک در تست فرمالیته بنجم بهمن شرکت کنن
    (…)

  78. سلام وعرض ادب اقای عسکری اگر سلسله مراتب رارعایت میکردیدبه خدااینچنین باعث دلسردی دربین جامعه داوری نمیشدیدسری به یزدبزنیدببینیدچه داوران مستعدی به خاطرعقده گشایی عطای داوری رابه لقایش بخشیدندواین حرکت همچنان ادامه داردمن هیچ ادعایی ندارم که برای داوری کاری کردم اماچون باباندوباندبازی مخالفم بایدتاوانش رابدهم اماحرف حق رامیزنم وهرکس که اسیرحاشیه وعضوباندوگروه ووابستگی به طیف خواصی نداشته باشدوعلاقمندبه داوری باشدراواردعرصه داوری میکنم وافتخارمیکنم که شاگردانی راتحویل جامعه داوری دادم که به جرات قسم میخورم درپاک بودنشان وصداقتشان هیچ ابهامی وجودنداردکه جامعه داوری بایدازاین داوران وتمامی داورانیکه شجاعت شهامت عدالت جسارت متانت شخصیت دروجودشان موج میزند حمایت کند من علیرغم تمام احترامی که برای شما واعضادپارتمان قائلم واز سردلسوزی حرفهایی زدم ولی متاسفانه چون عده ای از این داوران که دربالا ذکرشد به علت نداشتن حامی ازصحنه داوری حذف یاطوری باانهارفتارمیشودکه که دلسردشده وخودکناربرونداقای عسکری بیشتر به درددل کسانیکه دلسوز جامعه داوری هستند توجه کنید تادراینده باقیات وصالحاتی برای خودجابگذارید به لیست داوران یزد درسالهای قبل توجه کنیدچرابایدبه خاطراختلاف سلیقه ها داوران مظلوم واقع شده وقلع وقمع شوند شمااستادبنده بودیداماحرفهای شاگردکوچکتان را گوش کنید وازمن دلخورنشوید چندبارگفتم بازهم میگویم یک بار امتحان کنید دلسوزان راجمع وازنظراتشان استفاده تاانشاله جامعه سرشارازنشاط وپویا درداوری پدیدایدوحق هم به حقداربرسد این درددل من ازطرف تمامی داورانیست که دریزد وسایرشهرهای میهن عزیزم پابه این عرصه گذاشتندواگربه انهابهاداده شود به بالاترین درجات خواهندرسیداگر شمابتوانید باکمک اساتید ودلسوزان ریشه باندوباندبازی راخشکانده وشایسته سالاری راجایگزین داورسالاری نمایید=درپایان دوست گفت گفتم دشمن گفت میخواستم بگم والسلام

  79. آقای حامدی یادت بخیر فکر کنم روزهای خوب داوری را دیگر باید در خواب دید اینجانب به احتمال زیاد بعد از تست ماه خرداد از داوری خداحافظی میکنم

  80. گذشت زمان همه چیز راثابت میکند چوب خداصدانداردجوانان عزیز داور اینده مال شماست دلسردنشویدفقط بااتحادوهمدلی انشاله به هدف خواهید رسیدخواهشا مواظب باشید وارد حاشیه وباندبازی نشویدمن قسم میخورم اینده داوری استان باداشتن جوانان شایسته وفهیم بسیاردرخشان خواهدبوددلسردنشویدبایادونام خداارامش خودوجامعه داوری راحفظ کنیدتاکشتی ارزوهایتان به ساحل امیدبرسدبه امید موفقیت دوستدار همیشگی داوران مخلص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *