اصفهانیان :جلسات هم اندیشی برای ارتقای سطح داوری فوتبال مهم است

به گزارش سایت داوران ایران فریدون اصفهانیان: با برگزاری نشست های هم اندیشی می توان به شکل بهتری به نقاط ضعف و قوت در عرصه داوری فوتبال کشور پی برد.

وی اظهار کرد: با جمع بندی نظرات و پیشنهادات ارایه شده و انتقادات سازنده صورت گرفته از سوی روسای کمیته داوران استان ها، مطمئنا کمیته داوران فدراسیون فوتبال می تواند تصمیمات درست و اثرگذار برای رشد و توسعه این بخش از فوتبال بگیرد.

اصفهانیان با بیان اینکه نشست هم اندیشی داوری فوتبال، بهترین فرصت برای بازگویی مشکلات و ارایه نظرات سازنده و کارشناسی شده است، افزود: روسای کمیته داوران در سطح استان ها از تجربه داوری بالایی برخوردار هستند و به همین خاطر نیز به عنوان بازوان توانمند کمیته داوران فدراسیون فوتبال محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: نظرات و پیشنهادات روسای کمیته داوران استان ها قطعا در عرصه داوری فوتبال، تحول جدی و اساسی ایجاد می کند و سعی این است این نشست ها به صورت فصلی و به نوبت در استان های ایران برگزار شود تا از تجربه چنین داوران توانمندی استفاده بیشتر شود.

اصفهانیان اضافه کرد: برای استفاده از داوران در لیگ های بالاتر و مسابقات مهم تر، آیتم ها و شاخص هایی در نظر گرفته شده است و به طور قطع و یقین، ارزیابی ناظران نیز برای ارتقای آنان براساس عملکرد در امر قضاوت صورت می گیرد.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در نشست هم اندیشی کمیته داوران فدراسیون فوتبال با روسای کمیته داوران استان های کشور که روز 22 آبان ماه در شهر زنجان تشکیل شد،

21 استان حضور داشتند و تعدادی از استان ها نیز که تمایل به حضور در این نشست داشتند، مطمئنا به خاطر برخی مشکلات نتوانستند شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *