آکادمی داوری فوتبال بزودی تاسیس می شود

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: اولین آکادمی داوران فوتبال در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

علی کفاشیان در پیامی به اختتامیه اولین دوره رسمی آموزش داوری فوتبال دانش‌آموزی کشور در مشهد عنوان کرد: این آکادمی با عنوان”ثامن” و با همکاری تمامی دستگاه‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

در بخشی از این پیام آمده است: بسیار خرسندم که این حرکت و ابتکار برای اولین بار توسط وزارت آموزش و پرورش که حساس‌ترین و مهمترین مرجع تربیت نوجوانان و جوانان و بزرگترین مرکز استعدادهای درخشان در عرصه‌های علمی و ورزشی، که به حق سفیران واقعی و افتخار آفرینان این مرز و بوم هستند، در قطب داوری کشور، استان خراسان رضوی، پایتخت معنوی ایران اسلامی، کلید خورده است.

حرکت مبارکی که می‌تواند جنبشی عظیم را در جهت تربیت داوران آینده‌ساز در سطوح ملی و بین‌المللی ایجاد نموده که نه تنها در موطن خود بلکه در سراسر جهان در کسوت داوری فوتبال، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و به لطف خداوند در آینده نزدیک با همکاری کلیه نهادها، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، وزارت آموزش عالی، کارشناسان اهل فن و صاحب‌نظران، اولین آکادمی داوران کشور تحت عنوان ثامن – که با نام هشتمین امام همام مزین و متبرک شد – افتتاح و راه‌اندازی شود.

اولین دوره رسمی آموزش داوری فوتبال دانش‌آموزان کشور توسط محسن ترکی و رضا سخندان برای دانش‌آموزان منطقه تبادکان مشهد برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *