فریدون اصفهانیان: داوری باید از روی عشق و علاقه باشد

فریدون اصفهانیان

فریدون اصفهانیان روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داوران فوتبال هنگام قضاوت در میدان مسابقات باید سرعت عمل بیشتری داشته و بهترین تصمیم را بگیرند تا حق و حقوق هیچ تیمی ضایع نشود.

به گزارش سایت داوران ایران، وی اظهار داشت: داوران قضاوت کننده باید به نحو احسن و شایسته به وظایف خود عمل کنند چراکه نوع قضاوت آنها در ارایه بازی خوب و تماشایی و کسب نتیجه بسیار موثر است.

اصفهانیان تصریح کرد: درحال حاضر جوانگرایی در داوری فوتبال ایران صورت گرفته که مطمئنا می توان با استفاده از این داوران جوان و توانمند به نقش و وظیفه خطیر خود در امر مهم قضاوت به شکل بهتری عمل کرد.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران گفت: با توجه به روند جوانگرایی در آینده داوران جوان خوبی را در عرصه فوتبال خواهیم داشت که حتی خواهند توانست در رقابت های برون مرزی نیز به امر قضاوت بپردازند.

اصفهانیان افزود: داوری باید از روی عشق و علاقه باشد و تنها با انگیزه مادی نمی توان در این پست مهم و حساس انجام وظیفه کرد و موفق شد.

وی اظهار داشت: برخی از استان ها در عرصه داوری خوب عمل کرده اند و با برگزاری کلاس های آموزش داوری و ارتقا داوری تعداد داوران درجه سه و دانش داوران فعال خود را افزایش داده اند که این نوید خوبی برای جامعه داوری فوتبال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *