اصفهانیان:حضور کارشناسان در رسانه‌هاباید در کمیته داوران بررسی شود

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت که ممنوعیت حضور کارشناسان داوری در رسانه‌های گروهی باید در این کمیته مورد بررسی قرار گیرد.

 به گزارش سایت داوران ایران فریدون اصفهانیان با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با رد اختلافات کمیته داوران و دپارتمان داوری گفت: در خصوص اینکه گفته می‌شود مشکلاتی بین کمیته و دپارتمان وجود دارد تاکنون نه چیزی شنیده‌ام و نه موردی دیده‌ام. در حال حاضر هم گفته می‌شود محمد فنایی از سمت خود استعفا کرده اما تاکنون استعفای وی به دست ما نرسیده است.

وی ادامه داد: در اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده که افراد از سوی دبیر کل به رئیس فدراسیون معرفی می‌شوند اما از آنجا که آئین نامه‌ای وجود ندارد چگونگی و نحوه معرفی اشخاص مشخص نیست. من به اشخاص کاری ندارم و به نظرم سیستم مشکل دارد چرا که امکان دارد فردی که دبیر کل معرفی می‌کند شایستگی حضور در سمتی که برایش در نظر گرفته شده را نداشته باشد. به همین دلیل معتقدم باید قبل از معرفی بین کمیته و دبیر کل هماهنگی و تعامل صورت گیرد.

اصفهانیان در خصوص اینکه تا چه اندازه از داوری‌های لیگ برتر امسال رضایت دارد تصریح کرد: ما هم مانند مجامع داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا به دنبال جوانگرایی هستیم تا داشته‌هایمان را در میادین بین‌المللی نشان دهیم. داوری‌ها امسال رضایت بخش بوده است، با این حال بدون مشکل نبوده و اشتباهات طبیعی است و امیدوارم هفته به هفته کمتر شود.

رئیس کمیته داوران در مورد قانون عدم حضور ناظران در رسانه‌های گروهی گفت: پس از اینکه حسین عسگری استعلام کرد مشخص شد ناظران حق حضور در رسانه‌ها را ندارند.  باید جواب استعلامی که به عسگری رسیده در کمیته داوران بهبحث و بررسی گذاشته شود و پس از تصمیم گیری در این مورد، پاسخ را طبق بخشنامه‌ای به استان‌های کشور ابلاغ کنیم.

وی افزود: باید ببینیم صلاح کار چیست، این موضوع باید در کمیته داوران بررسی شود و با توجه به داشته‌هایمان در این باره تصمیم‌گیری کنیم.

اصفهانیان در پایان درباره شانس حضور علیرضا فعانی در جام جهانی 2014 برزیل گفت: فغانی امسال قضاوت‌های خوبی انجام داده و شانس حضور در جام جهانی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *