اصفهانیان: هر کس نظر جمع را زیر پا بگذارد، برکنارمی شود


به گزارش سایت داوران به نقل از ایرنا، فریدون اصفهانیان گفت : از سوی کمیته داوران هنوز تغییری در دپارتمان داوری صورت نگرفته است و تنها با پیشنهاد دبیرکل فدراسیون فوتبال قرار شد آیین نامه جدیدی برای آن نوشته شود.
وی ادامه داد:درسال های اخیر آیین کمیته داوران مصوب نشده است وبه همین دلیل ما ابتدا باید منتظر تصویب آیین نامه باشیم و سپس اعضای دپارتمان را معرفی کنیم.
رییس کمیته داوران درخصوص اینکه آیا احتمال تغییر در میان اعضا دپارتمان وجود دارد، گفت: در حال حاضر نمی خواهم، در این خصوص صحبت کنم، زیرا در ابتدا باید مشکلات آیین نامه برطرف شود.
وی تصریح کرد: تنها چیزی که می توانم اعلام کنم، این است که وظایف همه مشخص شده و قانون باید هرچه سریعتر اجرا شود.
وی با اشاره به وظایف دپارتمان داوری، اظهار داشت: دپارتمان دبیرخانه ما است و باید کار های اجرایی را پس از تصویب انجام دهد.
اصفهانیان د پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به اختلافاتش با رییس دپارتمان داوری پس از تصویب آیین نامه او را برکنار خواهد کرد، گفت: اصلا اختلافی وجود ندارد و من به همه احترام می گذارم. اطمینان داشته باشید از تمام کسانی که برای جامعه داوری مفید هستند استفاده خواهیم کرد. اما اگر کسی بخواهد خرد جمعی را زیر پا بگذارد او دیگر در جمع ما جایگاهی نخواهد داشت.
وی در پایان اعلام کرد که داور دیدار پرسپولیس و استقلال تهران ایرانی خواهد بود ودر آخرین روز های باقی مانده به این دیدار نام داور اعلام خواهد شد.

یک پاسخ

  1. اقای اصفهانیان خواهش میکنیم کسی را بگذارید که به مناطق محروم و حاشیه ایران مثل تهران اهمیت بدهد.با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *