حسین عسگری:قضاوت داوران استقلال و گهر مطلوب بود

به گزارش سایت داوران ایزان، عسگری در این باره گفت: دیدار استقلال تهران و گهر درود روندی داشت که برای قضاوت داور مشکلی ایجاد نمی کرد. داور قضاوت خوب و راحتی داشت و بدون مشکل قضاوت کرد.
عسگری در ادامه با اشاره به یک صحنه دیدار استقلال و نفت که منجر به اخراج دو بازیکن شد گفت: در دیدار استقلال و نفت تهران و در صحنه ای که دو بازیکن نفت اخراج شدند شبهاتی به وجود آمده و برخی کارشناسان داوری عقیده دارند که حرکت بازیکن نفت اخراج نداشته است. باید در این باره بگویم وقتی بازی قطع شده، جدال بر سر توپ وجود ندارد و بازیکنان هر حرکتی علیه دیگر انجام دهند جدال علیه یکدیگر و حرکت زننده محسوب می شود. بازیکن نفت تهران هم حرکت زننده انجام داد و بازانو به بازیکن استقلال ضربه زد و کار قهرمانی در اخراج وی کاملا درست بود. بازیکن دیگر هم از الفاظی استفاده کرده که داور وی  را اخراج کرده است و تصمیم داور در این صحنه کاملا درست بود. بازیکنان زمانی که از زانو، پا و دستهایشان در قالب مشت در جهت ضربه زدن استفاده کنند می تواند آسیب برساند و اگر در جریان خارج از بازی چنین حرکاتی انجام شود اخراج دارد.
وی در پایان درباره حضور ناظران داوری در برنامه های مختلف تلویزیون گفت: ما از فیفا استعلام کردیم و آنها از واژه به شدت ممنوع درباره حضور ناظران استفاده کرده اند و بنابراین حضور ناظرانی که زیرنظر فدراسیون کار می کنند در برنامه های تلویزیونی ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *