علی خسروی: انتخاب رییس دپارتمان از سوی دبیر کل فدراسیون اشتباه بوده است

علی خسروی

علی خسروی گفت : اساسنامه ای توسط رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تنظیم شده و قرار است تا روز 6 آذر ازسوی دپارتمان بررسی شود.

وی ادامه داد:پس ازبررسی دقیق این اساسنامه ازسوی دپارتمان روز11 آذر هیات رییسه فدراسیون فوتبال آن را بررسی و در صورت صلاحدید تصویب می کند.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از ایرنا، داور پیشکسوت فوتبال کشورمان، گفت: با تصویب این اساسنامه دست کمیته داوران برای دخالت بیشتر دراتفاقات داوری بازتر خواهد شد و به طور مثال اصول برنامه ریزی در چیدمان داوری، معرفی داوران بین المللی، معرفی ناظران به کلاس های بین المللی و برنامه ریزی ریشه ای زیر نظر کمیته داوران خواهد بود و افراد حاضر در دپارتمان باید زیر نظر کمیته داوران فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: رییس جدید دپارتمان داوری را باید رییس کمیته داوران انتخاب کندوبه طور قطع تا امروز انتخاب رییس دپارتمان از سوی دبیر کل فدراسیون اشتباه بوده است.

خسروی خاطرنشان کرد: اصفهانیان با استفاده از محمد فنایی و مسعود مرادی نشان داد بسیار باهوش است و بعضی افراد نمی توانند از او سوء استفاده کنند.

پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان در مورد انتقاد عسگری از منتقدان خود و اینکه آنها را منافع طلب نامیده است، گفت: منافع را در دپارتمان کسانی دارند که نمی خواهند میزهای آنجا را از دست بدهند و اطمینان داشته باشید آنها که بیرون هستند هیچ سودی ندارند.

وی درخصوص پس گرفتن کلید کمیته داوران از دپارتمان، تصریح کرد: رییس کمیته داوران از نداشتن اتاق ناراحت بود و به همین دلیل کلید کمیته را گرفت.

خسروی با انتقاد از عسگری، گفت: او به عنوان رییس دپارتمان از فدراسیون فوتبال حقوق دریافت می کند و به همین دلیل نمی تواند نظارت هم بکند و از این راه حقوقی دریافت کند.

وی با ناراحتی اعلام کرد که نمی شود مسئولان خودشان قانون شکنی کنند آنوقت تمام داوران را به قانون دعوت کنند.

پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان در خصوص عدم سپردن نظارت به هدایت الله ممبینی، گفت: او یکی از داوران بین المللی کشورمان بوده و تاکنون حتی یک نظارت لیگ برتر هم به او داده نشده اما این درحالی است که کمک های هم دوره او که بین المللی هم نبودند به نظارت در لیگ برتر می روند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فکر می کنم مهم ترین اتفاقی که باید در دپارتمان صورت بگیرد خودداری از تصمیم گیری شخصی است.

10 پاسخ

  1. کمیته ای که (…) و (…) عضو آن باشند بدرد (…)

  2. ای خدا از دهنت بشنوه جناب خسروی…بنظر منم یک تغییر اساسی در دپارتمان داوری نیازه..جناب اصفهانیان عزیز، دست بکار شوید…

  3. فاسد و باند بازی پدر فوتبال ایران را درآورده دکتر عباسی روساء هیات شمشیر بازی وقایق رانی که خوب عمل می کنند برکنار می کند و کفاشیان وباند مافیای آن که فوتبال ایران را مایه خنده آسیا کرده اقدامی علیه آن نمی کند

    فوتبال ما چه گناه کرده در دستان (…) گرفتار شده است.

  4. فاسد و باند بازی پدر فوتبال ایران را درآورده دکتر عباسی روساء هیات شمشیر بازی وقایق رانی که خوب عمل می کنند برکنار می کند و کفاشیان وباند مافیای آن که فوتبال ایران را مایه خنده آسیا کرده اقدامی علیه آن نمی کند

    فوتبال ما چه گناه کرده در دستان (…) گرفتار شده است.

  5. (…) و (…) باید برکنار شود حیف مسعود عنایت ودادکان نبود آنها در فوتبال ایران نباشد دو نفری (…) بیشتر از خدمات آنها است

  6. به شتر گفتند کوهانت کج است گفت کجا بدن من راست که حالا کوهان من راست باشد
    فوتبال ایران که ماهیت وظاهر کاریکاتوری دارد چه انتظاری می توان از تشکیالات داوری آن داشت در این شهر آشوب هر کس قوانین خود را اجراء وتفسیر می کند نباید بهتر از این باشد فوتبال بیمار گونه ما با آدم های کوچک و فرو مایه راه به جایی نمی برد و تا زمانی که رابطه سالاری بر قوانین سنگینی می کند ورزش ما به صورت باندی به سرکرده ای افرادی چون (…) و عوامل فرمایشی آن منصوب می شود بهتر از این نخواهد شد

    اصل بد نیکو نگردد آنکه بنیادش بد است .

  7. سلام باز هم درود بر شرافت امسال خسروی که حرف دل ما داوران را میزنند کجای آن منتقدان زمان عنایت چی شد آقای …. که هروز مصاحبه میکردی که عنایت ایران نیست اوضاع خراب شده حالا که آقایون هسنتد؟؟ اصلا نظارت نمیرند و اوضا خیلی بهتر شده وای وای مثل کپک سر به برف فرو بردید فقط باید بروند تا دگر بیاد و این ویرانه را بسازد که خراب نمودند.

  8. به داد فوتبال وداوری ایران برسید (…) بیرون کنید فوتبال ایران این قدر تحقیر نشده بود به فریاد فوتبال ایران برسید . سکوت امروز دلسوزان ورزش خیانت آشکار به ورزش این مملکت است.

  9. با سلام تا اینها ریسند بعد 13 سال زحمت کنار گرفتن رو مصلحت دیدم .اقای عسگری و خانم فهیمی بفکر دنیایی دیگه هم باشید این میزها ماندگار نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *